"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Toisen armeijan valinta...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Dacatch

Toisen armeijan valinta...

Viesti Kirjoittaja Dacatch »

Täällä pienessä tuppukylässä on niin huonosti (ei lainkaan) Warhammer-harrastajia minun lisäkseni, että olen ajatellut aloittaa toisen armeijan Delffieni rinnalle. Olisi parikin kaveria, jota Warhammer kiinnostaisi, mutta maksaa kuulemma liian paljon. Siispä minä aloitan toisenkin armeijan keräämisen, jotta voin pelata heidän kanssaan. Nyt kyselenkin, mikä olisi hyvä toiseksi armeijaksi? Mielellään sellainen, josta saisi suhteellisen vähällä rahalla kasattua n. 1000 pisteen armeijan.

Olin ajatellut Empireä tai Örkkejä, mutta kun kumpikaan ei minua itseäni suuremmin kiinnosta, niin olisiko teillä hyviä ehdotuksia?
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Chaos olisi erittäin vahva ehdokas kuten bretonniakin.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Jos haluat helppoa ja halpaa (raha- ja kasausmielessä), ota ogret. Korkeahaltiatkin saattaisivat olla mukavaa vaihtelua.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Purple-Elf

Viesti Kirjoittaja Purple-Elf »

Koita saada mukavaa vaihtelua. Elffien maalaaminen saattaa käydä pitemän päälle tylsksi,jos nimittäin on monta armeijaa. Tosin high elffit vs. delffit ovat mukavat veriviholliset. Tai joku täysin päinvastainen armeija.
Miksei ole olemassa flee and shootia?
Teclis - High loremaster

Viesti Kirjoittaja Teclis - High loremaster »

Halvalla saisit Chaosin kerättyä... (joku tyyppi oli tehny Khornelle 2000pts. armeijan 80€, ei kyllä mitään kovin ihmeellistä mutta sanoinpa silti.) HElffit vois olla ihan kiva, kun on jo DElffit valmiiksi :D
Kaikki on suhteellista - Everything is relative
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Kerääppäs vaikka semmoista armeijaa, jota itse haluat kerätä. Oikeaa vastausta tällaiseen "mitä keräisin"-kysymykseen ei oikein voi antaa. Jokainen luettelee täällä kuitenkin vain suosikkiarmeijansa, etkä tule siitä sitten hullua hurskaammaksi. Armeijanvalintaoppaita taitaa olla tuolla tiedotteista, sieltä katsomaan.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Korppi-

Viesti Kirjoittaja Korppi- »

Tiivistettynä mikä tahansa eliittiarmeija, jolle löytyy paljon muovifiguja on hyvä valinta armeijan halpuutta hamuaville.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Tomb kingit ovat halpoja. Toinen juttu on, miten ne toimivat 1000 pisteessä. Demonilegioonan pyöräyttää vaikka tinasta, mutta siinä on sama ongelma.
Bretonnialla voi tehdä muutamasta ritarilaatikosta kaiken ratsuilla kulkevan, lisäksi hieman men-at-armsseja niin voilà. Lisäksi toimintatavaltaan aika vastakkainen armeija dark elffeihin nähden, eli päälle, suoraan, ja reilusti. :)
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

High elffit ovat hyvä vasta ehdokas dark elffeilel tai Ogre kindoms voisi olla jännä kokeilu.
Kaaosta kannatan kuitenkin (koska itse kerään kaaosta ja delffejä) ja kaaoksilta kannattaa kerätä Tzeentchiä!
vaikka kannattaa lukea sotun armeija esittely ja katsoa mieleisensä!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

MInä näin "kokeneena" pelaajana voin sanoa, että DE:tä vastaan saa erinomaisen hauskoja pelejä skavenilla ja kääpillä... Bretonniakin olisi vahvoilla.

Lissut olisivat ainakin vaihtelua, mutta suosisin ensimmäiseksi mainittuja.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Illidan kirjoitti:MInä näin "kokeneena" pelaajana voin sanoa, että DE:tä vastaan saa erinomaisen hauskoja pelejä skavenilla ja kääpillä... Bretonniakin olisi vahvoilla.

Lissut olisivat ainakin vaihtelua, mutta suosisin ensimmäiseksi mainittuja.

Voipi olla hauskoja (en ole varma, en ole pelannut niillä ;))mutta rotista en oikein tiedä rotista, koska massallahan ne jyrää eikä se oikein vastaa käsitystäni "halvasta" armeijasta.(korjaa jos olen väärässä) mutta chaosta minä ehdottaisin (siksipä itsekkin aloitin sen ;) )
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Liskoille saa kohtuu halvalla kohtuu kokoisen armeijan. Jos keskittyy perusmiehiin. Kiitos liskojen kalliiden unittien. KorkeaHaltiat on toinen halvahko armeija, näin olen käsittänyt.

Oletko harkinnut, että ostatte kavereidenne kanssa porukassa aloitusboksin, jossa tulee sääntökirja + melko mukavasti figuja aloittaa kaksikin armeijaa?
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Suosittelen kääpiöitä koska niille saa kohtuu hinnalla 1000 pisteen armeijan kun ostaa kaksi warruboksia (50e) toisista xbow tyyppei
ja toisille jotkut melee aseet, sankarin konvertoi warrusta ilman stuffiakin. Kaksi bolttista (35e). Kaksitoista giant slayeriä (40e) yhtä voi käyttää dragon slayerinä. Yhteensä armeija maksaa 125e ja kaiken lisäksi dark elffeillä on hauska pelata kääpiöitä vastaan kun ovat melkein täydellisiä vastakohtia. Tai sitten jos taitoa löytyy voi tehdä warruista long beardeja tekemällä stuffista pitemmät parrat sun muita pikku lisäyksiä itse kokeilin ja ihan hyvin onnistui säästöä tuli 25euroa jos stuffia ei lasketa kun ei sitäkään mennyt kuin 1/4 pakettia.

Chaokselle saisi varmaan jollain 100eurolla jos konvertoi ritarit empiren ritari boksista ja wolffit goblinien wolf raiderseista. spawnin tinasta tai das massasta ja bitzeistä. Warruja yks paketti, dark elffeitä saa nille hienoja bitzejä. Kärryt niitä voi koristaa vähaän dark elffien bitzeillä tulee paljon hienommat. Stuffia kuluu jotain 1/2 pakettia. Sankarin saa ritareista ja dark elf bitzeistä. Komia armeija tulee jos osaa käyttää stuffia ja konvertoida.

Tai sitten voit ostaa käytetyn armeijan osta-myy-vaihda palstalta.

-Alexei-
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Mitenkä olisi kääpiöt, high elves, bretonnia joku tämmöinen "hyvis" armeija jotka maksaa rahassa suht vähän ostaa 100 pistettä.
Ovatko kaverisi ajatelleet millä haluaisivat pelata?
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Dacatch

Viesti Kirjoittaja Dacatch »

Kiitosta vain vastauksista. Taidan kallistua tuonne Liskojen puolelle. Niistä on vain ollut aina sellainen käsitys, että olisivat kallis armeija. Mistäköhän sekin johtuu... Aloitusboxsissa on ne vähiten kiinnostavat armeijat, joten sitä en kyllä puoliksikaan osta, kun en kumpaakaan puolta halua.

Mutta siis, seuraavan kerran ostoksilla tutkailen liskojen hyllyä.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Tämä menee taas tälläiseksi. Jokainen ehdottaa omaa lempiarmeijaansa. Minä vastaan vain, että kannattaa kiinnittää hyvin paljon huomiota figuihin, niillähän sitä pelataan!

"Hyviksistä" ja "pahiksista" puhuminen voisi vähitellen loppua minun puolestani. En ole vieläkään kuullut tarpeeksi hyvää argumenttia asialle.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Älä nyt jeesustele, chosen... Se nyt riippuu siitä, minkätyylisen armeijan haluat kerätä. Itse aion odottaa, että welffit tulevat, jos tulevat.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Oisko jotain dark elffien rinnalle joku vähän vapaammin konvertattava armeija? Toisaalta joku 'hyvis' armeija olisi kiva. Dwarffien kannalla olisin luultavasti, niistä saa aika kivan listan nopeasti ja melkein monipuolisen armeijan.

edit: totta, mielipiteitähän tähän tulee, mutta niitä haetaankin. Kyllä minäkin turvautuisin tähän jos pää olisi aivan tyhjä ideoista/ lompakko tyhjänä rahasta.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Purple-Elf kirjoitti:Koita saada mukavaa vaihtelua. Elffien maalaaminen saattaa käydä pitemän päälle tylsksi,jos nimittäin on monta armeijaa. Tosin high elffit vs. delffit ovat mukavat veriviholliset. Tai joku täysin päinvastainen armeija.
Tuota, Delffit vs: Helffit on hauska, mutta kun ei ole kuin yksi kaveri/yksi vastustaja-armeija, peli ilman panic testei ei innosta.
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Jos tahdot edullisen ja kovertoitavan armeijan, kokeilepas epäkuolleita. Koita hommata käytettynä laatikoittain zombeja ja luurankoja, ja siihen vielä susihukkia, eikä muuta kuin konvertoimaan. Kyseisellä listalla saa aikaiseksi sekä no-brainereita että kikkailulistoja, ja edellytykset turnausmenestykseen löytyvät takuulla.

Psykologiatestien lähes koko puuttuminen voi tosin ruveta tympimään pitkän päälle.

Myös kaaos on mainio ehdokas - koska lähes mistä vain voi koota listan, ja mikä vain voi esittää mitä vain, on käytettyjen figujen hankkiminen erittäin helppoa ja lompakolle ystävällistä.

Ja empire? Erittäin, erittäin monipuolinen ja haastava lista, jolle löytyy jatkuvasti käytettyjä figuja lainehtimasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”