Mitä ryhmittymää pelaat?
-
hurmelapsi
- Valvoja
Mitä ryhmittymää pelaat?
Ragnarokin ja confron pelaajille. Pistä se mieliryhmittymäsi jos niitä on enemmänkin. Halukkaat saavat myös perustella valintojaan.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
No devourereilla pelaan ja valinnan tein lähinnä hienojen figujen takia. 
Edit: Niin itsekkin olen tässä aloittelemassa ja figuja on jopa 5 ja pelikavereita 2.
Edit: Niin itsekkin olen tässä aloittelemassa ja figuja on jopa 5 ja pelikavereita 2.
Viimeksi muokannut weis, Ke 09.02.2005 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
laamaelain
- Viesti:
Mainio homma. Tässähän samalla saa kartoitettua harrastajamäärää, mikä tällä hetkellä näyttäisi olevan 10, ja todennäköisesti kasvaa...
Itselläni ovat Mid-Norin pahakääpiöt. Kovin kummosia perusteluja valinnalle ei löydy, mutta kaipa jotain voisi keksiä. FaBassa armeijana on kääpiöt, en kylläkään tiedä, että miksi. Jotenkin "rakastuin" vain noiden pyöreiden karvapallojen asenteeseen ja tyyliin. Toinen vaikuttava tekijä lienee se, että silloisessa porukassa oli jo muut rodut paitsi liskot. Noh, joka tapauksessa kiinnostus siirtyi Conffiinkin, ja niinpä katselin noita figuja. Sotataidosta on tullut hieman osteltua, ja nyt on kerrassaan karmeat maalaustalkoot menossa. Jengi valmistuu epämääräisen määräistä vauhtia ja joskus moottoripyöräkelien aikoihin pääseekin jo pelailemaan. Figut ovat kyllä siistejä, niinkuin Rackhamit yleensä. Lisäksi tähän jengiin saa Neranin mukaan
.
Edit// Niin, ja pelikavereita on täälläkin päin nolla. Osa porukasta ei edes tiennyt, ja ei ehkä tiedä vieläkään, mitä ovat Rackham ja Vallejo... Hassua. Onneksi Tampereella on suhteellisen vilkasta Conffin suhteen, ja Sotataitokin on tossa 40km päässä, niin mikäs tässä, luulen, että Sorille löytyy joku "opettaan" peliä kunhan nyt ensin figuja hieman saan kasaan.
Itselläni ovat Mid-Norin pahakääpiöt. Kovin kummosia perusteluja valinnalle ei löydy, mutta kaipa jotain voisi keksiä. FaBassa armeijana on kääpiöt, en kylläkään tiedä, että miksi. Jotenkin "rakastuin" vain noiden pyöreiden karvapallojen asenteeseen ja tyyliin. Toinen vaikuttava tekijä lienee se, että silloisessa porukassa oli jo muut rodut paitsi liskot. Noh, joka tapauksessa kiinnostus siirtyi Conffiinkin, ja niinpä katselin noita figuja. Sotataidosta on tullut hieman osteltua, ja nyt on kerrassaan karmeat maalaustalkoot menossa. Jengi valmistuu epämääräisen määräistä vauhtia ja joskus moottoripyöräkelien aikoihin pääseekin jo pelailemaan. Figut ovat kyllä siistejä, niinkuin Rackhamit yleensä. Lisäksi tähän jengiin saa Neranin mukaan
Edit// Niin, ja pelikavereita on täälläkin päin nolla. Osa porukasta ei edes tiennyt, ja ei ehkä tiedä vieläkään, mitä ovat Rackham ja Vallejo... Hassua. Onneksi Tampereella on suhteellisen vilkasta Conffin suhteen, ja Sotataitokin on tossa 40km päässä, niin mikäs tässä, luulen, että Sorille löytyy joku "opettaan" peliä kunhan nyt ensin figuja hieman saan kasaan.
Viimeksi muokannut Nostra, Ke 09.02.2005 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
The Shadow
-
Spongebob-Väyrynen
-
hyytelöperuna
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Dirzeillä tuli aloitettua, puolivuotta sitten, koska kaverit kerkesivät "varaamaan" Griffonit ja Lionit.
OT:Kröhöm, en haluis kehua, mutta täällä päässä pelikavereita on oikein VIISI (+minä)! Kannattaa siis vetää 40k/FB peliporukka mukaan hommaan (helpoin tapa on esitellä rackhamin kaupan sivut kaverille ja ruveta ihastelemaan figuja).
Harrastus on tosin kärsinyt, koska melkein kukaan meistä ei ole saanut kolmea figua enempää maalattua valmiiksi (minä en ensimmäistäkään).
OT:Kröhöm, en haluis kehua, mutta täällä päässä pelikavereita on oikein VIISI (+minä)! Kannattaa siis vetää 40k/FB peliporukka mukaan hommaan (helpoin tapa on esitellä rackhamin kaupan sivut kaverille ja ruveta ihastelemaan figuja).
Harrastus on tosin kärsinyt, koska melkein kukaan meistä ei ole saanut kolmea figua enempää maalattua valmiiksi (minä en ensimmäistäkään).
Viimeksi muokannut Oba, Pe 11.02.2005 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
Puolitoista vuotta sitten? Et kai, ellet sitten aloittanut vuotta aikaisemmin kuin me muutOba kirjoitti:Dirzeillä tuli aloitettua, puolitoista vuotta sitten, koska kaverit kerkesivät "varaamaan" Griffonit ja Lionit.
Ei ole tosiaan tullut meidän porukassa pelattua Confroa pariin kuukauteen, innostus vähän laantui kun huomattiin, että ne toisten "ainoastaan makeuden takia hankkimat figut" olivat reilusti parempia kuin toisten (Asura de Sarlath näin esimerkkinä...). Ehtipä yksi poruakastamme myydäkin figunsa, eli pahalta näyttää sillä rintamalla.
Saas nähdä, jos innostus heräisi jälleen ja jaksaisi tilata sen Rag'narokin aloituslootan, jos taas tästäkin pelistä saisi jotain irti.
NoitaEdit:The Limbo of Acheron? Mistä moinen nimitys?
Hups, pienehkö ajatteluvirhe tuossa..
Kai se Limbo tulee jotenkin siitä, kun niillä on se suoraan Peeveliin menevä portaali maillaan, ja lisäksi eivätkös suurimmat Acheronilaiset ole periaatteessa kuolemattomia, jolloin ne ovat tavallaan limbossa siellä maan päällä... EN TIEDÄ.
Kai se Limbo tulee jotenkin siitä, kun niillä on se suoraan Peeveliin menevä portaali maillaan, ja lisäksi eivätkös suurimmat Acheronilaiset ole periaatteessa kuolemattomia, jolloin ne ovat tavallaan limbossa siellä maan päällä... EN TIEDÄ.
"I'm a product
Of my environment
Of my environment