Kysäisepäs Arilta. Hän on PDF:n säätänyt, kaikki kunnia ArilleCrackHack kirjoitti:Kun itse yritin PDF:n ladata, tekstit jotenkin härösti menivät päällekkäin, kenelläkään tietoa miksi?
Warhammer armies: Far North
Kokeilitko tallentaa tiedostoa kovalevylle? Jos avasit PDF:n suoraan selaimeen, teksti alkaa häröillä jo sen takia että muisti ja/tai prosessoriteho loppuu kesken.CrackHack kirjoitti:ps: Kun itse yritin PDF:n ladata, tekstit jotenkin härösti menivät päällekkäin, kenelläkään tietoa miksi?
Myös tiedoston uudelleen lataaminen saattaisi auttaa.
Asiaan liittyen, PDF:n uusin versio saattaa olla valmis ensiviikon viikonloppuna (22-23.1), mukaan tulee ainakin FallenOnen höpinät.
Komioita runoja, täytyy sanoa.
Pitäisikö minun rekisteröityä tuonne nahkahousulandian (Saksan) foorumille, ja valaista heitä hieman tällä Northin fluffipuolella? Olivat pirut muuten kaivaneet sen wanhan Garothin väsäämän kartan, jossa on selvitetty FN:in sijainti. Katsokaa Arin linkki, jokin niitsä viimeisimmistä viesteistä. Siinä samassa oli myös Q&A :shock:!
Pitäisikö minun rekisteröityä tuonne nahkahousulandian (Saksan) foorumille, ja valaista heitä hieman tällä Northin fluffipuolella? Olivat pirut muuten kaivaneet sen wanhan Garothin väsäämän kartan, jossa on selvitetty FN:in sijainti. Katsokaa Arin linkki, jokin niitsä viimeisimmistä viesteistä. Siinä samassa oli myös Q&A :shock:!
Teeppäs se.pamp-pu kirjoitti:Pitäisikö minun rekisteröityä tuonne nahkahousulandian (Saksan) foorumille, ja valaista heitä hieman tällä Northin fluffipuolella? Olivat pirut muuten kaivaneet sen wanhan Garothin väsäämän kartan, jossa on selvitetty FN:in sijainti. Katsokaa Arin linkki, jokin niitsä viimeisimmistä viesteistä. Siinä samassa oli myös Q&A :shock:!
Annoin sakuille linkin karttaan sekä vastasin niihin muutamiin kysymyksiin.
En ole noita (tällä hetkellä) 131:tä sivua tästä keskustelusta lukenut, vaan vain ensimmäisen...
...mutta jo nyt tunnen että minulta on jäänyt jotain suurta ja mielenkiintoista väliin, kun en ole tämän projektin kehitystä saanut seurata.
Hienoa työtä, oikeasti.
Tuli hyvä mieli tuota PDF:ää luettaessa.
(EDIT: Olen siis uusi Sotavasaraan, en kuitenkaan miniatyyripeleihin...)
...mutta jo nyt tunnen että minulta on jäänyt jotain suurta ja mielenkiintoista väliin, kun en ole tämän projektin kehitystä saanut seurata.
Hienoa työtä, oikeasti.
Tuli hyvä mieli tuota PDF:ää luettaessa.
(EDIT: Olen siis uusi Sotavasaraan, en kuitenkaan miniatyyripeleihin...)
Nyt tuli pistettyä shitt.. siis settiä tuonne sakujen foorumille. Oikaiskaa jos mokasin - tuntuu, että fluffi on aika hajanaista (esim. virallista historiaa ei ole).
Ei nyt pistetä koko kunniaa minun kontolleni.Ari kirjoitti:Uusin versio on täällä!
Se on vielä hieman vaiheessa, mutta kun tuli luvattua...
Versio 0.51 tulee ulos heti kun löydän syyn miksi PDF-kääntäjä ryttyilee.
Runot ovat siis FallenOnen käsialaa, olkaa muutkin yhtä ahkeria
Itse asiassa vain tuo alku hömppä runo ja nuo armorit ovat minun tekosia...
Muista saa (kai) kiittää Androa.
Järjenkäyttö sallittu!
-
Päätön Kasakka
Luin viisi ensimmäistä sivua vain, joten on mahdollista että tästäkin on jo puhuttu, mutta minusta voisi tuota kaikkein halvimman coremiehen, eli Peasantin, eli talonpojan nimen vaihtaa. Vaikka Clanman? Tai warrior? Niin, onhan ne käytetty mutta niin on Peasantkin! Se ei jotenkin istu tuonne. Siitä tulee enemmän mieleen alistettu Bretonnialainen maaorja hangon kanssa kuin wildernessin villi joskin osaamaton vaeltaja.
Pyydän vielä anteeksi laiskuuttani, luen kyllä koko keskustelun kunhan jaksan/ehdin....
Pyydän vielä anteeksi laiskuuttani, luen kyllä koko keskustelun kunhan jaksan/ehdin....
"Jos en osaakkaan voittaa, osaan ainakin kaatua ryminällä!"
Olkoon vaikka Napoleonilta....
Olkoon vaikka Napoleonilta....
Nääin, viimein!
Korvasin vanhan Templarin oikoluetulla listalla. En itse sitä jaksanut enää vilkuilla tarkemmin. Luotan häneen. Pitää käydä virkistämässä saksankielen taitoja ja katsoa mitä olette saaneet aikaiseksi sakufoorumilla. Hyvää työtä.
edit\\ Jos minä yhtään saksaa ymmärrän, sanotaan tuolla FN:än olevan liian eliittipainotteinen, eikä vaihtelua ole tarpeeksi eri listoihin. Missä vika?
edit\\ Jos minä yhtään saksaa ymmärrän, sanotaan tuolla FN:än olevan liian eliittipainotteinen, eikä vaihtelua ole tarpeeksi eri listoihin. Missä vika?
-
Ar-Senator
Niin, eihän tässä mistään historiasta/mytologiasta ole vaikutteita otettukaan... Mutta ainakaan historiasta en kyllä löydä mitään syytä laittaa listaan sotakoneita.
Toisaalta eri heimojen saatavuutta voisi vaikeuttaa, coressa olisi kenraalin heimon kaikki joukot, ja spesiaalissa muiden heimojen perusväki, ja raressa muiden heimojen erikoisväki. Rareen tulisi kyllä silloin liikaa tunkua, joten karhut/fiendit voisi taas siirtää spesiaaliin.
Mutta en nyt tiedä onko noissa mitään järkeä, kunhan nyt laitoin ensimmäisenä tulleet ideat näytille. Teilatkaa vapaasti.
Hmm... itse en ymmärrä Saksaa pätkääkään, mutta listoihin voisi kyllä saada enemmän vaihtelunvaraa. Voisiko tämän tehdä lisäämällä eri heimojen eroja, lähinnä pine- ja Farlanderien. Vaikka, että Pinet käyttävät kaikkea difficult terrainia avoimena, ja Faareille +1 Ld. En sitten tiedä ovatko nuo kovin tasapainoisia, mutta kunhan jotain heitin.rune kirjoitti:edit\\ Jos minä yhtään saksaa ymmärrän, sanotaan tuolla FN:än olevan liian eliittipainotteinen, eikä vaihtelua ole tarpeeksi eri listoihin. Missä vika?
Toisaalta eri heimojen saatavuutta voisi vaikeuttaa, coressa olisi kenraalin heimon kaikki joukot, ja spesiaalissa muiden heimojen perusväki, ja raressa muiden heimojen erikoisväki. Rareen tulisi kyllä silloin liikaa tunkua, joten karhut/fiendit voisi taas siirtää spesiaaliin.
Mutta en nyt tiedä onko noissa mitään järkeä, kunhan nyt laitoin ensimmäisenä tulleet ideat näytille. Teilatkaa vapaasti.
Viimeksi muokannut Ar-Senator, Su 13.03.2005 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Luin pdf:än läpi ja huomasin että pari niistä taika esineiden säeista tuntuu aika kömpelöltä kielellä mutta ovat helposti korjattavissa esim.
"It was the Louhi from the north, an evil witch that is short
Took scythes as many as one hands fingers, foul blades those deathbringers
From the blades claws she made, to her great eagle of the north it is said
As the Vainamoinens bane it came, to the death of old man with famous name"
vs.
"It was the Louhi from the north, an evil witch for short
Took scythes as many as one has fingers, foul blades those deathbringers
From the blades claws were made, to her eagle it is said
Wielding it she slew Vainamoinen in a duel, whose deth was also quite cruel."
"It was the Louhi from the north, an evil witch that is short
Took scythes as many as one hands fingers, foul blades those deathbringers
From the blades claws she made, to her great eagle of the north it is said