Tarinakilpailu 2005, keskustelu
- Blackguard
Kolmaskymmenes sivu kello kolmessa! Tsemppiä pojat tsemppiä!
Pitäsköhän tuo tarinoiden sivun linkki heittää tännekkin, ei jaksa etsiä ite...
Ja Grond, edelleen äänestyksen tämän hetkisen tilanteen päivitys, olisiko mahdollista?
Katohan, vain lause OT:tä. Mikähän minuun on mennyt...
CutterEdit: Pamp-pu, löytyy Final Fantasyistäkin vaikka mitä, Freya (lohisritari-rotta), Omega Weapon (iso mölli), Tidus, Zell ja lukemattomia muita. Ja taas OT:tä...
Pitäsköhän tuo tarinoiden sivun linkki heittää tännekkin, ei jaksa etsiä ite...
Ja Grond, edelleen äänestyksen tämän hetkisen tilanteen päivitys, olisiko mahdollista?
Katohan, vain lause OT:tä. Mikähän minuun on mennyt...
CutterEdit: Pamp-pu, löytyy Final Fantasyistäkin vaikka mitä, Freya (lohisritari-rotta), Omega Weapon (iso mölli), Tidus, Zell ja lukemattomia muita. Ja taas OT:tä...
Viimeksi muokannut Cutter, Ti 08.02.2005 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blaa blaa aargh
Jos alettais oikeasti väsäämään jokin kynä-ääliöiden kilta. Ruinataan kaikille kiva pikku tagi. Osalliseksi pääsevät kaikki, joilla on muutama tarina täällä, ja jotka on rankattu suht. tasokkaaksi...
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mahtava idea! Kaikilla kiltalaisilla lukee "Virallinen Kynä-Ääliö" nickin alla.. Siitä sais kyllä respectiä!
Menisköhän läpi................?
Menisköhän läpi................?
Viimeksi muokannut Allath, Ti 08.02.2005 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kynä-ääliö
Pitäisi itekin hankkia... petskules! Hmm, pitäs varmaan heittää se tarinoiden-linkki tännekkin.Kappalainen kirjoitti:Hehee, minähän olen paras. Minusta siis kynä-ääliöiden jäsen...
Heroes III sujuu miultakin, itseasiassa omistan sen, vieläpä ei-waretettuna versiona. Pelittämään vaan.
blaa blaa aargh
Dalamar, vieläkö sitä mietit? Olen kyllä mies...
Luojan kiitos. 
Ainakin uudemmat FF:t ovat aika kakkoja. Vanhemmat roxor, mutta Squaren muu tuotanto on pääasiassa FF:iä kovin kovin paljon laadukkaampaa. Ja Pamp-pu, jätä kappaleinen rauhaan, saavu minun tyköni Suikodenin kera. ...kiltti?
Kun en sitä muualtakaan saa. Chrono Trigger on jumala, niin ovat myös Seiken Densetsu III sekä Bahamut Lagoon. *kuolaa*
Repesin ääneen kissakommenteille.
Mikäs vika kynä-ääliöissä?
Heroesin moninpeliin en uskalla ruveta, kun se ei sitten loppuisi ikinä. Pitää joku elämä sentään pitää... Ah, crap, eikä pidä.
Mutta ehkä joskus joskus. Ei nyt.
Itse aiheeseen (
), tarinat ovat aika koviksia. Muutamasta joista ihmiset täällä ovat pitäneet en jaksanut innostua, mutta muutama muu on ollut aika kovalla sijalla. Eikö kukaan ole iskenyt silmäänsä tarinaan 13?
Parhaita tähän asti.
edit\\ Waretus on pop.
Ei minulla Heroesia ole koskaan muuten ollutkaan.
Ainakin uudemmat FF:t ovat aika kakkoja. Vanhemmat roxor, mutta Squaren muu tuotanto on pääasiassa FF:iä kovin kovin paljon laadukkaampaa. Ja Pamp-pu, jätä kappaleinen rauhaan, saavu minun tyköni Suikodenin kera. ...kiltti?
Repesin ääneen kissakommenteille.
Mikäs vika kynä-ääliöissä?
Heroesin moninpeliin en uskalla ruveta, kun se ei sitten loppuisi ikinä. Pitää joku elämä sentään pitää... Ah, crap, eikä pidä.
Itse aiheeseen (
edit\\ Waretus on pop.
- Blackguard
Kappalainen, Shadow Of Death? vai joku muu versio..
Kynä-ääliö suunnitelma.
Kiltamestari: FaBan Voittaja
Mestarin Sulkakynän vartijat: 2 ja 3
Kiltaylimykset: Kaikki, joilla useita (5+) ääniä kilpailussa
Kiltalaiset: Kaikki, joilla ääniä kilpailussa
Kiltamestarin lattiamatot: Loput, eivä osallistuneet kilpaan tai ei ääniä.
Kaikki anomukset perusteluineen mukaan pääsystä kiltamestarille.
Mustaeditaatio: Kiltamestarilla oikeus nostella ja tiputella arvoja novellien laadun mukaan.
Muita ideoita/korjailuja/muita nimiä?
Kynä-ääliö suunnitelma.
Kiltamestari: FaBan Voittaja
Mestarin Sulkakynän vartijat: 2 ja 3
Kiltaylimykset: Kaikki, joilla useita (5+) ääniä kilpailussa
Kiltalaiset: Kaikki, joilla ääniä kilpailussa
Kiltamestarin lattiamatot: Loput, eivä osallistuneet kilpaan tai ei ääniä.
Kaikki anomukset perusteluineen mukaan pääsystä kiltamestarille.
Mustaeditaatio: Kiltamestarilla oikeus nostella ja tiputella arvoja novellien laadun mukaan.
Muita ideoita/korjailuja/muita nimiä?
Viimeksi muokannut Blackguard, Ti 08.02.2005 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Niin, toisen vuoron loppumisen odottaminen sucksor j00. Mutta mehän kaikki pelaamme vuoropohjaista figupeliäRune kirjoitti: Heroesin moninpeliin en uskalla ruveta, kun se ei sitten loppuisi ikinä. Pitää joku elämä sentään pitää... Ah, crap, eikä pidä.Mutta ehkä joskus joskus. Ei nyt.
edit: Miksi Faban voittaja kiltamestariksi?! 40k roxrox much more. Kenties kaksi killan ylipääbossia?
Viimeksi muokannut Karu, Ti 08.02.2005 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarinat on olleet tosi kovaa sarjaa tähän mennessä, kummallakin puolella. Ihan hirvittää. Heroes III... Kuinkahan kauan minä olen sitäkin hakannut... HeroesIV on täyttää jaskaa, jos vertaa. Ihan uskomattoman hyvä peli. Voittajille pitäisi antaa Kiltamestarin arvo, ja Grondille myös. Ja Opin oikeudet IRC:in puolella.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Blackguard
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... akisa2005/
Heitetäänpä tämä tänne, kun kukaan ei ottanut vihjeestä vaaria.
Ja 30. sivu menossa, mitkä ovat nyt tunnelmat, kun ehkä viisitoista sivua OT:tä takana?
Heitetäänpä tämä tänne, kun kukaan ei ottanut vihjeestä vaaria.
Ja 30. sivu menossa, mitkä ovat nyt tunnelmat, kun ehkä viisitoista sivua OT:tä takana?
blaa blaa aargh