Talojen raunioissa hiipi joku.
Joku, joku mustaan kaapuun pukeutunut.
Hän oli Niackog.(En keksinyt tähän hätään parempaa)
Hän liikkui yksin.
Hän oli lähtenyt omille teilleen Necronien hyökkäyksen jälkeen...
Raunioituneen talon katolta tipahteli kiviä.
Niackog maastoutui ja tähtäsi salamana.
Katolta loikkasi arpinaamainen, todella lihaksikas Space Marine Melta ase kourassa.
Niackog laukaisi. Luoti lensi komeasti ohi, koska mariini hypähti.
Mariini kaivoi vyöltään todella terävän veitsen ja viilsi.
Kaapuun tuli pitkä viilto.
Niackog yritti iskeä kiväärinsä perällä Mariinia kasvoihin, mutta ei onnistunut.
Lihaksikas Mariini torjui sen Meltallaan, ja viilsi uudestaan. Tällä kertaa se osui.
Hän katsoi epäuskoisena kättään. Se oli aivan veressä. Hän katsoi vatsaansa. Siinä oli pitkä viilto.
Kaikki alkoi hämärtyä.
Tuli pitkä, syvä hiljaisuus.
Jonkin ajan kuluttua Niackog herää.
Hänet on köytetty terästolppaan. Hän on yksin. Huone on pieni ja hämärä. Siellä haisee oudon tunkkaiselle.
Hämähäkin seittejä on muutamia.
´´Tämä taitaa olla jonkinlainen maakellari...´´ tuumaili Niackog.
Ovi lennähti auki.
Isokokoinen Mariini harppoi sisään.
´´Sinä taidat olla Niackog.´´sanoi Mariini.
´´Olen. Kuka te olette?´´
´´Minä olen Damax, Terminatoreiden Kapteeni.´´
´´Miksi vangitsitte minut?´´Kysyi Niackog yrittäen riuhtoa itseään irti.
´´Vangitsimme? Mehän autoimme sinua. Olit kuolla. Mutta turvasyistä köytimme sinut.´´Naurahti Damax.
´´Missä kiväärini on?´´Kysyi Niackog. Hänen Long Riflensä oli Niackogin koko elämä. Paras ystävä. Perhe.
´´Se on varmassa tallessa.Se on laboratoriossa tutkittavana ja purettavana.´´Sanoi Damax ivallisesti.
´´EI!´´ Huusi Niackog ja kiskoi käsiään irti.
Köydet olivat hauraat, ja kun Niackog oikein pinnisti ja riuhtoi, ne antoivat periksi.
´´Nyt tapan sinut! Ja tapan sinut myös siksi, että tapoit aikoinaan perheeni, yt vasta muistin sen! Pakotin itseni unohtamaan.
Kuole, saat*na!´´Karjui Niackog ja alkoi kuristaa Damaxia.
Damax kaatuikin yllättäen velttona maahan.
Niackog rassasi Damaxin taskut ja kuinka ollakaan:Sieltä löytyi Shuriken Pistol, jota hän oli juuri viemässä tutkittavaksi.
Niackog käveli ovesta. Hän vilkuili joka suuntaan. Vartijoita ei näkynyt.
Ranger suorastaan sulautui varjoihin.
Hän hiipi kohti laboratoriota.
Hän raotti ovea, ja kurkisti sisään. Siellä seisoi kolme tiedemiestä suorittamassa jotain mutaatio kokeilua. Kivääri lojui pöydällä. Äkkiä hän kuuli takaansa möreän äänen:
´´Mitä sinä täällä teet, vanki? Tapan sinut, koska yritit tappaa professorit!´´
Niackog seisoi Shuriken Pistol toimettomana. Äkkiä hän teki taaksepäin kuperkeikan ja ampui Terminatoria suoraan otsaan.
Se kaatui elottomana lattialle. Tiedemiehet olivat äänieristetyssä huoneessa, joten laukausta ei kuulunut.
Äkkiä hän tähtäsi, ja ampui. Teki sen uudelleen kolme kertaa.
Tiedemiehet tipahtivat lattialle yksitoisensa jälkeen.
Mutaatio örähti.
Niackog pelästyi ja tähtäsi pistoolilla.
Mutaatio nousi työpöydältä, ja alkoi harppoa Niackogia kohden.
Niackog alkoi ampua Shuriken Pistolilla, mutta 2 luotia ei riittänyt. Ase oli tyhjä.
Äkkiä hän muisti kiväärinsä.
Hän nappasi sen, ja ampui sillä taidokkaasti mutaatiota silmiin. Mutaatio kuoli.
Niackog lähti hiipien käytävään.
Sieltä hän pääsi tallille, jossa oli paljon eri aluksia. Ryöstösaaliina tuotuja Land Raidereita, Basiliskeja ja niin edelleen.
Niackog huomasi Land Speederin, jossa Multi-Melta. Kone hyrähti käyntiin. Äkkiä hän painoi kaasua, ja Speeder lähti kohti Eldarien planeettaa.
Ajattelin tehdä tästä vähän pidemmän, mutta en minä näin illalla enää viitsinyt, ku pitää mennä kotiin. Olen äidin ja isän toimistossa kirjottanu tän!