Tarinakilpailu 2005, keskustelu
- Blackguard
Minulla on yksi idea aluillaan tuolla Wordin pohjukoilla. Aloitin muttei siitä mitään tullut.J-link kirjoitti:Kyllä kyllä ennenaikaiset onnittelut Grondille täältäkin!
Tulipa minulle juuri mieleen että tuossa kilpailu tarinaa tehdessäni valmistui myös neljä "roska" tarinaa eli stooria jotka jätin kesken koska tarina ei toiminut yhtä hyvin kuin miellekartalla(Kyllä, jotkut käyttävät sellaisiakin).. Voisin kirjoittaa ne loppuun ja pistää tänne lähipäivinä jos ne jaksan viimeistellä.
Jo pari päivää kesälomalla ollut talo tyhjänä muuten, perhe muualla, kaverit tulleet illalla vaille kaksitoista vierailemaan. Siinä sitten keittiössä syödään jauhaen vähän aikaa valmispastaa, ja muistan äkkiä isoveljeni huoneessa olevan DVD-collectionin. Siinä meni sitten yö katsellessa olohuoneessa Escaflownea.Jesh kirjoitti:Saisinpa päästä katsomaan jo Escaflownea.
Anteeksi, on vain pakko aina ihqttaa tuota tilannetta. Muistan sen varmaan aika pitkään vielä.
Minulla on surkein. Näette vain.Blackguard kirjoitti:Mielenkiintoista. Kaikki haukkuvat kilvan teoksiaan, joten 'Guardin mahdollisuudet saattavat herätä.![]()
No mutta ei se oikeasti mikään kovin jännä ole...
-
Andromedus
Todellakin, minullekin iski kirjoittajan hätäpaska. Sain tarinan vasta tänään jälkeen viiden valmiiksi. Alussa inpis oli kohallaan, mutta sitten tuli aivan pakonomaisesti kirjoitettua. Yöllä kirjoittelin vielä puoli kahden aikaan, silmät sirrissä jotakin sähelsin tarinaan. Loppu sitten tuli jotenkin aikaisiksi, sen kirjoitin noin tunnissa.
Kattoo nyt mitä tuosta tulee, huono tuli omasta mielestä. Mutta todella harvoin olen tyytyväinen mihinkään omakirjoittamaan tarinaani.
Kohta pääseekin sitten lukemaan muitten tarinoita. Onnea Grondille!
Kattoo nyt mitä tuosta tulee, huono tuli omasta mielestä. Mutta todella harvoin olen tyytyväinen mihinkään omakirjoittamaan tarinaani.
Kohta pääseekin sitten lukemaan muitten tarinoita. Onnea Grondille!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Sounds great *Näyttää hymyillen peukaloa*Rune kirjoitti:Jo pari päivää kesälomalla ollut talo tyhjänä muuten, perhe muualla, kaverit tulleet illalla vaille kaksitoista vierailemaan. Siinä sitten keittiössä syödään jauhaen vähän aikaa valmispastaa, ja muistan äkkiä isoveljeni huoneessa olevan DVD-collectionin. Siinä meni sitten yö katsellessa olohuoneessa Escaflownea.Jesh kirjoitti:]Saisinpa päästä katsomaan jo Escaflownea.Jumalsarja...
![]()
Anteeksi, on vain pakko aina ihqttaa tuota tilannetta. Muistan sen varmaan aika pitkään vielä.
No mutta oikeestikkin uskon, että sarja on jumalsarja. Jos monet pitävät sitä Cowboy Bebopin vertaisena, yhtä hyvänä, niin sen on pakko olla jotain uskomatonta. Ja jos Yoko Kanno on vielä säveltänyt musiikin niin... Aijai
Rune muuten, jos mestarillista animea haluat katsella niin Cowboy Bebop on valintasi. Takaan sen =).
Sori offista. My bad.
- Blackguard
Kuulostaa jopa tutulta. itse naputtelin omaani vain hieman pitempään. Eka novelli mitä oon ikinä tehny ja heti kisaan.Rune kirjoitti:Minulla on surkein. Näette vain.Blackguard kirjoitti:Mielenkiintoista. Kaikki haukkuvat kilvan teoksiaan, joten 'Guardin mahdollisuudet saattavat herätä.![]()
No mutta ei se oikeasti mikään kovin jännä ole...Ei sillä mitään kilpailuja voiteta. Kisatöihin pitäisi käyttää aikaa ja miettiä mitä seuraavaksi tapahtuu, jne. Sellaista en harrastanut tällä kertaa. Äkkiä iski vain tilanne päähän ja hakkasin näppistä kuin pieni porsas yhden illan ajan, ja tarina lähti melkein semmoisenaan eteenpäin. Ei näin lapset...
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Jotkut voivat päätelläkin Avastani mikä on minun suosikkini animessa. Naruto kolahtaa kanssa. Kun kaikkien tarinat näyttävät olevan paskaa, minusta taitaa tulla sotavasaran uusi paskamestari, koska minun tarinat vasta paskaa ovatkin.Jesh kirjoitti:Sounds great *Näyttää hymyillen peukaloa*Rune kirjoitti:Jo pari päivää kesälomalla ollut talo tyhjänä muuten, perhe muualla, kaverit tulleet illalla vaille kaksitoista vierailemaan. Siinä sitten keittiössä syödään jauhaen vähän aikaa valmispastaa, ja muistan äkkiä isoveljeni huoneessa olevan DVD-collectionin. Siinä meni sitten yö katsellessa olohuoneessa Escaflownea.Jesh kirjoitti:]Saisinpa päästä katsomaan jo Escaflownea.Jumalsarja...
![]()
Anteeksi, on vain pakko aina ihqttaa tuota tilannetta. Muistan sen varmaan aika pitkään vielä..
No mutta oikeestikkin uskon, että sarja on jumalsarja. Jos monet pitävät sitä Cowboy Bebopin vertaisena, yhtä hyvänä, niin sen on pakko olla jotain uskomatonta. Ja jos Yoko Kanno on vielä säveltänyt musiikin niin... Aijai.
Rune muuten, jos mestarillista animea haluat katsella niin Cowboy Bebop on valintasi. Takaan sen =).
Sori offista. My bad.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Katottiin juuri kaveriporukalla viime perjantaina.Jesh kirjoitti:Sounds great *Näyttää hymyillen peukaloa*Rune kirjoitti:Jo pari päivää kesälomalla ollut talo tyhjänä muuten, perhe muualla, kaverit tulleet illalla vaille kaksitoista vierailemaan. Siinä sitten keittiössä syödään jauhaen vähän aikaa valmispastaa, ja muistan äkkiä isoveljeni huoneessa olevan DVD-collectionin. Siinä meni sitten yö katsellessa olohuoneessa Escaflownea.Jesh kirjoitti:]Saisinpa päästä katsomaan jo Escaflownea.Jumalsarja...
![]()
Anteeksi, on vain pakko aina ihqttaa tuota tilannetta. Muistan sen varmaan aika pitkään vielä..
No mutta oikeestikkin uskon, että sarja on jumalsarja. Jos monet pitävät sitä Cowboy Bebopin vertaisena, yhtä hyvänä, niin sen on pakko olla jotain uskomatonta. Ja jos Yoko Kanno on vielä säveltänyt musiikin niin... Aijai.
Sori offista. My bad.
Hmm, tähänkin pitäisi kai keksiä jotain oikeaa sisältöä, joka liittyisi asiaan. Ah, niin! "Minun massacre!!"
- Blackguard
Olinkin koko illan poissa, joten en voinut ruoskaa heiluttaa :o).Blackguard kirjoitti:Kieltämättä kivaa. Saa vääntää offtopiccia sielunsa kyllyydestä, eikä edes Grond sano mitään ;)
Jeps, viime hetken mattimyöhäiset paukuttelivat sitten kunnolla tarinoita tulemaan. Yritän laitella kuittaukset kaikille kunhan tämä karmea krapul.... öhh, siis flunssanpoikanen antaa periksi.
Äänestys seuraa jahka tervehdyn ;o).
No niin, nyt siis tuli syy siihenkin, miksi tässä on näin viivytelty...Grond kirjoitti:Yritän laitella kuittaukset kaikille kunhan tämä karmea krapul.... öhh, siis flunssanpoikanen antaa periksi.
Hassua. Jos kaikki saavat niin monta pistettä kuin luulevat saavansa, ylitsejääneitä ääniä tulee olemaan aika roppakaupalla... Saankohan minä sitten kaikki ne?
Ja tässä vaiheessa varmaan laitetaan toimintaan se Grondin nuoleskelu, jota kannattaa harjoittaa juuri ennen äänestystä (eikö vain?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Pyrin edes kahteen ääneen... petyn totaalisesti, jos kukaan ei äänestä minua.
Runea ja tapsaa ym. vastaan taistellessa on hieman hankalaa niitä ääniä saada.
Vähän samanlaista kuin tappelisi nyrkein risteilyohjuksia vastaan.
Vähän samanlaista kuin tappelisi nyrkein risteilyohjuksia vastaan.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Tuskin. Toisaalta, parempi vain kun edes joku on.Magus kirjoitti:Taidan olla aika outo, kun tavoitteeni on voitto....
- Blackguard
- The Captain
- Valvoja