"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

sääntöjen oppiminen

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
kalle

sääntöjen oppiminen

Viesti Kirjoittaja kalle »

mää oon alkanu kerään dark elfejä ja haluaisin oppia lisää sääntöjä niin mistä kannattais lukee? :idea:
Lagitus

Viesti Kirjoittaja Lagitus »

Sääntökirjasta? :roll:
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Mikään ei estä tietysti tekemässä aihe hakuja sotavasarasta. Täydellisiä sääntöjä ei täältä löydy, eikä ole tarkoituskaan.

Sääntökirjan saat ostamalla. Jos sinun ystävällä on kirja, kannattaa se tietysti lainata ja opetellä säännöt sieltä. Jos edes joku sinun ystävistäsi aikoo aloittaa myös pelaamisen, kannattaa harkita kirjan yhteiseksi ostamista.
Perzzza
Viesti:

Re: sääntöjen oppiminen

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

kalle kirjoitti:mää oon alkanu kerään dark elfejä ja haluaisin oppia lisää sääntöjä niin mistä kannattais lukee? :idea:
Joo eihän täällä ei saa pistää sääntöjä tai muuta kamaa mutta ostapa Johdatus strategiapeleihin-kirjanen (joo tiedetään, on 5. edition!) jossa selitetään suurinpiirtein säännöt. Maksaa 50 rahaa markoissa, jotain 8-9e nyt. Ja suomenkielinen!
kalle

Viesti Kirjoittaja kalle »

kiitti hirveesti :D
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Lue army bookisi ja rulebookisi ja laita sitten tämä forumi täyteen kysymyksiä joita jää mieleen. niin minä tein high elffieni kanssa. Tosin asustelin silloin GW:n sivuilla...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”