"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos FaBaa vai 40k [en tiiä onko oikees paikas]

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kaitzu^

Chaos FaBaa vai 40k [en tiiä onko oikees paikas]

Viesti Kirjoittaja Kaitzu^ »

siitä vaa laittaa mielipidettä
Viimeksi muokannut Kaitzu^, Ti 15.02.2005 15:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Jos mietit sitä, että aloittaako kaaos fantasy battlessa vai 40k:ssa, katso kumpaa armeijaa pelataan omilla nurkilla enemmän jotta saisit enemmän pelikavereita. Molemmat ovat yhtä antoisia ja kaaos on toimiva armeija kummassakin.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Juu, eli tarkistat ne pelikaverit, ja sen mukaan. Ei mitään järkeä aloittaa 40k, jos ei ole pelikavereita. Itse kuitenkin pidän Fabaa mukavampana, vaikkakin olen pari kertaa yrittänyt aloittaa 40k:n, ei siitä ole mitään tullut. Mutta valinta on sinun, ja Kaaos on monipuolinen lista molemmissa peleissä.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Kaitzu^

Viesti Kirjoittaja Kaitzu^ »

alampas kysylee
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Suosittelen, että ainakin kokeilet molempia. Molemmat ovat hyviä pelejä, ja on aina kiva vaihdella. Tämä on tietenkin vain minun omakohtaiseni näkemys.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”