Kallis Kallis hiekka.
Kallis Kallis hiekka.
Eikä mulla kaatu viimeisetkin hiekkani matolle ja näin talvellahan sitä mahoton kaivaa mistään hiekka laatikosta. Eikä hiihtolomallakaan olla menossa mihinkään aurinkorannalle. Ja oli just maastoprojekti kesken. GW hiekkapusseja en aio ostaa ne on kalliita ja turhia mutta myyddänkö samanlaista hiekkaa hobbyssä halvemmalla ja isommalla pussilla? Se pelastaisi päiväni.
-
factordunk
Ratkaisu on yhtä lähellä kuin lähin rautakaupan noutopiha esim. Starkki Olarinluomassa. Siellä on myynnissä hiekoitushiekkaa ja hiekkaa, mikä on tarkoitettu laatoitusten väleihin. Riittävän hienoa figuhommiinkin ja äärimmäisen hyvällä todennäköisyydellä pihalla on risa säkki odottamassa roskiin menoa. Paikalle pakastusrasian kanssa kysymään, josko voisi "näytteenä" saada hiukan hiekkaa. Itse otin vuosisadan vaihteessa Starkilla töissä ollessani muutaman desin ja samaa hiekkaa edelleen käytössä. Mikäli työnalla on isompi maastoprojekti, niin säkin voi ostaakin. Todennäköisesti halvempaa kuin akvaarioliikkeissä. Akvaarioliikkeissä vain haluaa tukea tuttua kauppiasta, jolta ostetaan kaikki akvaariovermeet.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
en usko että hiekkalaatikon hiekka olis niin jäässä etteikö siitä terävällä lapiolla sais lohkastua palasta. sitten viet palan vaikka varastoon sulamaan ja sit ku se on sulanu ni levittelet sen laajemmalle alueelle että kuivuu nopiampaa.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
-
Shadowberry
Käy ikeasta ostamassa sellaista kuin kukkaruukkujen koriste hiekkaa se on oikeestaan saman kokoista kuin gw:n ja värejä on valittavana harmaa, punainen, vihreä ja oisko ollut keltainen sitä sellainen olisko nyt litran kokoinen pussi maksaa vain 1,5e itse teen parhaillaan kyseisestä hiekasta city fight kenttää ja hyvin tuntuu toimivan.
OHI ON!!!! -Reservi tj 13900
- DJ_Silverpig
Hiekoitushiekka on liian karkeaa!SirKaarlo kirjoitti:Tai jos asut alueella jossa taloyhtiö hoitaa esim. hiekoitukset niin kysäise talonmieheltä? Itse en asu, mutta onneksi sattuu olemaan hiekkaläjä pihalla, josta sai kyllä rautaisella lapiolla hiekkaa irti aivan tarpeeksi.
Hiekkalaatikko hiekka sitä vastoin oikein oivaa...
Possu
- DJ_Silverpig