Galaksin kartta
Galaksin kartta
Löytyyköhän tuosta 40kon galaksista (voi olla ettei tuo ole oikea termi) karttaa?
Kiinnostaisi tietää minne mikäkin rotu oikein sijoittuu. Ryhdyin vain ihmettelemään miten örkitkin oikein selviävät keisarikunnan puristuksessa. Vai onko jopa örkeillä keisaria vahvempi laivasto? Ilman kunnon laivastoahan ei planeettojenvälistä matkailua pahemmin harrasteta, vai?
Vai elelevätkö he jollakin galaksin syrjäisellä laidalla?
Myös necronien ja tyranidien ym. sijainnit kiinnostavat. Itse kun olen käsittänyt, että lähes koko galaksi olisi keisarin hallussa, muutamaa poikkeusta (esim. Eye of terror) lukuunottamatta.
Kiinnostaisi tietää minne mikäkin rotu oikein sijoittuu. Ryhdyin vain ihmettelemään miten örkitkin oikein selviävät keisarikunnan puristuksessa. Vai onko jopa örkeillä keisaria vahvempi laivasto? Ilman kunnon laivastoahan ei planeettojenvälistä matkailua pahemmin harrasteta, vai?
Vai elelevätkö he jollakin galaksin syrjäisellä laidalla?
Myös necronien ja tyranidien ym. sijainnit kiinnostavat. Itse kun olen käsittänyt, että lähes koko galaksi olisi keisarin hallussa, muutamaa poikkeusta (esim. Eye of terror) lukuunottamatta.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Täältä löytyy kartta: http://www.darkmillennia.net/QuadrantMap_pages/GMap.htm
Ja tästä löytyy kartalla olevat planeetat ja pikkutietoja niistä:
http://www.darkmillennia.net/QuadrantMa ... Index2.htm
[Edit:]
Tässä vielä kartta jossa on arviotu örkkien levinneisyyttä:
http://uk.games-workshop.com/download/p ... -large.jpg'
Tässä täydellisempi listaus planeetoista tietoineen:
http://www.ironhands.com/40planet.htm
Ja tästä löytyy kartalla olevat planeetat ja pikkutietoja niistä:
http://www.darkmillennia.net/QuadrantMa ... Index2.htm
[Edit:]
Tässä vielä kartta jossa on arviotu örkkien levinneisyyttä:
http://uk.games-workshop.com/download/p ... -large.jpg'
Tässä täydellisempi listaus planeetoista tietoineen:
http://www.ironhands.com/40planet.htm
Viimeksi muokannut mauno, Ma 07.02.2005 17:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- figunarkki
Re: Galaksin kartta
Örkkejä kun tuppaa sikiämään joka kolosta, että itse asiassa voi ihmetellä miten keisarikunta kestää örkkien puristuksesta.rampale kirjoitti:vain ihmettelemään miten örkitkin oikein selviävät keisarikunnan puristuksessa. Vai onko jopa örkeillä keisaria vahvempi laivasto?
Örkkien codexin viimeisellä sivulla näkyy hieman kyseisin rodun levinneisyydestä. Todella suuri on örkkien valtakunta ja eniten vihernahkoja taitaa löytyä Ultima segmentumista.
Tyranidien laivastot(eli tavallaan alueet) huomaat Maunon lähettämästä kartasta. Tuosta samaisesta kartasta itseasiassa huomaat melkein kaiken oleellisen.
Tyranidien laivastot(eli tavallaan alueet) huomaat Maunon lähettämästä kartasta. Tuosta samaisesta kartasta itseasiassa huomaat melkein kaiken oleellisen.
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Pistän nyt tähän samaan: Voisiko joku kertoa vähän enemmän tästä "storm of the emperors wrath" -jutusta?
Luin kyllä sen pikku tekstinpätkän tuolta maunon postaamasta linkistä mutta ei se paljoa asiaa selventänyt...
Luin kyllä sen pikku tekstinpätkän tuolta maunon postaamasta linkistä mutta ei se paljoa asiaa selventänyt...
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Pointti oli se, että ilman kunnon laivastoa örkit eivät niiltä planeetoiltaan mihinkään pääse.figunarkki kirjoitti:Örkkejä kun tuppaa sikiämään joka kolosta, että itse asiassa voi ihmetellä miten keisarikunta kestää örkkien puristuksesta.rampale kirjoitti:vain ihmettelemään miten örkitkin oikein selviävät keisarikunnan puristuksessa. Vai onko jopa örkeillä keisaria vahvempi laivasto?
Tuossa kartassa näyttäisi muuten olevan aivan Maan vieressä örkkiplaneetta Sulairn. Miksei näitä pistetä exterminatuksella palasiksi?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Eli tarkoitat sitä Warp-myrskyä? Selevä. Täältä pesee.Ico kirjoitti:Pistän nyt tähän samaan: Voisiko joku kertoa vähän enemmän tästä "storm of the emperors wrath" -jutusta?
Megapahis Vandire hankki itsensä keisarikunnan johtajaksi joskus vuonna 36 000. Vandire riehui ja hirmuhallitsi. Sitten jossain Keisarikunnan rajoilla kaveri nimeltään Sebastian Thor aloitti kapinantyngän. Vandire lähetti armeijan kukistamaan tätä, mutta yhtäkkiä warp-myrky nielaisi koko sotajoukon. Myrsky nimettiin Storm of the Emperors Wrathiksi koska se oli pelastanut Thorin kapinan. Lopulta Thor veti Vandirea turpaan ja palautti järjestyksen Keisarikuntaan ja blaablaablöö.
(Sääntökirja s.98)
Koska Marat on tyhmiä >:|rampale kirjoitti:Tuossa kartassa näyttäisi muuten olevan aivan Maan vieressä örkkiplaneetta Sulairn. Miksei näitä pistetä exterminatuksella palasiksi?
Eivais saattaa olla liian lähellä maata sirpaleet lentäis maahan ja tappais sakkia siellä
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
- figunarkki
Et sattumalta ole pelannut dawn of waria? Siinä örkit kun pääsevät Jonkinlaisena hikisenä laumana planeetalle, alkaa örkkiä sikiämään parissa päivässä aika hillitöntä tahtiarampale kirjoitti:Pointti oli se, että ilman kunnon laivastoa örkit eivät niiltä planeetoiltaan mihinkään pääse.
Itse asiassa olen pelannut.figunarkki kirjoitti:Et sattumalta ole pelannut dawn of waria? Siinä örkit kun pääsevät Jonkinlaisena hikisenä laumana planeetalle, alkaa örkkiä sikiämään parissa päivässä aika hillitöntä tahtiarampale kirjoitti:Pointti oli se, että ilman kunnon laivastoa örkit eivät niiltä planeetoiltaan mihinkään pääse.
Tuolta kantilta asiaa en ollut ollenkaan ajatellut. Mutta elleivät aseet ja koneet myöskin sikiä, niin silloin alastomien ja aseettomien örkkien tappamisen pitäisi sujua.
- figunarkki
Mutte eivätkös örkit edelleen tee kaikke kaikesta? Kyllä kai siellä minne örkit hyökkäävät ole kaiken maailman laitteita joita örkit pistää palasiksi ja tekee itelleen pyssyjä. Eiväthän ne koneet itsestään sikiä, mutt örkit kun osaavat jo syntyessään sen mitä kuollessaankin.rampale kirjoitti:Itse asiassa olen pelannut.figunarkki kirjoitti:Et sattumalta ole pelannut dawn of waria? Siinä örkit kun pääsevät Jonkinlaisena hikisenä laumana planeetalle, alkaa örkkiä sikiämään parissa päivässä aika hillitöntä tahtiarampale kirjoitti:Pointti oli se, että ilman kunnon laivastoa örkit eivät niiltä planeetoiltaan mihinkään pääse.
Tuolta kantilta asiaa en ollut ollenkaan ajatellut. Mutta elleivät aseet ja koneet myöskin sikiä, niin silloin alastomien ja aseettomien örkkien tappamisen pitäisi sujua.
-
Hencca
Jep, näin on.Kappalainen kirjoitti:Craftworldithan ovat käsittääkseni valtavia liikkuvia avaruusaluksia, joissa eldarit asustelevat.
Nimi kertoo (melkein) kaiken; Craftworld = Alusmaailma
En itsekkään löytänyt muutakuin Ulthwet ja Iyandeniläiset..Hencca kirjoitti:En muuten huomannut tuolla Biel-Tan Craftworldia.
Missäköhän päin galaxia mahtaa siaita, vaiko onko tuo niin liikkuva Craftworld ettei varsinaisesti missään?