"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Heavy Magic ? (oli: Nyyppä tarttee aivot!)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Hakkelus

Viesti Kirjoittaja Hakkelus »

Viitsisiko joku kiltti helffit tunteva ihminen atnaa 2k matsiin hyvän hevy magic armeejan teko ohjeet :) Itse en ole vielä tarpeeksi kokenut että voisin taata toimivan lsitan tekemisen. (Siis en tarvi listaa tietenkään muista kun loordeistä/heroista ja niiden taika esineistä)
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

Hakkelus kirjoitti:Viitsisiko joku kiltti helffit tunteva ihminen atnaa 2k matsiin hyvän hevy magic armeejan teko ohjeet :) Itse en ole vielä tarpeeksi kokenut että voisin taata toimivan lsitan tekemisen. (Siis en tarvi listaa tietenkään muista kun loordeistä/heroista ja niiden taika esineistä)
No en helffeillä ole pelannut mutta hyvään magiaan on 2 vaihtoehtoa: Toinen on, että otat arkkimaagin book of hoethilla ja toisen maagin antamaan noppia. Taijot 2 taikaa vuorossa 4 nopalla toivoen IF:ä.

Toinen on tämä tunnettu ''seer council''. Arkkimaagille loremasters cloak, se esine mistä saa yhden taian lisää. Joillekin pikkumaageille seer-honouri että saa haluamansta taiat. Tämä koostuu arkkimaagista ja 3 tavallisesta maagista (useimmiten). Loremasters cloakin kanssa mennään usein shadow warrior ryhmään piiloon mettään ja taiotaan ei losia vaativia taikoja. Tai sitten joitanin vastaan pyöritään siellä ryhmien välissä pommittamassa minkä kerkeää.
I'm a pacifist on acid trip.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Hakkelus kirjoitti:Viitsisiko joku kiltti helffit tunteva ihminen atnaa 2k matsiin hyvän hevy magic armeejan teko ohjeet :) Itse en ole vielä tarpeeksi kokenut että voisin taata toimivan lsitan tekemisen. (Siis en tarvi listaa tietenkään muista kun loordeistä/heroista ja niiden taika esineistä)
Omg... on kyllä kuollut idea tehdä heavy magickii...
Mutta armylist osiolta löytyy seer councileja, summon hordeja ja grey seer härpäkkeitä.
von Maelkoch

Viesti Kirjoittaja von Maelkoch »

Nyybbä kysymys, mutta kysytään silti: mikä tämä helffien Seer Council on? Erikoissääntöjä, -figuja?
In the matter of seconds, I can name few hundred ways to kill you!-Irikidaye, Highborn, Commander of Cold One Knights
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Mutta armylist osiolta löytyy seer councileja, summon hordeja ja grey seer härpäkkeitä.
Mahdollisesti muutaman vuoden takaa, tahi sitten ei ole vain sattunut silmään. Itse en ole löytänyt AINOATAKAAN seer councilia kys. osiolta.

Von Maelkoch: Yleensä jos täällä puhutaan armeijasta nimeltään "seer council" tai "summon horde", ei ole kyseessä mikään erikoislista, vaan hyvä lista(no miksei periaatteessa huonokin...), joka on saanut vakiintuneen nimen. Kyse ei ole erikoisfiguureista armeijakirjan ulkopuolella.

Mielestäni book of hoeth selvästi sanoo, että taarvitsee onnistuneen casting-heiton, joka sisältää tuplat toimiakseen, mutta ilmeisesti olen taas väärässä?
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

bluebluesky kirjoitti:
Mahdollisesti muutaman vuoden takaa, tahi sitten ei ole vain sattunut silmään. Itse en ole löytänyt AINOATAKAAN seer councilia kys. osiolta.

Von Maelkoch: Yleensä jos täällä puhutaan armeijasta nimeltään "seer council" tai "summon horde", ei ole kyseessä mikään erikoislista, vaan hyvä lista(no miksei periaatteessa huonokin...), joka on saanut vakiintuneen nimen. Kyse ei ole erikoisfiguureista armeijakirjan ulkopuolella.

Mielestäni book of hoeth selvästi sanoo, että taarvitsee onnistuneen casting-heiton, joka sisältää tuplat toimiakseen, mutta ilmeisesti olen taas väärässä?
Olet oikeassa! Se Tarvii tuplat
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

... ja onnistuneen casting-heiton, eli kahdella nopalla heitetyillä tuplakakkosilla ei vielä saada tulipalloa IF:llä (eikä muutenkaan) irti.

"Seer Council" ja "Summon horde" eivät siis ole mitään virallisia listojen nimiä vaan vakiintuneita nimityksiä High elffien kolmen - neljän velhon (seer honoureilla varustetulle) listalle ja neljän necromancerin listalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mayhemia

bluebluesky kirjoitti:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=36490 S.3
Eli kyllä niitä löytyy, ja sivulla 1-3 oli toinenkin mutta kaveri meni viilaamaan siitä 2 maagia pois jollen väärin muista.
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Väitinkö ettei löydy?
Servant of Malekith

Viesti Kirjoittaja Servant of Malekith »

Itse kerään heavymagic-armeijaa(Dark Elf Immortals on nimi), jonka tarkoitus olisi tuhota vastustaja magialla ja nuolisateella, ennenkuin kymmenhenkinen Executioner ja Witch Elves-joukko tuhoaa armeijan rippeet. Toivottavasti. Ehkä.

Tällä hetkellä armeijaan sunnittelen kahta 4-tason velhotarta ja kahta 2-tason velhotarta.
"The Doll is mine, even if I have to kill..."
Mayhemia

bluebluesky kirjoitti:Väitinkö ettei löydy?
Et väittänyt, minähän tein vain palveluksen ja etin kyseisen topikin sinulle. ;)
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Servant of Malekith kirjoitti:Itse kerään heavymagic-armeijaa(Dark Elf Immortals on nimi), jonka tarkoitus olisi tuhota vastustaja magialla ja nuolisateella, ennenkuin kymmenhenkinen Executioner ja Witch Elves-joukko tuhoaa armeijan rippeet. Toivottavasti. Ehkä.

Tällä hetkellä armeijaan sunnittelen kahta 4-tason velhotarta ja kahta 2-tason velhotarta.
Noin mielenkiinnon vuoksi, kuinka monta pistettä armeijasi käsittää?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Claw

Viesti Kirjoittaja Claw »

Jan von Carstein kirjoitti:
Servant of Malekith kirjoitti:Itse kerään heavymagic-armeijaa(Dark Elf Immortals on nimi), jonka tarkoitus olisi tuhota vastustaja magialla ja nuolisateella, ennenkuin kymmenhenkinen Executioner ja Witch Elves-joukko tuhoaa armeijan rippeet. Toivottavasti. Ehkä.

Noin mielenkiinnon vuoksi, kuinka monta pistettä armeijasi käsittää?
Vähintäänkin 3000 ilmeiseesti...

Edit:Gobbo heavymakiikka sen olla pitää.....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”