Tarinakilpailu 2005, keskustelu
-
Stenvall
-
Stenvall
-
Stenvall
- Blackguard
Eikö? Kokeilepas käydä vaikka Yleisissä figukeskusteluissa kirjoittelemassa samantyyppistä tavaraa kuin tässä ketjussa, about tuollainen 4-5 viestiä. Lupaan, että havaitset asian kielletyksi :o).Chosen kirjoitti:EDIT: Sotun säännöissä ei muuten kielletä OT:ta.
Tuo säännöstö on hieman kirjoitusvaiheessa, kun kukaan ei jaksa sitä tehdä loppuun. Mutta on olemassa "kirjoittamattomia sääntöjä" ;o).
- Blackguard
No onhan meillä Far North. 
Tajusin, että WoW tulee huomenna kauppoihin. Ja olen Kuopiossa viikonlopun. V***u. Pääsee pelaamaan vasta maanantaina. Onneksi on kerrankin helppo jakso, viikot voin vain pelata ja jättää kaiken muun huomiotta.
Viikonloput lasketaan viikoksi World of Warcraftin tiimoilta.
Wää, pitäisi lukea nuo tarinat loppuun, mutta nyt menee huominenkin tämän illan ohella freecompany miehiä maalatessa ja värkätessä. Hand gunnerit sain maalattua, luojan kiitos. Hemmetti Puokin kanssa, GW ryssi mail order tilaukseni enkä saanut osia Nurgleihini ajallaan, ja joudun lähtemään taas Full infantry Empirellä KuoLan turneeseen.
Noh, massacre se on silti. 
Tajusin, että WoW tulee huomenna kauppoihin. Ja olen Kuopiossa viikonlopun. V***u. Pääsee pelaamaan vasta maanantaina. Onneksi on kerrankin helppo jakso, viikot voin vain pelata ja jättää kaiken muun huomiotta.
Wää, pitäisi lukea nuo tarinat loppuun, mutta nyt menee huominenkin tämän illan ohella freecompany miehiä maalatessa ja värkätessä. Hand gunnerit sain maalattua, luojan kiitos. Hemmetti Puokin kanssa, GW ryssi mail order tilaukseni enkä saanut osia Nurgleihini ajallaan, ja joudun lähtemään taas Full infantry Empirellä KuoLan turneeseen.
Ne, jotka tajuavat lukea sääntöjä, tajuavat varmasti olla postaamatta mitä tahansa. Paitsi tietysti tässä ketjussa.Dalamar kirjoitti:Mutta eikö se kannattaisi pistää sääntöihin, kai nyt edes joku lukee niitä?
Kaikki tarinat muuten luettuna. Äänestyslipuke lähtee Grondille näille hetkillä.
Gere curam mei finis.
hehhee, jos Grond tekee niin kuin lupaili, eli kisan jälkeen laittaa ot:stä jäähyä (oliko nyt tuossa 30-40 sivua sitten?), niin eipä moni poika todellakaan pysy voorumilla... )
Olin eilen koneella, ja alle vuorokaudessa 20 sivua lisää... ei huono.
Olin eilen koneella, ja alle vuorokaudessa 20 sivua lisää... ei huono.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Katsos kohtalotoveria. Varattuani Peliarkusta Suikoden IV:n sain sieltä mailin, että Toptronics on siirtänyt Suomenjulkaisun maaliskuun 24:n päivään. V***u. Muuten peli olisi jo viikon päästä hyppysissäni.Rune kirjoitti:Tajusin, että WoW tulee huomenna kauppoihin. Ja olen Kuopiossa viikonlopun. V***u.
edit//
Uhkasihan se ilkeä modesetä antaa kaikille paskanjauhajille vuorokauden jäähyäIllidan kirjoitti:hehhee, jos Grond tekee niin kuin lupaili, eli kisan jälkeen laittaa ot:stä jäähyä (oliko nyt tuossa 30-40 sivua sitten?), niin eipä moni poika todellakaan pysy voorumilla... )
Viimeksi muokannut pamp-pu, To 10.02.2005 16:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.