"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warlord Ghazghkull Mag Uruk Thraka?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Olen lukenut, että ihmiskunta lähetti luotaimen sinne jonnekkin, ja nyt valittelee sitä, että todisteita örkkien olemassaolosta sen kun löytyy. Lähdettä en muista, joten saattaapi olla huuhaata.
Ja nidit vs örkit -skenaariosta vielä sen verran, että nidit ovat ötököitä, jotka ovat aikas ulalla jos ei mamma ole ohjaamassa kädestä pitäen.
Örkit taas katsovat nidiarmeijaa kerran ja ajattelevat, "Mennääs talloon noi ötöt tuolt.", huolimatta siitä isosta ylivoimasta. Onpahan enemmän tapettavaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

GreenOwl2 kirjoitti:toi totta sitä ei tapahdu mut kyse tais ollakkin spekuloinnista
Nii-in, mutta koska sitä ei ole koskaan tapahtumassa niin voidaan huoletta olettaa että örkkejä olisi oikeasti niin paljon.

Jos ne taas yhdistyisivät kerran tuhannessa vuodessa, niin silloin tuo lause ei luultavasti pitäisi paikkaansa.

;)
Warboss Gurmug

Viesti Kirjoittaja Warboss Gurmug »

No ainakin..."Imperial scholars agree that there are more orks then humans in the galaxy."
The orks are a race rooted so deeply in war that peace is utterly incomprehensible to them.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”