"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Knights of chaoksen konvaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Helfferi

Knights of chaoksen konvaus

Viesti Kirjoittaja Helfferi »

Eli mistä suosittelette näitä konvaamaan? (mieluiten ilman green stuffia). Itse ajattelin empiren knightejen heppoja, vanhojen kaamos warrujen ylä-osat ja jalat vielä jostain
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Kannattaa aina sitten miettiä että tuleeko konvertoiminen ollenkaan halvemmaksi kuin "aitojen" ostaminen.
tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

Kaamoksen nihti boksi maksaa 40€. Eikös siitä konvaamisesta tulisi ainakin 50€ kulut? (25+25)
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Itse olen yrittänyt, ja tulin siihen tulokseen että osta se kaamoksen knighti boksi.

Empiren jalat ei sovi kaamoksen kanssa, ja empire on liian laihaa porukkaa kaaokseksi. Eli enemmän panssaria pitäisi olla. Ja tämä on vaikeaa ilman stuffia ja milliputtia. Enkä muutenkaan viitsi alkaa tehdä suunnilleen kokonaan uusiksi noita ritareita stuffista.

Eli säästä 40€ ja osta oikeita.
Helfferi

Viesti Kirjoittaja Helfferi »

Siis, omistan jo noita vanhoja chaos warruja. (ja ne maksaa 27.5€ ;)) enkä haluaisi niitä knightejä alkaa ostamaan Kyllä niitä jalkoja aina jostain pystyn hommaamaan mutta ovatko empiren hepat hyviä (minua ei niin haittaa ne laihat jalat)
tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

Ne empiren hevoset ovat rungoltaan aivan samanlaisia kuin kaamoksenkin hevoset. Vain päät ovat erilaiset.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Kaaoksen knightit on vielä kaiken lisäks aivan pirun hienoja figuja, joita on ilo maalata.
Tollasilla säästöyrityksillä on niin iso riski päätyä vaan johonkin rumaan yksikköön, ja sitten joudut lopulta kuitenkin ostamaan sen oikean.
(Sanoo paraskin puhuja.)
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Itse katselin ja vertailin kaaoswarrujen kokoa empiren jalkoihin ja ostin boxin kaaos knighteja. Ei siinä niin paljon säästä että kannattaisi lähteä yrittämään, ritarit kun ovat aika tyylikäs yksikkö (hehee, 7 maalausta odottamassa).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”