Haluaisin jotenkin blendauksella hienon miekan tai joku muu siisti tyyli
Miekka
Re: Miekka
Lisätieto tai joka kuvat figusta nykyisellään varmaankin auttaisi hieman auttamisessa, luulisitko? :-)Grottos kirjoitti:Olis kiva saada tietää mitenkä maalaisin warlocin miekan jotta pääsisin maalaamaan sen loppuun.
Haluaisin jotenkin blendauksella hienon miekan tai joku muu siisti tyyli.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
makebou
no sellanen tosi helppo, jolla saa (ainakin mun mielestä todella hienoa aikaseksi), on laittaa valkonen pohjaväri miekkaan ja inkata se jollain värillä. Siitä tulee todella monisävyinen ja kärkeä kohden kirkkaampi. Toi toimii melkeen väristä riippumatta. On niitä siis kyllä parempiakin keinoja varmasti, mutta toi toiminu omalla kohdalla moneen paikkaan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Henri Ketonen
- The Captain
- Valvoja
Tähän vinkkiin vielä pieni parannus: käytä inkin alla mithril silveriä. Tulee kiiltävä ja monisävyinen. Ohennettua inkkiä ensin koko miekkaan ja sitten kahvaa kohti ja terän keskelle paksumpaa.s2pid kirjoitti:no sellanen tosi helppo, jolla saa (ainakin mun mielestä todella hienoa aikaseksi), on laittaa valkonen pohjaväri miekkaan ja inkata se jollain värillä. Siitä tulee todella monisävyinen ja kärkeä kohden kirkkaampi. Toi toimii melkeen väristä riippumatta. On niitä siis kyllä parempiakin keinoja varmasti, mutta toi toiminu omalla kohdalla moneen paikkaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Okei :!: elikkä mä en niin kun haluis semmosta metallista niin kuin kaikilla muilla joukoilla on tehtynä. Eli haluaisin vain tietää minkälainen olisi hyvän näköinen miekka.Warlocillani on vihreä puku,musta valkea pää ja musta miekka. Yksi idea olisi että laittaisinko sinne salamoita tumman siniselle pohjalle.Vaikka ette näe sitä warlockia voitte varmaan kertoa mitenkä vaikka tehdään joku hieno miekka warlocille kunhan ei ole metallia
.
Kuvat auttaa näkemään maalarin tason ja toivottavasti tarkat värit figusta.Grottos kirjoitti:Okei :!: elikkä mä en niin kun haluis semmosta metallista niin kuin kaikilla muilla joukoilla on tehtynä. Eli haluaisin vain tietää minkälainen olisi hyvän näköinen miekka.Warlocillani on vihreä puku,musta valkea pää ja musta miekka. Yksi idea olisi että laittaisinko sinne salamoita tumman siniselle pohjalle.Vaikka ette näe sitä warlockia voitte varmaan kertoa mitenkä vaikka tehdään joku hieno miekka warlocille kunhan ei ole metallia.
Vihreän vastaväri on punainen, punaisella ja tuli teemalla leikkiminen voisi olla kivaa? Esimerkiksi sisältä punasena hehkuva miekka? Tai marmorit ovat myös mielenkiintoisia, ja niitä löytyy monia värejä.
Jag känner en bot
-
hyytelöperuna
Maalaa TOSI tummansinisellä koko miekka ja kun maali on kuivunut niin tee siihen salamoita.
Salamat on todella helppo tehdä. Tee sinisiä salaman muotoisia viivoja ja sen jälkeen vain teet sinisten viivojen keskelle valkoisella viivoja seuraten salaman muotoa. Sinistä pitäisi jäädä hiukan valkoisen reunoille.
Salamat on todella helppo tehdä. Tee sinisiä salaman muotoisia viivoja ja sen jälkeen vain teet sinisten viivojen keskelle valkoisella viivoja seuraten salaman muotoa. Sinistä pitäisi jäädä hiukan valkoisen reunoille.
no ei se todella helppoa ole, koska salamoiden pitää olla todella ohuita ja muodoltaan säreileviä. Ite saan jo nykyään hienoja salamoita aikaseksi, mutta tartti siihen nyt kuitenki vähän treenata niitä muotoja. Se siinä varmaan vaikeinta onkin.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Värillinen NMM......OneTrueDrunk kirjoitti:Entä miten sais aseen näyttämään maagiselle?? Ajattelin mun vc necromancerille jonku sellasen miekan laittaa...
No ei vaan.
Nopea blendaus tummanpunaisesta keltaiseen oranssin inkin avustamana on imho helpointa. Eli maalaat miekan scrab redilla, maalaat uudestaan red gorella, mutta siten, että hiukan scabbia jää näkymään miekan tyveen. Sitten jatketaan samaan malliin red core/blood red 1:1, blood red, mikäseolikaan orange, mikäseolikaan orange:golden yellow ja golden yellow. Kaikki suht ohuina, mutta silti peittävinä kerroksina toistensa päälle. Lopuksi glaze ohentamattomalla oranssilla inkillä(punainen ei käy tähän). Nyt keltaisetkin osat nättää aika oransseilta, joten aloita oranssista ja maalaa ne uudestaan. Lopuksi taas inkkiä.
Rinse & repeat kunnes jälki on hyvää.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mitenkähän toi värillinen NMM onnistus...
. Mä ajattelin lähinnä tohon miekkaan jotain metalli sävyä... silti et se näyttäs maagiselle. Eli ei silleen et se hehkus puna oranssina tai mitään... Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan :lol:
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
No NMM? Maalaustekniikoissa vinkkejä sen tekemiseen.OneTrueDrunk kirjoitti:Mitenkähän toi värillinen NMM onnistus.... Mä ajattelin lähinnä tohon miekkaan jotain metalli sävyä... silti et se näyttäs maagiselle. Eli ei silleen et se hehkus puna oranssina tai mitään... Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan :lol:
Jag känner en bot
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Niin.. ähh... ilmaisinpas taas itseäni typerästi *hakkaa päätään seinään*.
Mut jokatapauksessa nyt oon päättäny millasen miekan teen; Siihen tulee tumman vihreelle pohjalle salamoita (yllätys yllätys vihreitä salamoita). Saa sit nähä mitä siitä tulee ku se miekka sattuu olemaan aika pieni...
Mut jokatapauksessa nyt oon päättäny millasen miekan teen; Siihen tulee tumman vihreelle pohjalle salamoita (yllätys yllätys vihreitä salamoita). Saa sit nähä mitä siitä tulee ku se miekka sattuu olemaan aika pieni...
:-DOneTrueDrunk kirjoitti:Niin.. ähh... ilmaisinpas taas itseäni typerästi *hakkaa päätään seinään*.
Salamoiden kuuluukin olla pikkasen randomaalisia että lipsahdukset kuuluvat ikäänkuin asiaan. Tärkeintä pitää viivat ohuina, löysennä maalia melkein inkin paksuiseksi ja maalaa (älä inkkaa) sillä niitä ukkosen viivoja,useita kertoja samaan paikkaan. silloin saat helpommin kontrolloitua maalia.
Jag känner en bot
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Joo mä koitin just tehä tolleen... Mut sit käviki silleen et se miekka oli "hieman" liian pikkuinen siihen :lol: . No kyl siitä silti tuli ihan pelikelponen figu ilman salamoitaki
. Nyt koitan jos saisin siitä kuvaa tonne galleriaan...