Sotavasara- paidat?
-
shadowdancer
Sotavasara- paidat?
Onko Sotavasara- paidoista ollut puhetta vähäänaikaan? Onko se tulevaisuudessa mahdollista, että voi saada sotavasara- paidan?
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
- tirehtööri
No sanotaan että jossain 7-12 euron tietämillä, riippuen aivan painatuksen laadusta ja tavasta, tulee kovain mustaan/valkoseen paitaan teksti valkosella/mustalla että Sotavasara.net vai tuleeko siihen jotain hienompaa kuvaa tms.. Voipi olla että tulee semmoisia ihan karvalakkimalleja ja sitten hienompia, evt.
-
kaaos-soturi
fanaatikko menee varmaankin kaupaksi paremmin (itse en suomi mariinia ostaisi), mutta kelle menisi paitojen tuotto? weekkikselle kaikki a vielä omaan käyttöön...en valitakaaos-soturi kirjoitti:joo, joku siisti kuva. esim, fanaatikko kuulapallon kaa tai vanha kunnon suomimariini.
"Glory, Honor & Victory over Death"
- DJ_Silverpig
No ei ole pelkoa ettenkö souvista jotain itelle ottaisi. Pelkistä postikuluista tulee ~3 euroa.
Se, mitä siihen paitaan tulee, ei keskustella tässä!
Se, mitä siihen paitaan tulee, ei keskustella tässä!
Riippuu täysin painattajasta. Saattaapi olla mahdollinen, saattaapi olla ettei.Kantavatko nämä paidat sitten nickejä harteillaan!?
Viimeksi muokannut Matti N, Ke 09.02.2005 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- puolisukeltaja
Jaah, itse ainakin ostaisin mielummin sen suomimariini -paidan, sehän on sentään ollut sotavasaran logo. Ja tuskin 40k -pelaajat sitä fanaatikkoa ostaisivat... Mutta jos tällaisia tulee, olen itse ainakin halukas tilaamaan.Naldor kirjoitti:fanaatikko menee varmaankin kaupaksi paremmin (itse en suomi mariinia ostaisi), mutta kelle menisi paitojen tuotto? weekkikselle kaikki a vielä omaan käyttöön...en valitakaaos-soturi kirjoitti:joo, joku siisti kuva. esim, fanaatikko kuulapallon kaa tai vanha kunnon suomimariini.?