"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Confrontationin 'special(?) charactereista'

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Naula

Confrontationin 'special(?) charactereista'

Viesti Kirjoittaja Naula »

juu, tässä pelissä näyttäisi olevan noita aika paljon. Esim. Gwahyr the merciless, jne. (kaikki joilla on ihan virallinen nimi)

Ajattelin vaan, että käytettänkö niitä tässä pelissäihan paljonkin(eli löytyykö niitä lähes joka paikasta) vai onko sama homma kuin Warhammer FB:ssä, eli niitä on ihan silloin tällöin huvin vuoksi?

Mielestäni ovat hienoja, ja ottaisin ainakin yhden niitä armyyn jos tekisin jonkun.
whatthefuckdoiwantwhitacaravanthatgotsnofuckingwheels?
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Joo, characterit ovat koko pelin idea.

Yleensä joukkiot rakennetaan ainakin yhden/kahden characterin ympärille, joilla sitten on peruskauraa mukana. Ilman leadership-kyvyn omaavaa characteria monet ryhmittymät tuntuvatkin olevan aika avuttomia, etenkin jos niillä on matala courage (jolloin juoksevat karkuun heti kun joku sanoo "pöö").
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Naula

juu, minkä verran pisteitä keskinmäärin yksi 'hyvä' characteri maksaa?
Ransu.

Viesti Kirjoittaja Ransu. »

Naula kirjoitti:juu, minkä verran pisteitä keskinmäärin yksi 'hyvä' characteri maksaa?
http://confrontation.voidgamers.com/con ... frontation

Tuolta näet pistehintoja.
Im back.
Jumaleessön.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

300-400 ap peliin otetaan usein sellainen 50-90 ap vievä mättöhero estämään koko omaa armeijaa juoksemasta kun joku pelkoa herättävä pupujussi tulee ja huutaa vihaisesti.
Conffossa taitavat kaikki herot olla nimettyjä, joten "spessuja ei tueta" ei ole kovin käyttökelpoinen asenne.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Priestess of Steelin "nimeäminen" on hieman tulkinnanvaraista mutta kaikilla muilla taitaa kylä kunnolliset nimet olla.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Viljanderi kirjoitti:300-400 ap peliin otetaan usein sellainen 50-90 ap vievä mättöhero estämään koko omaa armeijaa juoksemasta kun joku pelkoa herättävä pupujussi tulee ja huutaa vihaisesti.
Conffossa taitavat kaikki herot olla nimettyjä, joten "spessuja ei tueta" ei ole kovin käyttökelpoinen asenne.
no jaa itse pelaan niin että yksi about vähän alle 100ap charu 300APhen ja sitten 100+ 400aphen tosin tarvii kyllä sanoa että Azahir on yksi prhainpia charuja 55ap koskaan ole nähnyt sitä edes crittinä woundattuna :)
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Naula

Ransu, missä tuolla on niitä pistehintoja, itse näen vain ohjee, mikä on tietysti vain hyvä asia.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Naula kirjoitti:Ransu, missä tuolla on niitä pistehintoja, itse näen vain ohjee, mikä on tietysti vain hyvä asia.
Ylhäältä Confrontation ja Factions.
Nikodent

Viesti Kirjoittaja Nikodent »

Minä katsoin sääntöjä täältä http://www.rackscan.net/
En tosin löytänyt englannin kielisiä kortteja ja ranskaa en osaa, mutta onneksi ranskalaiset kirjottaa numerot ymmärrettävästi niin sai pistehinnoista selvää.
no jaa itse pelaan niin että yksi about vähän alle 100ap charu 300APhen ja sitten 100+ 400aphen
Noh minä kun niin pidän tuosta The Coryphaeus figusta ja noista black palanideista, mutta nuo taivatkin jo viedä sen 300apta kun toi isoherra on jo ilman rämppeitä 108pojoo. Massaakin kaikki mainostavat. No selviämpä ainakin muutamalla jämpällä ja olenkinjo kehittynyt tuossa häviämisenkin jalossa taidossa^^.
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
Tuska

Nikodent kirjoitti:
no jaa itse pelaan niin että yksi about vähän alle 100ap charu 300APhen ja sitten 100+ 400aphen
Noh minä kun niin pidän tuosta The Coryphaeus figusta ja noista black palanideista, mutta nuo taivatkin jo viedä sen 300apta kun toi isoherra on jo ilman rämppeitä 108pojoo. Massaakin kaikki mainostavat. No selviämpä ainakin muutamalla jämpällä ja olenkinjo kehittynyt tuossa häviämisenkin jalossa taidossa^^.
http://www.jmichaelt.org/Documents/confrontation.pdf siinä on säänöt

ja Black Paladinet melkeinpä korvaa Charaterin undeadeille 2 paldinia+ hard boild oli jotain 100 ja rapiat ja kun ne ei ole living-dead niin nillä on jopa Dis (jos oikein muista) undeadeille suositelen lämpimästi Ghouleja niistä ei kukaan vastustaja pidä ;)
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Peace kirjoitti:Priestess of Steelin "nimeäminen" on hieman tulkinnanvaraista mutta kaikilla muilla taitaa kylä kunnolliset nimet olla.
Lisäksi on esim: The Son of Thunder, the Bogeyman, the Executioner
ja the Babayagob, kaikki charrui.
Eli se charruasema kannattaa lukea sieltä kortin rank kohdasta.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Tuska

hyvä vihje on se että jos on:
1.Nimi
2.THE!
3. Kortissa ei lue"Not-a-caracter" The Gravefigger of Shaladiuglahghsgkngngmnhg,dffkhihsomehting

BTW: Baron Samadini EI ole Charu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”