"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

TLA- aiheinen mega battle tulossa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Valtsu
Viesti:

TLA- aiheinen mega battle tulossa

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Megamättömiehet iskevät taas! Eli minä ja Ancelot olemme suunnittelemassa TLA-aiheista megabattlea joksikin päiväksi Helsingin Lohikäärmeen luolaan. Yritämme saada päiväksi jonkun lauantain. Ilmoittautumiset minulle tai ancelotilla tai tänne: http://www.sotavasara.net/peliporukat/v ... 5617#25617
Lalalaa
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

missäs peli pelataan ja milloin vai olenko sokea enkä nähnyt nuita tietoja?
big or small,we loot it all.hmph..
Valtsu
Viesti:

Re: TLA- aiheinen mega battle tulossa

gawd kirjoitti:missäs peli pelataan...
Valtsu kirjoitti:...Helsingin Lohikäärmeen luolaan...
gawd kirjoitti:...ja milloin...
Pelin peliaikaa ei ole vielä lyöty lukkoon. Funtsimme ensin mikä kävisi kenellekkin.
Lalalaa
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

no tuun ehkä kattoo jos aika sopii mutta osallistua en aio :D kivalta ja iisolta peliltä toi vaikuttaa
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Juu, toki katsomaan saa tulla, mutta mikset osallistu? Viimeksi oli pulaa osallistujista ja päädyttiin siihen, että ainoat hyvät olivat minä ja Valtsu. No eihän tuossa mitään, saatiin 1000p per naama :).
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

sitä noin säännöt on vähän hukassa eikä oo oikein armeijaakaan kyllä muuten mutta ken pelejä ei oo kertyny taakse oikein yhtään että jätän tällä kertaa väliin pelaamisen ja keskityn katsojan rooliin.
Anki

Ok, no käyhän toikin.
Valtsu
Viesti:

Tule vain Gil-Galad. Saatathan oppia jotain uuttakin. Ja mikset voisi vaikka Battle Reporttia väsätä? Innostaako? Voisin ottaa kuvia sitä varten.
Lalalaa
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Voin ehkä tulla katsomaan ja kannustamaan mikäli alotatte 12 jälkeen. Jostain syystä lauantaisin ei tule noustua kukonlaulun aikaan... ;)
Anki

Jos tämä lauantaina järjestetään niin aloitamme heti luolan avauduttua eli klo 10. Tämä siitä syystä, että luola menee kiinni jo klo 15. Toki meillä menee reilusti yli klo 12, viimeksi lopetimme siinä klo 14, eli mukaan vaan :).

Yhä kaivataan pahiksilla pelaavia.
Zelekendel

Viesti Kirjoittaja Zelekendel »

Hmmm....kiinnostaa, mutta olenko valmis maksamaan bussimaksut Nummelasta ja heräämään aikaisin?

Pitää harkita....

Pelikerhollamme on suhteellisen tyhjää launtaisin, olisi se tietysti mukavaa, jos joskus olisi mahdollista järjestää jotain vastaavaa täälläkin. Nummelahan on 40 km Tarvontietä Helsingistä, ja klubi on avoinna lauantaisin 15-22 (ja sunnuntaisin 13-21, mutta parempi järjestää tällaiset lauantaiksi).

Eihän se loppujen lopuksi olisi kuin järjestely- ja yhteiskuljetuskysymys...
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Voi perskuta! Millon nyt olette järjestämässä tätä? Päivämäärä on aika kova sana. Voisin ehkä tulla pelailemaan Hyvillä, tosin siinä on Gondorin heroista suurin osa (Boromir, Faramir, Beregond) Eli se ei ehkä olisi ilon puutteessa paras lista jos joku toinenkin haluaa heron...

Pahoilla voisin myös tulla pelaamaan. Sama setti ku viimeksikin. Eli Tarvitsisin vain Gorbagin.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Anki

LAndE kirjoitti:Voi perskuta! Millon nyt olette järjestämässä tätä? Päivämäärä on aika kova sana. Voisin ehkä tulla pelailemaan Hyvillä, tosin siinä on Gondorin heroista suurin osa (Boromir, Faramir, Beregond) Eli se ei ehkä olisi ilon puutteessa paras lista jos joku toinenkin haluaa heron...

Pahoilla voisin myös tulla pelaamaan. Sama setti ku viimeksikin. Eli Tarvitsisin vain Gorbagin.
Joo, no Gondorilla et ainakaan voi pelata :). Oberonille tarvitaan varapelaaja, sillä hänen tulemisensa on aika epävarmaa.

Päivämääränä joku hiihtoloman jälkeinen lauantai.
Anki

Glabro kirjoitti:Hmmm....kiinnostaa, mutta olenko valmis maksamaan bussimaksut Nummelasta ja heräämään aikaisin?

Pitää harkita....

Pelikerhollamme on suhteellisen tyhjää launtaisin, olisi se tietysti mukavaa, jos joskus olisi mahdollista järjestää jotain vastaavaa täälläkin. Nummelahan on 40 km Tarvontietä Helsingistä, ja klubi on avoinna lauantaisin 15-22 (ja sunnuntaisin 13-21, mutta parempi järjestää tällaiset lauantaiksi).

Eihän se loppujen lopuksi olisi kuin järjestely- ja yhteiskuljetuskysymys...
Luulempa, että peli järjestetään Helsingissä. Pistäppä viestiä jos olet osallistumassa.
LAndE

No minä olen Oberonin varamies. Se on se sama lista, joka viimeksikin. Eli joku saakoon ottaa 22 pistettä enemmän jos meikäpoika on tulossa.

GreenLeaf

Viesti Kirjoittaja GreenLeaf »

Mul ei ainakaan ois mitään hiihtolomal (maaliskuu). Muuten pääsisin hesaan mut mun armeija ei oo valmis sotimaan. Armeija nääs koostuu 16 lorien elffistä joten pienel joukol voisin tulla mukaan mut tuskin ois hyötyä.sisältää Legolaksen,Haldirin,Galadrielin ja Celebornin
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

LAndE olikos sulla gorbag siinä listalla?? jos oli niin voin luopua itse siintä ja käyttää jotain muuta pomoa sen tilalla.... koska kyllä mulla noita on jonkii verran hyllyssä.....niin ei tule ainakaan kahta saman nimistä tai siis samaa heroa
LAndE

Onhan sekin, ja nyt voisin muistaa sen trollinkin.

Mutta jos vaikka menisi järjestäjillä sellainen läpi, että olisi periaatteessa kaksi Gorbagia kentällä uudesti nimettynä. Olihan siellä nyt varmaan muitakin nimekkäämpiä örkkijohtajia kuin Gothmog. Vai miten on?

Anki

GreenLeaf kirjoitti:Mul ei ainakaan ois mitään hiihtolomal (maaliskuu). Muuten pääsisin hesaan mut mun armeija ei oo valmis sotimaan. Armeija nääs koostuu 16 lorien elffistä joten pienel joukol voisin tulla mukaan mut tuskin ois hyötyä.sisältää Legolaksen,Haldirin,Galadrielin ja Celebornin
Hiihtolomalla ei olla tätä järjestämässä, mutta etköhän sä mukaan pääse, jos sulla on tarpeeksi pinnoja. Heroista, et voi ottaa sankareita jotka eivät tuolla oikeasti olleet, sinun on nimettävä ne uudestaan ja käytettävä voimakkaampina kapteeneina.
Valtsu
Viesti:

LAndE kirjoitti:No minä olen Oberonin varamies. Se on se sama lista, joka viimeksikin. Eli joku saakoon ottaa 22 pistettä enemmän jos meikäpoika on tulossa.
Tai voit käyttää ne itse ja minä voin tuoda sinulle mitä kaipaat :). Mutta ihan miten haluat.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”