Aloin ulvomaan aikaisemmin päivällä kun näin sen. Kaikki rahat voi lähettää minulle, voin sitten antaa ne Grondille. haluan tietää, onko tarinani viimeinen vai toiseksi viimeinen.Abu kirjoitti:Loistoidea! Kolehti kiertämään...Itza-Kai kirjoitti:Hmm täytynee kohta alkaa jakaan lahjuksia Grondille, jotta alkaisi näkymään muutosta tuossa äänestäneitä:14 lauseessa
-A
Tarinakilpailu, äänestys jne
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Blackguard
Voi herrajumala sentään. Lopettakaa itku edes vähäksi aikaa, kyllä Grond sen linkin teille lähettää kunhan kerkiää, ja kunhan on saanut päivitettyä äänestystilanteen. Maalatkaa, pelatkaa tai kirjoittakaa tarinoita tai menkää ulos pakkaseen hytisemään, voitte tulla aina välillä tarkastamaan YV:n, ei ne viestit mihinkään häviä.Blackguard kirjoitti:Minä äänestin jo kauan sitten, mutta linkkiä ei kuulu..
- Kynä-ääliö
Voi hyvä luoja mulla hajoo pää tohon "äänestäneitä tähän mennessä: 14" tekstiin...!
Ja tämä nimeltämainitsematon tarinaherrahan oikein lupaili saadakseen sen jo torstaiksi hoidettua, mutta mitenkäs näyttää....
Ja tämä nimeltämainitsematon tarinaherrahan oikein lupaili saadakseen sen jo torstaiksi hoidettua, mutta mitenkäs näyttää....
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
No joo, mutta onhan Grondilla kuitenkin enemmän elämää kuin meillä kyynä-ääliöillä, joilla ei ilmeisesti ole mitään muuta tehtävää kuin tuijotella Ännestäneitä-14 kohtaa.
MAINOS: käykää sen sijaan lukemassa ja arvostelemassa tarinaani.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-
Stenvall
Pitäisi kai tässä vähitellen minunkin alkaa noita tarinoita lukea ja kirjoittaa arvosteluja. Enää vähän aikaa, pian voittaja selviää.Dalamar kirjoitti:No joo, mutta onhan Grondilla kuitenkin enemmän elämää kuin meillä kyynä-ääliöillä, joilla ei ilmeisesti ole mitään muuta tehtävää kuin tuijotella Ännestäneitä-14 kohtaa.
-
Stenvall
Ei nyt sentään, arvostelukin melkein valmis. Aika lyhyitä vielä, pitää katsoa, jos keksisi vähän lisää. Grondhan myi yhdessä vaiheessa muistaakseni ääniä, siinä saattaisi olla vielä pelastus.Dalamar kirjoitti:Ei nyt säikytellä, joku voi saada slaagin... huomenna se on. Joillekkin voi tulla vähän kiirus.
hah... haha... hahahahaahaaaa!!! ahhaa... Sanopa se. Sitähän tässä on odoteltu.Wolfenchild kirjoitti:Milloin äänestystulokset saadaan tietää?
Virallisesti kilpailu päättyy sunnuntaina 20.2. klo 23.59, elikkä ensi viikolle menee voittajien julistus. Silloin taitavat nuo äänestykset ja perustelutkin nettiin ilmestyä (tai säkällä pikkasen aiemminkin!).
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Taitaa meikäläisellä mennä tämä äänestys ihan viime minuuteille. Kohta kaksikymmentä tarinaa luettuna ja taso on yksinkertaisesti kova. Itsekin olen naureskellut tuolle tapahtumapaikkana empire-villitykselle, mutta laadukkaita tarinoita nekin muiden joukossa. Saas nähdä jos noiden kuuden viimeisen joukosta nousisi voittaja. Joistakin teksteistä pystyin muuten arvailemaan kirjoittajaa. Sen verran on tullut täälläkin tarinoita lueskeltua. Mutta homma rehtinä loppuun saakka ja nyt lukemaan lisää!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Dodii, taas minä karkoitin kommentillani kaikki... Mutta luettua tuli ja arvosteltua myös. Nyt vain odottamaan, että Grond kerkiää päivittämään ja julkaisemaan tulokset, niin avaan silloin sanaisen arkkuni avoimilleen. Nyt tyydyn vain ihmettelemään tasoa. 40K:ta en mitenkään olisi ehtinyt lukaista. Hyvä että kerkesin FB:n. Oikeastaan en olisi paljon saanut nelikymppisistä irti, kun en tiedä aiheesta paljon patteriakaan. Toivottavasti kaikki kerkesivät äänestää. Oli harvinaisen vaikea päättää kolme parasta, mutta niinhän se aina. Jännityksen aalto on ylittänyt jo strategiset paikkani ja lähestyy huippuaan. Ketkä ovat sotavasaran tarinamestarit tänä kirjoittamisen armon vuonna 2005?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Really, who gives a shit?Grom kirjoitti:Dodii, taas minä karkoitin kommentillani kaikki... Mutta luettua tuli ja arvosteltua myös. Nyt vain odottamaan, että Grond kerkiää päivittämään ja julkaisemaan tulokset, niin avaan silloin sanaisen arkkuni avoimilleen. Nyt tyydyn vain ihmettelemään tasoa. 40K:ta en mitenkään olisi ehtinyt lukaista. Hyvä että kerkesin FB:n. Oikeastaan en olisi paljon saanut nelikymppisistä irti, kun en tiedä aiheesta paljon patteriakaan. Toivottavasti kaikki kerkesivät äänestää. Oli harvinaisen vaikea päättää kolme parasta, mutta niinhän se aina. Jännityksen aalto on ylittänyt jo strategiset paikkani ja lähestyy huippuaan. Ketkä ovat sotavasaran tarinamestarit tänä kirjoittamisen armon vuonna 2005?
Etkä kummiskaan minun tarinaani tunnistanut. ...tai, ei sitä tiedä taas. Väsyttää enkä ole äänestänyt. Huomenna saksan sanakkaat, en ole lukenut, kello on paljon, ja WoW toimi kunnolla ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan, eikä sitä vain voinut jättää kesken. Hemmetti. No, kyllä sitä nyt yhdet yöunet voi jättää väliin!
*hakkaa päätään seinään*
Niin, eipä sille vaan voi mitään, mutta tuskin minäkään saan unta ensi yönä........ jännitys aivan kihisee ilmassa!Grom kirjoitti:Dodii, taas minä karkoitin kommentillani kaikki... Mutta luettua tuli ja arvosteltua myös. Nyt vain odottamaan, että Grond kerkiää päivittämään ja julkaisemaan tulokset, niin avaan silloin sanaisen arkkuni avoimilleen. Nyt tyydyn vain ihmettelemään tasoa. 40K:ta en mitenkään olisi ehtinyt lukaista. Hyvä että kerkesin FB:n. Oikeastaan en olisi paljon saanut nelikymppisistä irti, kun en tiedä aiheesta paljon patteriakaan. Toivottavasti kaikki kerkesivät äänestää. Oli harvinaisen vaikea päättää kolme parasta, mutta niinhän se aina. Jännityksen aalto on ylittänyt jo strategiset paikkani ja lähestyy huippuaan. Ketkä ovat sotavasaran tarinamestarit tänä kirjoittamisen armon vuonna 2005?
Pah. NO taidanpa nyt kuitenkin mennä sänkyyn levottomana kieriskelemään.
BTW olin joskus Magus.
Rune ja Huussi, jos en ole täysi ääliö (En ole oikeasti
), niin tunnistin tarinanne helposti, varsinkin Huussin ^^. Ja pakko sanoa, että huippuja olivat, mutta se siitä. Etten vain spoilaisi.
Ja huomioon ottaen tarinani aseman kilpailussa, minua ei kiinnosta yhtään kuka sen voittaa, koska sen ole todellakaan minä. Toivoisin vain, että se ei ole Rune, vaikka tarinat olisivat mitenkin mestarillisia, koska pitäähän herralle jo antaa rauhaa, kun viime vuoden alussa odotettiin, että Kiltamestarin tulisi kommentoida jokaista tarinaa asiantuntevin mielipitein (Toinen vuosi voisi taas viedä paljon vapaa-aikaa) , vaikka ei yhtään huvittaisikaan. Se onkin yksi syy miksi minua ei erityisesti huvittaisi olla Kiltamestari (Häviäjän selityksiä
) , kaikki odottavat koko ajan huipputarinoita ja jos yksikin huono tulee vastaan niin aletaan heti puhumaan, siitä, että olisikohan tämä tyyppi voittanut jotenkin onnella, sekä unohtavat, että ei kukaan tässä vielä ole ammattikirjailija. Noh, minulla ei ole siitä huolta
.
Ylempänä oli minun käsitykseni asiasta ja se ei todellakaan ole faktaa (Tutkituta pääsi jos luulet sen olevan
), vaikka sitä se yrittäkääkin olla ja päteä.
Kukahan se olisi?
Ääh, tylsää! Escaflowne meni (Aivan oikein, jumalsarja), Wolf's Rain meni (Huippu) ja mitäs tässä enää voi tehdä? *Katsoo kasoittain maalamattomia figuja takanaan* Mattaku....
Ja huomioon ottaen tarinani aseman kilpailussa, minua ei kiinnosta yhtään kuka sen voittaa, koska sen ole todellakaan minä. Toivoisin vain, että se ei ole Rune, vaikka tarinat olisivat mitenkin mestarillisia, koska pitäähän herralle jo antaa rauhaa, kun viime vuoden alussa odotettiin, että Kiltamestarin tulisi kommentoida jokaista tarinaa asiantuntevin mielipitein (Toinen vuosi voisi taas viedä paljon vapaa-aikaa) , vaikka ei yhtään huvittaisikaan. Se onkin yksi syy miksi minua ei erityisesti huvittaisi olla Kiltamestari (Häviäjän selityksiä
Ylempänä oli minun käsitykseni asiasta ja se ei todellakaan ole faktaa (Tutkituta pääsi jos luulet sen olevan
Kukahan se olisi?
Ääh, tylsää! Escaflowne meni (Aivan oikein, jumalsarja), Wolf's Rain meni (Huippu) ja mitäs tässä enää voi tehdä? *Katsoo kasoittain maalamattomia figuja takanaan* Mattaku....
-
Andromedus
Äänestin juuri muutama minuutti sitten. Pakko sanoa että taso oli kova, ja en varmasti saa montaakaan(jos yhtään) ääntä. Oli tarina sen verran pakotettu kuitenkin. Mutta, kiitos kaikille jotka tekivät mahtavia tarinoita tänne, laitoin lapulle ylös noita tarinoita, niin huonoin taisi saada seiskan, ja paras 9+. Eli ei mitään huipputappomahtiyyber tarinaa ollut, mutta ei yhtään huonoakaan.
Ja, tietty seuraavanakin vuonna pitää osallistua.
Ja, tietty seuraavanakin vuonna pitää osallistua.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Aber warum sagen Sie das? Ich kann nicht verstehen... Ich denke, dass Deutsch sehr schönes Sprache ist, oder etwas.huussi kirjoitti:Nooh. Ei sitä koulua tarvitse vakavasti ottaa. Ja kuka nyt saksaa haluaa opetella, niin aggressiivinen ja ruma kieli, kuin voi olla.
Rune äläs välitä. Tuskin kukaan minunkaan tarinaani tunnisti, ehkä sinua lukuunottamatta.
Vielä pari kommenttia hyvistä tarinoista. Todellakin, näin kun pitää minuutissa alkaa miettiämään, ei osaa yhtään sanoa mikä oli paras jne.
Jesh: Chrno Crusade?
edit\\ Näin, viimein pistin äänestyksen. Kello näyttää 00:22 koneessani 21.2.2005 maanantaina. Toivottavasti Grond ei diskaa minua.
...no joo.