-sir elvood-
<conf> closecombat säännöt
-
Elvood
<conf> closecombat säännöt
Voisiko joku, auttaa minua tajuamaan nuo tappelu säännöt, kun eivät ne omilla aivoilla selkeyttä saaneet. 
-sir elvood-
-sir elvood-
-
hurmelapsi
- Valvoja
-
Elvood
-
hurmelapsi
- Valvoja
Hyökkäyksessä päätät itse hyökkäyksesi vaikeuden. Jos sinulla on attack-skilli esim 3 ja päätät laittaa lyöntisi vaikeudeksi 8, niin joudut heittämään vitosen nopalla. Eli skilli 3 + ja ainakin 5 nopasta niin vaikeus 8 ylittyy.Ainakin se kolmos kohta on outo, nimittäin en ainakaan itse huomannut, että defence taidolla olisi mitään virkaa taistelussa.
Ja vielä lisäksi, onko tässä pelissä armoreita kun en itse ainakaan huomannut, että olisi.
Vastaavasti torjuja(jos hänellä on yhtään noppaa defencessä, jos ei ole niin osunut lyönti tekee suoraan vauriota) heittää heiton iskun vaikeus 8a vastaan. Eli jos puolustajalla on defenceskilli 4 tarvii hän nopan tulokseksi vähintään neljä että 8 ylittyy. Skilli 4 + rolli väh. 4 = onnistunut blokki. Vastaavasti skillillä kolme tarvittaisiin nopasta 5 ja skillillä 2 tarvittaisiin jo 6.
Ukkojen armorit aseet ja kestävyydet on sisällytetty korttien profiileihin. Joitakin aseoptioita on korteissa kuten esim war pick joka antaa +2str tai long sword joka antaa +1 ini. Mutta ne lukevat kyllä kortissa jos jotain tuollaisia mahdollisuuksia on. Sitten on vielä artifaktit ja muu maaginen kama, joiden tiedot on erillisillä korteilla. Niistä pitää maksaa pistehinta ihan samaan tapaan kuin warhammerissa tai vastaavissa maksestaan gearista. Eli siihen ukkosi defenceskilliin yhdistyy blokkauskyky, kyky väistää(defence) ja ressiin yleinen kovapäisyy, miehekäs asenne, kovat panssarit ja kivun sietokyky, nämä jälkimmäiset resilienceen.
Toivottavasti selkiytti hiukan.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.