dwarffeille maastoa
dwarffeille maastoa
Oisko jotai ehdotuksii mimmosta maastoa/maisemaa dwarfeille tekisin 
Now if anyone could help soothe the parched throat of an old warrior I could continue. ála KING ALRIK
Itselläni on pian työn alla (kunhan saan tarvittavat materiallit ja styroksileikkurin) valtava kallio jossa on suunnaton ovi: tie Holdiin. Siihen ympärille rakennan muurit, tehden siitä sopivan siegepeleihin. Kunniahimoista? Kyllä, erittäin. Muuksi maastoksi suosittelen tosiaan juuri noita kallioita, ehkä pieni kuusikko ja vaikka (raunioituneita) patsaita tyyliin kääpiöt.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Kaivoksia, kallioita, panimoita yms. Itse olen tehnyt mm. tämän ja tämän. Lisäksi osoitteesta http://www.netterrain.de löydät Dwarffien maastoa jo ihan hetken hakemisella, joten sieltä inspiraatiota hakemaan. Vaikka yleensä en pahemmin perustakaan armeijakirjojen fluffista sekä turhista kuvista, niin tässä hommassa niistä saattaa olla jopa jotain hyötyä, eli sitäkin selaamalla voisi jotain keksiä.
Tässä ja tässä. Noiden pohjalta. Lisäksi täältä saattaisi löytyä jotain kääpiömäistä, vaikka LOTR-sivusto onkin. Itse olen tuolta löytyvillä ohjeilla rakentanut Viimapään (hieman soveltaen tosin...
) ja ihan hyvin käy kääpiömaastonakin. Maastoa tehdessä kannattaa pitää koko ajan paria fikua mukana että voi tarkastella mittasuhteita.
Koitappa noilla nyt alkuun.