Apua maaston tekoon.
-
Doom diver
Apua maaston tekoon.
Elikkäs haluaisin itse tehdä maastoa yms.
Haluaisin neuvoja niiden tekoon.
Haluaisin neuvoja niiden tekoon.
http://www.grafex.fi/elector/HQ/index.php
Fb-keskustelua
Tämä EI ole mikään WAAAAAGH! aivojensyöntihuijaus.
Fb-keskustelua
Tämä EI ole mikään WAAAAAGH! aivojensyöntihuijaus.
Voit myös lukea Sotavasaran muutamia artikkeleita aiheesta, katsoa etusivulta löytyvää linkit-osiota ja/tai surffata osoitteeseen http://www.netterrain.de tai mennä Socin maastosivulle tai tai tänne tai käyttää hakua. Armeijakirjat, sääntökirja ja "How to make wargames terrain"-kirjakaan eivät ole turhia tutkimisen kohteita, näistä jälkimmäinen on jopa hyödyllinen, jos netti ei ole aina käytettävissä.
-
Zeppo Zeus
Htmwgt on todella monikäyttöinen ja hyödyllinen... toinen kirja josta löytyy maaston teko vinkkejä mutta ei tietenkään niin paljoa on gc... terraingenesiksessä on se vika että sitä päivitetään ainakin yhtä usein kun saharassa leikataan ruohoa.... Maasto vinkkejä löytyy myös armeija kirjoista.... Ei oikeastaan opastusta mutta kuvia ja ideoita.... Inspiraatiota saat kun menet googleen ja laitat kuva hakuun esim. jungle... tai desert...
Jos haluat tehä puita halvalla niin käy ostamassa viinirypäleitä syö rypäleet ja ota ranka talteen siittä saa hienon rungon puuhun sen jälkeen käyt hakemassa ulkoa sammalta nyt talvella vähän hankalaa. Upotat sen sammaleen veteen johon on lisätty vihreää pulloväriä tai warhammer maalia annat olla jotain parituntia siellä sen jälkeen laitat kuivumaan. Sen viinirypäleidenrangan liimaat pahvin palalle ja kuivuneet sammaleet joitten pitäisi olla vihreitä liimaat lehvästöksi.Lähes ilmaisia puita. Siihen pahvin palaan voi sitten tehdä juuret jostain dasmassasta itse tein stuffista ei tartte ruveta sitten jälkeen päin liimailemaan.
Kukkuloita tekee sitten jostain styroksista. Muotoile styroksin palanen kukkulan naköiseksi terävällä veitsellä johon sen jälkeen liimaa sahanpurua päälle jonka sitten spreijaat vihreäksi tai maalaat pulloväreillä.
Kannattaa ostaa ruohomatto (maksaa 27,5e) ja liimata se kankaalle tai vanerille jos ei niin tee se ruohomatto repeilee kauheasti eivätkä reunat pysy suorina.
-Alexei-
Kukkuloita tekee sitten jostain styroksista. Muotoile styroksin palanen kukkulan naköiseksi terävällä veitsellä johon sen jälkeen liimaa sahanpurua päälle jonka sitten spreijaat vihreäksi tai maalaat pulloväreillä.
Kannattaa ostaa ruohomatto (maksaa 27,5e) ja liimata se kankaalle tai vanerille jos ei niin tee se ruohomatto repeilee kauheasti eivätkä reunat pysy suorina.
-Alexei-
Joo ruohomatto on kätevä. Ei tarvi alkaa leikkiä static grassin kanssa. Mutta suosittelisin liimaamaan sen ruohomaton finnfoamiin. Silloin tulee kevyt, tosin hieman heikohko alusta.juopunut kääpiö kirjoitti:Kannattaa ostaa ruohomatto (maksaa 27,5e) ja liimata se kankaalle tai vanerille jos ei niin tee se ruohomatto repeilee kauheasti eivätkä reunat pysy suorina.
-Alexei-
Kukkalan rakentamisesta on sanottava että foami on kovempaa, sotkee vähemmän ja on lopuksi siistimmän näköinenkin (minun mielestäni).
Kaikenlaisia Taloja ja muita rakennuksia saa ohuesta styroksista, pahvista, yms. tehtyä, jos päädyt tekemään pahvista tai stryroksista, on hyvä tukea näitä kitillä (enkuissa kättyvät sanaa "filler") jolloin seinät näyttävät enemmän kiveltä, tämä ei tietenkään toimi jos haluat puu rakennuksen. voit myös rakennuksia tukea balsa puutikuilla..
loistavia puita saa ostamalla vaikka hobby pointista sellaista "puu flokkia" ite en ole kokeillut mutta tuttu on saanut tällä ihmeitä aikaan., rungot on vaihtelevasti tullu tehtyä joko kreppi paperista tai kipsinauhasta joka on kiedottu rautalangan ympärille.. pari puuta olen itse tehnyt mustikan varvusta jonka olen maalannut, sitten vain tökkäsin siihen pumpulia/sammalta, ei mikään sairaan upee luomus, mutta ihan kelpaava koti peleihin
Kaikenlaisia Taloja ja muita rakennuksia saa ohuesta styroksista, pahvista, yms. tehtyä, jos päädyt tekemään pahvista tai stryroksista, on hyvä tukea näitä kitillä (enkuissa kättyvät sanaa "filler") jolloin seinät näyttävät enemmän kiveltä, tämä ei tietenkään toimi jos haluat puu rakennuksen. voit myös rakennuksia tukea balsa puutikuilla..
loistavia puita saa ostamalla vaikka hobby pointista sellaista "puu flokkia" ite en ole kokeillut mutta tuttu on saanut tällä ihmeitä aikaan., rungot on vaihtelevasti tullu tehtyä joko kreppi paperista tai kipsinauhasta joka on kiedottu rautalangan ympärille.. pari puuta olen itse tehnyt mustikan varvusta jonka olen maalannut, sitten vain tökkäsin siihen pumpulia/sammalta, ei mikään sairaan upee luomus, mutta ihan kelpaava koti peleihin