3 örkkiä vierekkäin!!!
Minne on kadonnut sotavasaran ylväs maskotti?
- Lihamestari
- Lihamestari
Piirrä, tai olet bannattuWeekender kirjoitti:Täällä on noin kolmesta viiteen henkilöä jotka osais piirtää OIKEESTI hyvän eikä niitä ketään nappaa/niillä on muuta hommaa.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
-
Ihmiskilpi
Tiedä häntä olenko minä laskuissasi mukana, mutta minua oikeastaan nappaa tuo idea. En tiedä kuitenkaan olenko siihen tarpeeksi hyvä. Olen kovin huono keksimään mitää mielikuvituksellista. Siinä olet kyllä oikeassa, että minulla on kyllä muuta hommaa :/. Ja Sotussa on monta minua parempaa piirtäjää.Weekender kirjoitti:Täällä on noin kolmesta viiteen henkilöä jotka osais piirtää OIKEESTI hyvän eikä niitä ketään nappaa/niillä on muuta hommaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ja miksiköhän pitäisi olla kolme GW-hahmoa, eri peleistä? Muitakin valmistajia on, eikä Sotu [vielä] ole selvästi pelkkä GW-foorumi (vaikka siinä pääpaino olisikin).Lihamestari kirjoitti:Kunhan kuva sisältää yhden 40k, yhden faba ja yhden Lotr-hahmon...
Yhtenäisyyden ja tasa-arvon nimissä olisi reilua, että tunnuskuvassa olisi ehkä jonkun toisenkin valmistajan hahmon kuva.
Tosin en tiedä kannattaako sitten olla montaa ukkoa/neitoa kuvassa, yksi ja hienoin olisi mielestäni paras vaihtoehto.
nimenomaan. menee pelleilyksi kun pinoon laitetaan 17 hahmoa. ja onhan tuo suomimariini tuttu maskotti. ja kyllä "sotavasara" nimikin viittaa kaukaisesti GW.n tuotantoon (ks. warhammer) fabaukko vielä menisi, mutta ajatelkaapa suomiväreihin laitettua aragornia.....
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.