"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cold one chariot

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
CratZ

Cold one chariot

Viesti Kirjoittaja CratZ »

Olisi hauska kuulla että miten hyvänä/huonona näette tämän peli käytössä. esim armeijassa johon yritetään saada isku voimaa?

harkinnut olen että tällaisen voisi hankkia mutta silti hiukan kyseenalainen homma. tyhmyys hiukan saa minut epäilemään
(jos minulta kysytään niin CO:lta tyhmyys pois, eikö se riitä että ovat hitaita ;) )

niin ja sitten hyviä perusteluja miksi/miksi ei kannattaisi ostaa
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

kannattaa hankkia. Loistava isku potentiaali haltioille, siitä tyhmyydestä huolimatta. Yhteis rynnäkkö rankillisen unitin kanssa tuottaa varman (no melkein varman) voiton. Toimivat lisäksi vastustajan liikkumisen rajoittajina, sillä vastustaja ei yleensä ole innokas menemään rynnäkkö etäisyydelle.
OIKEIN käytettynä tämä on loistava yksikkö (etenkin kun niitä on kaksi :) )
niin... tänäänkin...
Shadowberry

Viesti Kirjoittaja Shadowberry »

co charriotin kannattavuus riippuu ihan vastustajasta ja armeijan kookoonpanosta, mutta itse tulee usein käytettyä ja usein ovat hyödyllisiksi osiattautuneet elleivät ole heittäytyneet tyhmiksi juuri kun olisi pitänyt chargee.
OHI ON!!!! -Reservi tj 13900
Karpaloh

Viesti Kirjoittaja Karpaloh »

Aivan hyvä valinta armeijaan ovat.

Tyhmyydestä kärsitään harvoin hyvän Ld:n takia. Yhteisrynnäkössä jonkun toisen unitin kanssa (Exet hyviä) tekevät pahaa jälkeä.

Yksiä harvoja unitteja elffeillä jotka ovat kohtuu kestäviä ja tehokkaita.
Play hard, go Pr0
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Tyhmyytä ei kärsitä niin usein jos osaa pistää kenraalinsa tarmpeeksi lähelle. Revisionin myötä nämä ottavat vain 2 special paikkaa joten ihan kiva choice on. Kuten moni on jo sanonut ne antavat iskuvoimaa armejalle, mutta ovat erittäin hitaita (verrattuna draidereihin, ja tiranioc chariotteihin).
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Kauppias kirjoitti:Revisionin myötä nämä ottavat vain 2 special paikkaa joten ihan kiva choice on.
Vain kaksi special-paikkaa, kuinka reilua. ;)
No eiköhän kaikille tullut kuitenkin pointti selväksi.

Minun DE-vastustaja ei ole kärryllä yleensä saanut oikein mitään aikaan. Se on heittäytynyt aina sopivasti tyhmäksi. Hän myös jaksaa valittaa siitä, ettei yli satasen hintaan kuulu edes jousipyssyjä.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
hawkeye

mitä ihmettä ne jousipyssyillä sitten tekisi?!?
eihän niitä ole kuin kaksi tyyppiä. ja ne suoriutuu lähitaistelussa paljon paremmin...
niin... tänäänkin...
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

No, jouset olisivat piristävä lisä, kun helffienkin kärrykuskeilta löytyy jouset, niin kyllähän kateelliset delf pelaajatkin haluavat jouset sinne. Ja tyylikästähän se on, ja joskus tappavaakin (Murhe kuulopuheiden mukaan on kaatanut lohikäärmeen chariotin miehistöjen jousilla). Mutta siis perimmiltään jouset ovat tyylikkäitä :)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
GobbladasSquig

Jaa...

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Itse pelaan örkeillä ja kaaoksella, mutta olen tässä parin viikon sisään pelannut kolmesti kaksi vankkuria sisältävää ja kerran yhden vankkurin delf-armeijaa vastaan, ja täytyy sanoa, että eivätpä ole paljoa tehneet. Ainut konkreettinen tulos oli örkkiyksikön murtaminen yhteischargella warrior-yksikön kanssa (ja siihenkin hän heitti hyvin ja minä huonosti).
Tyhmä vankkuri on aina tyhmä vankkuri, vaikka siinä olisikin ld 10 highborn vieressä/kyydissä. Kyllä se kerran pelissä aina tyhmyröi ja se ei ole kivaa, kun juuri sillä vuorolla sen piti hyökätä 10 tuuman päässä olevaan vihollisyksikköön, ja hups! se onkin 6,5 tuuman päässä ja vielä immuuni psykologialle jonka takia jää flee-reaktiokin tekemättä.
Noh, itse näkisin käyttöä sille lähinnä siten, että noble kyytiin ja yksikön kylkeen US 5:llä. Tämä ei kuitenkaan poista tyhmyyttä (vaikka taitaakin nostaa ld:tä yhdellä, vai?), mutta toimiipahan paremmin, jos joskus sattuu pääsemään klosikseen.
Niin, ja ne ampumislaitteet on turhia. Näin niiku IMHO. :)
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Minun mielestäni ne ovat varsin tehokkaita...ainakin kun 2 onnistuu chragaamaan ytä aikaan johonkin ryhmään niin ei jää oikeen mistään ryhmästä mitään jäljelle! (ellet hetiä kahta 1 impact hiteiksi).
itse aijon ostaa 2 sellaista!
"Glory, Honor & Victory over Death"
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Minun mielestäni hyvä yksikkö. Lähes aina otan pari mukaan. Hyvä kestävyys, kohtuu hinta ja sitä kaivattua iskuvoimaa. Nämä seikat saavat tyhmyydestä huolimatta minut valitsemaan COC:n. Eivät nämä yksin pärjää, mutta loistavia esim. yhdessä warru blokin kanssa. Myös kaksi kärryä samalla rynnäköidessä pystyy pienellä tuurilla murtamaan jopa täysirivisen blokin.

Bonuksena vielä pelko, josta saattaa olla odottamatonta hyötyä. Jos vaikka kämmäät rynnäkön, niin vastustaja ei välttämättä uskalla rynniä kärryysi. Kärryhän siinä menisi, jos siihen rynnäköitäisiin. Lisäksi itse rynnäköidessä, jos vastustaja kämmii testin, osuvat 6:lla. Tämä melkein varmistaa sen, että kärryyn ei tehdä haavoja.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Grand Admiral Prawn

Re: Jaa...

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

GobbladasSquig kirjoitti:Itse pelaan örkeillä ja kaaoksella, mutta olen tässä parin viikon sisään pelannut kolmesti kaksi vankkuria sisältävää ja kerran yhden vankkurin delf-armeijaa vastaan, ja täytyy sanoa, että eivätpä ole paljoa tehneet.
Minäpä olen voittanut viimeiset kaksi peliäni massacrella suureksi osaksi lisko-kärryjen ansiosta... Siis liskoilla Dark Elffejä vastaan :P Ei se Noblekaan mikään kauhean hyvä ole, kun Ld9 testi on vielä aika helppo mokata kriittisessä paikassa. Olen käyttänyt yhtä kärryä omassa delffilistassani, mutta tarkemmin kun muistelen, ei sekään juuri mitään tainnut saada aikaan. Komeita nuo kärryt, mutta tosipaikan tullen niistä ei yleensä ole mihinkään. Dareios III olisi varmaan samaa mieltä ;)

Sitäpaitsi kärryn hinnalla saa 5 dark rideriä ja pahvitorven.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Kannattava ostos jos vastassa ei ole tykkiä, tai muuta nopeaa s7 omaavaa unittia/monsteria jne. Kun pääsevät kompattiin chargeamaan tekevät paljon damagea ja t5:sen ansiosta kestää suht paljon...
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Kauppias kirjoitti:Revisionin myötä nämä ottavat vain 2 special paikkaa....

Täh?
hawkeye

Korso kirjoitti:
Kauppias kirjoitti:Revisionin myötä nämä ottavat vain 2 special paikkaa....

Täh?

kauppias varmasti tarkoitti että uusilla säännöillä saa ottaa kaksi chariottia yhdellä special paikalla
niin... tänäänkin...
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Jaa. Kiitos tiedosta. Jotenkin olen onnistunut missaamaan tuon tiedon...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”