Samaa mieltä. 10000 vuodessa historia on voitu kirjoittaa useaankin kertaan uudestaan.Zymeth kirjoitti:Itse uskon primarkkien tekojen liioitteluun. Monet meidänkin legendoista esim. Väinämöinen ja kumppanit ovat olleet olemassa, mutta tarinat heidän teoistaan ovat alkaneet elää ja saada uusia ulottuvuuksia.
Mahtavat Primarkat ja muut HC-jampat
- Henri Ketonen
-
manmangler
- Viesti:
Minää Minää MinääAsmodeus kirjoitti:Kuka ihme omistaa 10 000 pisteen armeijalla/armeijaa
Blood Angelit ja Ig Mene suoraan kauniisti yli 10 K
ja Chaos koostuu ns. Omista osioistaan eli on 15 k
mutta saa undivined jengilää aika paljon yli 10 k
Mitä eikö 40 k tarkottanutkaan että armeijoiden pojot on yhteensä hieman yli 40 k
Ne varmaan halvensi ukkojen pojoja 3 editionissa koska osalla oli armeijat yli 40 k
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
- The Captain
- Valvoja
Niin. Nyt pitää taas ostaa lisää ukkoja, että pääsee tuohon määrään. Kyllä GW on ovela...manmangler kirjoitti:Minää Minää MinääAsmodeus kirjoitti:Kuka ihme omistaa 10 000 pisteen armeijalla/armeijaa
Blood Angelit ja Ig Mene suoraan kauniisti yli 10 K
ja Chaos koostuu ns. Omista osioistaan eli on 15 k
mutta saa undivined jengilää aika paljon yli 10 k
Mitä eikö 40 k tarkottanutkaan että armeijoiden pojot on yhteensä hieman yli 40 k
Ne varmaan halvensi ukkojen pojoja 3 editionissa koska osalla oli armeijat yli 40 k
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
manmangler
- Viesti:
Niinpä... Primarchat olivat sellaisia vuoria-siirteleviä tyyppejä (ei nyt ihan kirjaimellisesti).Zymeth kirjoitti:Itse uskon primarkkien tekojen liioitteluun. Monet meidänkin legendoista esim. Väinämöinen ja kumppanit ovat olleet olemassa, mutta tarinat heidän teoistaan ovat alkaneet elää ja saada uusia ulottuvuuksia.
Tässä esimerkki vielä: Et voi laskea että "mikä olisi paras unit tappamaan Väinämöistä". Jos Primarcheistä tehtäisiin yksiköitä pelissä, niin voitaisiin laskea kylmän helposti...
Eli annetaan niiden olla jumalantapaisia tyyppejä, ja legendoissa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Zymeth Salkir Dkhan
Eikös Abaddonin epäillä olevan Horuksen kloonipoika? Sehän tarkoittaisi Abaddonin olevan Horuksen veroinen tyyppi. Toisaalta Abaddonia ei ole vahvistetty demonisilla voimilla, kuten demoniprimarkkeja on. Toisaalta Abaddon on ansainnut muiden legioonien kunnioituksen. Mieleeni tulee pakostakin kysymys: Kuinka lähellä primarkkien tasoa Abaddon on?
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- Henri Ketonen
On se vaan niin laimea ukko että se ei kyllä ole lähelläkään Horuksen voimaa. Mieli on eri asia. Mutta eihän tuo hakkaisi ikinäkään bloodthirsteriä edes ton nössömiekkansa kanssa, tosin kuin primarkat.Zymeth kirjoitti:Eikös Abaddonin epäillä olevan Horuksen kloonipoika? Sehän tarkoittaisi Abaddonin olevan Horuksen veroinen tyyppi. Toisaalta Abaddonia ei ole vahvistetty demonisilla voimilla, kuten demoniprimarkkeja on. Toisaalta Abaddon on ansainnut muiden legioonien kunnioituksen. Mieleeni tulee pakostakin kysymys: Kuinka lähellä primarkkien tasoa Abaddon on?
zqmfgb
-
Väinämöinen
MITÄ! Minäkö muka legenda? Ei pojat, nyt olette erehtynyt. Minä olen aivan tuikitavallinen suomalainen jumalsankari, joka laulaa luikauttaa usein omaksi ilokseen ja kärsii nettiriippuvuudesta.Aacheron kirjoitti:Zymeth kirjoitti:Itse uskon primarkkien tekojen liioitteluun. Monet meidänkin legendoista esim. Väinämöinen ja kumppanit ovat olleet olemassa, mutta tarinat heidän teoistaan ovat alkaneet elää ja saada uusia ulottuvuuksia.
Tässä esimerkki vielä: Et voi laskea että "mikä olisi paras unit tappamaan Väinämöistä". Jos Primarcheistä tehtäisiin yksiköitä pelissä, niin voitaisiin laskea kylmän helposti...
Eli annetaan niiden olla jumalantapaisia tyyppejä, ja legendoissa.
Voittehan te aina laskea ja miettiä kuka minut miekanmittelössä voittaisi. Mutta ei ole vielä sellaista urhoa syntynyt, kuka minut voimainkoitossa kellistäisi.
Sanoi vanha Väinämöinen: "En noita pahoin pelänne
miekkojasi, mieliäsi, tuuriasi, tuumiasi.
Vaan kuitenki kaikitenki lähe en miekan mittelöhön
sinun kanssasi, katala, kerallasi, kehno raukka."
Siinä nuori Joukahainen murti suuta, väänti päätä,
murti mustoa haventa. Itse tuon sanoiksi virkki:
"Ken ei käy miekan mittelöhön, lähe ei kalvan katselohon,
sen minä siaksi laulan, alakärsäksi asetan.
Panen semmoiset urohot sen sikäli, tuon täkäli,
sorran sontatunkiohon, läävän nurkkahan nutistan."
Siitä suuttui Väinämöinen, siitä suuttui ja häpesi.
Itse loihe laulamahan, sai itse sanelemahan:
ei ole laulut lasten laulut, lasten laulut, naisten naurut,
ne on partasuun urohon, joit' ei laula kaikki lapset
eikä pojat puoletkana, kolmannetkana kosijat
tällä inhalla iällä, katovalla kannikalla.
Lauloi vanha Väinämöinen: järvet läikkyi, maa järisi,
vuoret vaskiset vapisi, paaet vahvat paukahteli,
kalliot kaheksi lenti, kivet rannoilla rakoili.
Lauloi nuoren Joukahaisen: vesat lauloi vempelehen,
pajupehkon länkilöihin, raiat rahkehen nenähän.
Lauloi korjan kultalaian: lauloi lampihin haoiksi;
lauloi ruoskan helmiletkun meren rantaruokosiksi;
lauloi laukkipään hevosen kosken rannalle kiviksi.
Lauloi miekan kultakahvan salamoiksi taivahalle,
siitä jousen kirjavarren kaariksi vesien päälle,
siitä nuolensa sulitut havukoiksi kiitäviksi,
siitä koiran koukkuleuan, sen on maahan maakiviksi.
Lakin lauloi miehen päästä pilven pystypää kokaksi;
lauloi kintahat käestä umpilammin lumpehiksi,
siitä haljakan sinisen hattaroiksi taivahalle,
vyöltä ussakan utuisen halki taivahan tähiksi.
Itsen lauloi Joukahaisen: lauloi suohon suonivöistä,
niittyhyn nivuslihoista, kankahasen kainaloista.