"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

W.I.P Chaos Marauder Horsemen+ "Magic" weapon

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mayhemia

W.I.P Chaos Marauder Horsemen+ "Magic" weapon

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Elikkä tässä on hetki sitten maalaamiani (ja myymiäni) marauder horsemenneja. (Kiitos hyytelöperunalle kuvista :)).

Hevosia en ole maalannut vielä muuta kuin sutaisemalla eli ne eivät olisi aivan tuon näköisiksi jääneet. (Obviously)

Mutta ihoon olen ihan tyytyväinen, pelifiguiksi nuo kelpasivat itselleni. (tai no kelpasivat, kunnes vaihdoin vampire countsiin)

Sitten tuo chaos knightin miekka on jonkinlainen yritys visualisoida maaginen ase, oli ihan kiva pelikentällä itseni mielestä.

http://www.pbase.com/nazreg
Viimeksi muokannut Mayhemia, Pe 11.02.2005 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

torvi näytti oikein hyvältä mutta kyllä toi 3 on paras :)
KROLLE

Viesti Kirjoittaja KROLLE »

Ihan nättii jälkee!
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
Spicy Spider

Viesti Kirjoittaja Spicy Spider »

No iho oli vähän suttunen ja vois olla vähän enemmän korostuksia ;). Ja miekka miksi sen pitäisi olla maaginen jos kyse on knighti champasta?
Mayhemia

Spicy Spider kirjoitti:No iho oli vähän suttunen ja vois olla vähän enemmän korostuksia ;). Ja miekka miksi sen pitäisi olla maaginen jos kyse on knighti champasta?

Johtuuko ihon suttuisuus eräistä dry brush kommenteista viime torstaina? ;)

Champasta taas oli tarkoitus tulla exalted champion. :)
ma_RSka

Viesti Kirjoittaja ma_RSka »

No eipä voi muuta sanoa kuin että tuollasta jälkeä täytyisi kenentahansa saada maalatuksi n.30-60 min ainaki 3-5ukkoon.
Toisaalta ihmettelen että miksi nuo on tänne galleriaan ängetty... Meinaan armeijamaalattuja figuja saa kyllä kyylätä ihan tarpeeksi peleissäkin.

(MYÖNNÄ POIS KAINO, OON SUA PAREMPI MAALAAMAAN)
Minä en tuollaista kekkulia pelkää!
Mayhemia

ma_RSka kirjoitti: No eipä voi muuta sanoa kuin että tuollasta jälkeä täytyisi kenentahansa saada maalatuksi n.30-60 min ainaki 3-5ukkoon.
Sinun elämäntehtävä on muutenkin lesota sinun ns. painting skillillä. Pistä ihmeessä 'con figusi tänne, tai nurglen mariinit...
ma_RSka kirjoitti: Toisaalta ihmettelen että miksi nuo on tänne galleriaan ängetty... Meinaan armeijamaalattuja figuja saa kyllä kyylätä ihan tarpeeksi peleissäkin.
Jos kerran aivosi eivät riitä tarkoituksen hahmottamiseen niin älä valita...
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

ma_RSka kirjoitti:No eipä voi muuta sanoa kuin että tuollasta jälkeä täytyisi kenentahansa saada maalatuksi n.30-60 min ainaki 3-5ukkoon.
Toisaalta ihmettelen että miksi nuo on tänne galleriaan ängetty... Meinaan armeijamaalattuja figuja saa kyllä kyylätä ihan tarpeeksi peleissäkin.

(MYÖNNÄ POIS KAINO, OON SUA PAREMPI MAALAAMAAN)
Nämähän oli WIP, eikö?

Juuh ja asiaan. Tyylikkäältä näyttää, maalaa vaan loppuun asti, niin hyvä tulee.
Tuo taika wepa on kyllä aika rok :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Mayhemia

Re: W.I.P Chaos Marauder Horsemen+ "Magic" weapon

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Elikkä tässä on hetki sitten maalaamiani (ja myymiäni) marauder horsemenneja.
Menin myymään nämä figut, joten valmiita kuvia ei ole näyttää luultavasti ikinä. :(

Mutta, mutta olen kuitenkin aika tyytyväinen kommentteihin. Saatan jopa uskaltaa laittaa eldareitani galleriaan jahka saan maalattua ne. :D
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Kyllä minä pidin ainakin noisat Maraudereista. Hyvää työtä. Laitahan uusia figuja kehiin :)
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”