On.Zob kirjoitti: Ps Onko sotun ircci vielä toiminnassa.
Spray purkkien riittoisuus
Öh, yleensä nämä punainen, keltainen ja valkoinenkin ovat huonoja peittämään tummaa pohjaa. Tee niihin kohtiin vaikka harmaalla tai valkoisella pohjaväri.tane kirjoitti:matta mustaa kyllä olen käyttänyt mutta maali ei siihen ole tartunut oikein hyvin, jouduin noin 7 kerrosta vetämään blood rediä siihen päälle ennekuinn kuin sain hyvän näköisen kerroksen sitä, normaalisti riittää kaksi kerrosta.
Lalalaa
Mun mielestä ei kannata ostaa mastonin sprayta se on niin syvältä se ei tartu kunnolla metalliin ja valuu sit pohjaan ja jää kauheita klönttejä(ku yrittää ottaa pois niist paikoist misä sitä on niin osat vaan irtoilee). Vaik kui ravistais ni ei auta eli osta ihmeessä sitä geeween sprayta jos et haluu pilata ukkojas(kokemusta on).
häh?! 
Väitän että et osaa sprayata, minulla maston toimii yhtähyvin kuin GW.tönkkö kirjoitti:Mun mielestä ei kannata ostaa mastonin sprayta se on niin syvältä se ei tartu kunnolla metalliin ja valuu sit pohjaan ja jää kauheita klönttejä(ku yrittää ottaa pois niist paikoist misä sitä on niin osat vaan irtoilee). Vaik kui ravistais ni ei auta eli osta ihmeessä sitä geeween sprayta jos et haluu pilata ukkojas(kokemusta on).
Samaa mieltä Nazreg Moonsingerin kanssa. Minulla on Mastonia molempia malleja, siis mustaa ja valkoista. Mustalla olen sprayannut tiedä kuinka monta (~100) figua ja valkoisella aina ne "showcase"-figut. Kun ei yritä saada 100% peittävää kerrosta, ja nimenomaan suihkutta tarpeeksi kaukaa, niin tuloksena on itselläni ollut ihanan ohut ja matta pohjaväri, johon maali useimmiten tarttuu hyvin. Toisinaan vetisissä maaleissa pintajännitys häiritsee, mutta se on vain sivuseikka. Ja jos väität, että maalia irtoilee, niin kannatan figujen pesemistä, sillä jokseenkin pidän luonnollisena sitä, että rasvakerros maalin ja figun välissä ei ainakaan edistä maalin pysyvyyttä.tönkkö kirjoitti:Mun mielestä ei kannata ostaa mastonin sprayta se on niin syvältä se ei tartu kunnolla metalliin ja valuu sit pohjaan ja jää kauheita klönttejä(ku yrittää ottaa pois niist paikoist misä sitä on niin osat vaan irtoilee). Vaik kui ravistais ni ei auta eli osta ihmeessä sitä geeween sprayta jos et haluu pilata ukkojas(kokemusta on).
Aika jyrkkä mielipide, enkä halua, että kukaan luulee, että Mastonit on aivan..., sillä kuitenkin noita tuntuu hyvin moni käyttävän, niin tuloksen kuin hinnankin takia.
No hard feelings, niinkuin ruotsinopettajani sanoi.