Tarinakilpailu 2005, keskustelu
Minä näköjään aloitin jo etuajassa itseni silpomisen, lipesi nimittäin puukko kätöseen maastoja väsäillessä. :/
Grond, lähetitkö minkäänlaisia vastauksia tarinoita lähettäneille? Miulle ei näet ole kuulunut mitään enkä tiedä tuliko mailini perille.
(Jes, on muuten toinen viestini Sotuun rekisteröitymiseni jälkeen, ja rekisteröitymisestä on kulunut jo parisen vuotta. :> )
Grond, lähetitkö minkäänlaisia vastauksia tarinoita lähettäneille? Miulle ei näet ole kuulunut mitään enkä tiedä tuliko mailini perille.
(Jes, on muuten toinen viestini Sotuun rekisteröitymiseni jälkeen, ja rekisteröitymisestä on kulunut jo parisen vuotta. :> )
Jardulle onkin sitten iskenyt pahemman luokan dementia, sillä hänen käyttäjätietonsa kertovat viestimäärän olevan ainakin 10 viestiä suurempi
. Tosin vain kaksi viestiä enää löytyy...
Itsekkään en saanut mitään vastausta, vaikka lähetin YV:llä. Toivottavasti siitä saa sitten jotain aikaiseksi.
Niin ja viiltäkää te vain ranteenne niin saamme Kappalaisen kanssa duelin
...
Itsekkään en saanut mitään vastausta, vaikka lähetin YV:llä. Toivottavasti siitä saa sitten jotain aikaiseksi.
Niin ja viiltäkää te vain ranteenne niin saamme Kappalaisen kanssa duelin
- Kynä-ääliö
- Blackguard
- Blackguard
*pahisnaurua*Blackguard kirjoitti:pamp-pulla (kirottu väliviiva)
Njet - pikemminkin laatikoiden siirtelyä paikasta toiseen joka päivä, ja viimeisenä päivänä takaisin sinne missä se oli ekana päivänä :-). Siitä on psykologia kaukana.Blackguard kirjoitti:tet jossain psykologisessa paikassa jonne ei uskaltaudu ranteet auki
- Blackguard
Olemme. Meidän kirjailijoiden (1novelli tehty
) elämissä on sisältöä. Toisekseen tämä ketju ja me olemme Grondin suojeluksessa, joten spammaus on suotavaa, kun siihen kerta saa mahdollisuuden 
Viimeksi muokannut Blackguard, Su 06.02.2005 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Miksiköhän minä luin tuon ensiksi "kynä-ääliöiden"... Puhumattakaan, että ketju on täynnä ties mitä uhoamista, itsedissausta ja off-topikkia. Niin olen sitä mieltä, että tarinakilpa pitäisi järjestää vähintään kahdesti vuodessa jotta saadaan yhtä kiva ketju minne suoltaa vähän turhaa puhettaAndros kirjoitti:...kynäiliöiden...
- Kynä-ääliö
Kokemuksesta voisi sanoa, että jos foorumin haluaa pitää eläväisenä, niin tälläisten ketjujen pitää antaa aina elää. Toisaalta asiallinen foorumi ja tuo edellinen vaihtoehto sulkevat toisensa pois. Ja kyllä, täälläkin odotetaan jo perse ruvella niitä tekstejä nettiin. Edes muutama niinkuin etukäteisherkkuna?
Advocatus Diaboli
Miettikää lapset, melkein neljä kokonaista sivua crappia...Thelacan kirjoitti:Miksiköhän minä luin tuon ensiksi "kynä-ääliöiden"... Puhumattakaan, että ketju on täynnä ties mitä uhoamista, itsedissausta ja off-topikkia. Niin olen sitä mieltä, että tarinakilpa pitäisi järjestää vähintään kahdesti vuodessa jotta saadaan yhtä kiva ketju minne suoltaa vähän turhaa puhettaAndros kirjoitti:...kynäiliöiden....
No mutta toisaalta. Tarina-alueella jauhetaan crappia kovin vähän muuten, pakko meille on antaa yksi viikko vuodessa kakan jauhamiseen. Vertaisimmeko muihin alueisiin ja niiden shittimäärään?
Kirjoittaminen on sen verran luovaa, että tuollaisesta paskanjauhannasta voi saada vaikka mitä ideoita. Nyt voisin esimerkiksi kirjoittaa novellin masentuneesta genestealer-kirjailijasta, jonka isä ei ymmärrä tämän luovuutta. Muutenkin on aina mukava jauhaa paskaa muiden kirjoittamisesta kiinnostuneiden kanssa. Se on vaan jotenkin erilaista. Mutta se siitä vouhauksesta, pitää rauhoittua ennenkuin itku tulee.
Advocatus Diaboli
Off-topikkaamisen pitäisi olla kyllä vähän sallitumpaa. Elinvoimaisin ketju viime aikoina oli legendaarinen the emperor 40k historiassa, ja 16 sivun jälkeen joku sotavasaran longbeardeista meni ja sulki sen. Oli niin suosittu ketju, että kukaan ei ilmeisesti halunnut ottaa vastuuta. Siinä oli kaksi viikkoa kauheata OT:tä, ja se oli jumalattoman hauska ja opettavainen keskustelu. Mutta piti lukottaa, perhana. Oletteko huomanneet, että punaviini ja ajatus itsemurhasta saavat aina kirjalliset halut hyrräämään?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Voi teitä pienokaisia. Hättäilemällä sitä kuspiäitä. Gromppa kävi lahdessa voittamassa TT:lle pari peliä ja mitä hän näkeekään palatessaan? Ihmiset ovat järjestäneet oikein mukavan postcountlisäystopicin, johon minä en ole osallistumassa. Hmph... noh eipä minulla paljon sanottavaakaan. Ja mitäköhän minä täälläkin teen, kun pitäisi saksaa ja taidehistoriaa (kyllä, luit oikein) lukea. Kiva päästä tosiaankin lukemaan jotain kunnollista. Minä en oikein ymmärrä miksi tällainen miniatyyri/wh/mikänytonkaanhörhöily liittyy aina yhteen animen kanssa. Mäen sellaista crappia kauan kattele! Nyt ulos sieltä sohvistanne! Ja minun tarinani on huono... ja mitäköhän vielä...? Meitsi ei oo kynä-ääliö, muuten vaan typerys. Moi!

Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Jos meinasit tolla crappi-jutulla jotain muuta kuin animea, niin saat anteeksi... Muuten palat helvetissä kissankorvien ja isojen silmien kanssa. Kumman valitsetGrom kirjoitti:a. Minä en oikein ymmärrä miksi tällainen miniatyyri/wh/mikänytonkaanhörhöily liittyy aina yhteen animen kanssa. Mäen sellaista crappia kauan kattele!
No ei, jos suurimmalta osalta meiän luokallaisilta kysyy, niin miniatyyriharrastus (leluilla leikkimistä) on pikkulasten hommaa ja katsovathan pikkulapset myös animea (piirretty). Yksinkertaista ^^.
Mutta tosiaan, jos joku (Rune) vihjaa jostain sarjasta, niin tietystihän minä menen siinä silmät pyöreinä, hokien OMG:tä, paikalle höpisemään itsekkin. Oon laumaeläin.
Tietyt Animet = Hyvää.
Kannattais sunkin Gromppis katella.
Hail, Illpalazzo-sama!
No ei, kuten Rune jo sanoikin niin tää osasto on pysynyt suhteellisen spämmi-vapaana ja tälläisellä historiallisella hetkellä luulen, että meille sallitaan PIENI heikkouden hetki. Ja sitäpaitsi Grond on luultavasti nytkin hommissa, joten korvaamme hänen vapaaehtoistyönsä, jonka hän tekee meidän iloksemme, ihanalla määrällä syytöksiä, valitusta, offia ja epämääräistä puhetta animesta. Mainitsinko jo, että me olemme kiitollisia
Motto hajaku!