[BattleTech] (uusi) BattleTech-liigaketju
-
Sami Jumppanen
-
Sami Jumppanen
Hei ihmiset! Nyt tarvitaan toimintaa. Jonkun täytyy toimia hostina, kun arviolta puolet potentiaalisista pelaajista tippuvat, kun eivät voi hostata pelejään internetyhteyksien ja palveluntarjoajien oikkujen takia.
Teräsratas: Olisitko kiinnostunut pitämään yllä sitä serveriä, sillä se toimi varsin hyvin?
Jos kukaan ei tee mitään, niin ei luonnollisesti tapahdu mitään. Koettakaa edes keskustella, jos ei muuten.
Teräsratas: Olisitko kiinnostunut pitämään yllä sitä serveriä, sillä se toimi varsin hyvin?
Jos kukaan ei tee mitään, niin ei luonnollisesti tapahdu mitään. Koettakaa edes keskustella, jos ei muuten.
Siellähän (80.221.92.79:2346) se on pyörinyt kai koko ajan. Pistäkää vaan YV:tä, jos se on nurin, niin korjailen kun ennätän. Jos/kun tarvitsette hallinnointipassuja, niin senkin saa YV:llä, tosin lähinnä oman harkintani mukaan sitten.Horned Shadow kirjoitti:Teräsratas: Olisitko kiinnostunut pitämään yllä sitä serveriä, sillä se toimi varsin hyvin?
-
Sami Jumppanen
-
Sami Jumppanen
Kertoile vielä kellonaikaa, niin yritän minäkin päästä kannulle.Horned Shadow kirjoitti:Ehdotan pelipäivämääräksi sunnuntaita eli 20.2. On nopsaan, mutta omista ensiviikonlopun suunnitelmista en osaa mitään sanoa. Kiinnostusta? 4 osallistujaa on, kuten edellä mainittu, minimi.
EDIT: Ja tarvittaessa hostaamismahdollisuutta löytyy täältäkinpäin, jos Jannen servu sattuu olemaan nurin.
Pelaamista vartenhan se siellä on, eli ihan vapaasti sitä saa käyttää. Jos serveri jumii, tai teiltä jää peli kesken, eikä lähitulevaisuudessa ole aikomustakaan sitä lopettaa, niin ilmoitelkaa siitäkin sitten YV:llä, se kun muuten estää muiden pelaamisen aika tehokkaasti.Sami Jumppanen kirjoitti:Eli toimiiko tuo siten että sinne voi mennä pelaamaan ilman sinulle ilmoittamista, vai sovitaanko sinun kanssa milloin pidät pelin auki?
Mutta tosiaan, ihan rohkeasti sinne vaan, teitä varten minä sen pystytin...
-
Sami Jumppanen
En taaskaan päässyt mukaan tosin minulla ei ole tietoa Teräratasen IP:stä. Minulla ei tosin ole osalistumis mahdollisuutta maanantaista (21.2) lähtien olessani muualla joten kunhan tulen niin voin alkaa kunnolla sopia kanssanne.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Lukee tuossa edellisellä sivulla. Taidanpa käydä editoimassa sen tuonne ketjun aloitukseen vielä.Joppu kirjoitti:En taaskaan päässyt mukaan tosin minulla ei ole tietoa Teräratasen IP:stä. Minulla ei tosin ole osalistumis mahdollisuutta maanantaista (21.2) lähtien olessani muualla joten kunhan tulen niin voin alkaa kunnolla sopia kanssanne.
Tarkoitin sunnuntaita pelipäiväksi, joten vielä peliin ehtii.Joppu kirjoitti:En taaskaan päässyt mukaan tosin minulla ei ole tietoa Teräratasen IP:stä. Minulla ei tosin ole osalistumis mahdollisuutta maanantaista (21.2) lähtien olessani muualla joten kunhan tulen niin voin alkaa kunnolla sopia kanssanne.
-
Sami Jumppanen
Sovitaanpas uusi peliaika - pitäisi kyllä testailla että onko tuo 10 oikeasti parempi kuin 9. 9:kin oli epävakaa mutta sen sai yleensä varsin pienillä vahingoilla pelastettua. Meneekö seuraava peli ensi viikonloppuun vai miten ihmisillä ohjelma viikolla.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?