"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necronit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Perzzza
Viesti:

Necronit

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Aloittelenpa tässä keräämään Necroneita koska ne on ihan sairaan hyviä ja ihan sairaan makeita. Mutta pari newbie-kysymystä :)

Mitä ensiksi? Boksi warrioreita?!

Seuraavaksi? Tekee meili Wraitheja mutta Flayed Onet ovat niin komeita että kiusaus saattaa viedä mielen mennessään... :D Montako niitä tulee muuten blisterissä? Toivottavasti ei tätä samaa 10e/1 kpl

Ovatko Flayed Onet hyviä? En ole vielä hommanut codexia mutta kertokaa nyt jotain...?

Toivon tietoa, en mitään "Necronit suxxx, niitä ei kukaan kerää. *joku muu* on parempi valinta"-viestejä!
tneva82

Re: Necronit

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

KääpiöKuningas kirjoitti:Aloittelenpa tässä keräämään Necroneita koska ne on ihan sairaan hyviä ja ihan sairaan makeita. Mutta pari newbie-kysymystä :)

Mitä ensiksi? Boksi warrioreita?!
Make it two.
Seuraavaksi? Tekee meili Wraitheja mutta Flayed Onet ovat niin komeita että kiusaus saattaa viedä mielen mennessään... :D Montako niitä tulee muuten blisterissä? Toivottavasti ei tätä samaa 10e/1 kpl
No necron lord olis hyvä, necron destroyereita myös. Flayed onet on ihan kivoilta näyttäviä tosin en pelaa necroneja. Tiedä sit montako tulee blisteris. En usko et ne on ihan noin kalliita.
Ovatko Flayed Onet hyviä? En ole vielä hommanut codexia mutta kertokaa nyt jotain...?
No riippuu vähän. Ne on kivoja closiksessa ja pystyy infiltroimaan/deep strikaa joten jos nuo on käytössä niin hyvä. Ne ei tosin ammu pätkääkään.

Ja sit lisää warrioreja ;-) Necron warriorit resurection orbin tukemana on just julmaa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Loordi + 2 boksia warrioreja on paras satsi aluksi, koska ne on necronien ainoat vaihtoehdot hq:ksi ja troopeiksi. Warriorejakin pitää olla väh. 10 jamppaa yksikössä eli noita tarvii sen pari boksia jos meinaa laillisen armeijan saada. Warrioreja on senkin puolesta hyvä olla paljon ettei phase out iske heti parin vuoron jälkeen. Oon ite tässä kehitelly viime aikoina necroneista turnausarmeijaa ja oon tullu siihen tulokseen että taidan jättää flayed onet armeijan ulkopuolelle koska ne vaikuttaa aika tehottomilta. Niitä muuten tulee kaks blisterissä ja minimikoko squadille on 4 eli parilla blisterillä pääset jo pelailemaan.

Heavy Support-osastolta löytyy mun mielestä necronien mehukkaimmat yksiköt eli monolith ja heavy destroyerit joihin meinaankin satsata tulevaisuudessa :). Ampumisvoimaa löytyy kivasti myös noista normaaleista destroyereistä.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Ovat warrioreja ilman ampuma asetta, kaksi hyökkäystä ja infiltration. tulevat tietenkin takaisin kuten muutkin NECRONIT
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Itse ostin tänään juuri kolmannen warrior boxin ku ei tuo monoliitin kasaaminen jaksa niin innostaa :D Tai kasassa se on mutta maalaaminen..

Mutta siis, asiaan. Eli itse tein juuri tämmöisen listan:

Lord - Veil Of Darkness - Resurrection Orb
5 Immortalia
10 Warrioria
12 Warrioria
12 Warrioria
3 Destroyeria
3 Destroyeria
3 Scarabia
1 Heavy Destroyer
1 Tomb spyder
1 Tomb spyder

Tuolla luulen pärjääväni ihan hyvin... :)

Nojaa, mutta siis sanoisin että Flayed Onsseja en ottaisi ainakaan turnausarmeijaan. Ehkä nyt hyllyn reunalle notkuun jotain tiettyä kaverin armeijaa vastaan. En ole niitä kokeillut, mutta luulen että ne kannattaa jättää suosiolla pois. Hintaakin on aika suolasesti.

Noin yleensä mun vinkki on tämä: Aina 200 pisteen lordi, gearina VAIN ja ainoastaan ORB ja VEIL. Paljon warrioreita, väh. 24 (ja sekin vain jos on monoliitti). Kaksi kolmen destroyerin ryhmää on myös osoittautunut erittäin tehokkaiksi... vuorossa kaksi kertaa 9 kutia kummaltakin, S6 AP4 tms... Not pääd.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

kukaan ei ole valitettavasti vastannut että kuinka paljon Flayed Onesseja tulee blisterissä...? Ne on kyllä ihan sairaan komeita (ne niiden lihakimpaleet rulaa! Eikös ne ole jotain 'voitonmerkkejä' revitty vastustajilta?) ja ... no AINAKIN komeita :)
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

2-3 jos oikein muistan niin 2.(mutta muisti on kyllä huono)
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

2.
zqmfgb
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

KääpiöKuningas kirjoitti:...kuinka paljon Flayed Onesseja tulee blisterissä...?
2 kpl.
KääpiöKuningas kirjoitti:Ne on kyllä ihan sairaan komeita...
Ovat.
KääpiöKuningas kirjoitti:Eikös ne ole jotain 'voitonmerkkejä' revitty vastustajilta?
Ovat.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

En kyllä lähtis välttämättä tekemään necroneista ½shootta ½closis armeijaa... flayedit on vähän paha pistää lähikseen kun sit niitten kanssa ei saa sitä Orbia... tai jos laitata orbi loordin niitten kanssa niin loput joukot ammutaan rikki alta aikayksikön... joten itse pidättäydyn täysin shoota armyssä
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Voihan sitä ottaa pari spideriä avuksi we`ll be back heittoihin ja sitten kun nuo flayedit + lord w/warscythe ja orb pääsevät vihun luo voi vastustajista tulla hakkelusta.
Kannattaa myös muistaa flayed onessien erikoissääntö: Terrifying Visage, jolloin joka combat vuoron alussa vastustaja heittää flaydejä vastaan leadership testin, ja jos vastustaja mokaa niin ne voi osua VAAN 6:lla flayedeihin riippumatta WS:tä.
Tietysti jos kentässä on paljon difficult maastoa helpottaa "Move throught cover" sääntö, eli heitetään kolmea noppaa ja otetaan niistä paras tulos.
Ovat warrioreja ilman ampuma asetta, kaksi hyökkäystä ja infiltration. tulevat tietenkin takaisin kuten muutkin NECRONIT
Niin ja on niillä 2 parempi I eli 4
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Tuli mieleen että olis varmaan mahollista päästä noitten Flayed Onessien kanssa paljon halvemmalla, ku jotenki kikkailis normaali Warrioreille jotain piikin yms tynkää kauss flaijerin tilalle. Sais 12 semmosta jonku lie 6 flayedin hinnalla.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Weekender kirjoitti:Tuli mieleen että olis varmaan mahollista päästä noitten Flayed Onessien kanssa paljon halvemmalla, ku jotenki kikkailis normaali Warrioreille jotain piikin yms tynkää kauss flaijerin tilalle. Sais 12 semmosta jonku lie 6 flayedin hinnalla.
Hint, hint: Dark Eldar Warriorien terät ja piikit... :twisted:

Ai niin, silloinhan et saa niitä nahkoja, ellet ole haka GS:n kanssa...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ei nahkaan tarttisi GS:ää tuhlata. Tavallinen WC-paperi ja super glue toimii nahan riekaleina vallan mainiosti.
InitiateCyrel

Viesti Kirjoittaja InitiateCyrel »

Onkos kukaan ehtiny vielä niitä c´taneja koittaa itse pelissä?

Olis nimittäin ihan mielenkiintosta tietää kuinka julmia ne itse asiassa on...

Mun Speed Freakeille ne on aika ilkeitä, ku periaatteessa armeijan perustarkotus on mennä ite päin ja assaultiin :? , mut oon kyl pyytäny necron-kaveria ottamaan ens matsiin deceiverin tai death bringerin. Matsi on myös 1500 pts armeijoilla, joten näkee miten se vaikuttaa tollaseen turnauskokoseen armyyn (jos joku semmosen nyt sit haluu turnaukseen mukaan rahtaa :D )
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Noi Flayed onet ovat aika kovia closiksessa kuin niillä on lightning clawit. ne ei kyllä ammu mutta on ne kovia. Kaks tulloo plisterissä
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Noi Flayed onet ovat aika kovia closiksessa kuin niillä on lightning clawit.
Niillä on vaan clawit, eli 2 attackia.
death bringerin
Puhutaanko me nyt Nightbringeristä? :wink:
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

InitiateCyrel kirjoitti:Onkos kukaan ehtiny vielä niitä c´taneja koittaa itse pelissä?
Pelasin kaverin necroneja vastaan sellasen 1000p pelin jonka votin aika helposti. Kaverilla oli Nightbringer jota se piti kovana closikssa... mutta oppipahan ainakin ettei saa päästää solitairea assaulttaamaan sen kimppuun :twisted: . Necronien onneksi ei pelissä ole kovin paljoa harlequins kissin tyylisiä aseita.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

On to Deceiver ollu kahdessa noin 2000 pisteen tappelussa. Toisessa Rangerit ampuivat sen ekalla vuorolla muusiksi. Toisessa pelissä se tappoi toisen puolen vastustajan armeijaa, ja sitten se säikkyi scoutteja eikä saanut Marneusta tapettua. Ihan turha kuvitella että voisit misdirectillä pomppia yksiköstä toiseen kunnei toi regrouppaa automaattisesti.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”