"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu, äänestys jne

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Rune kirjoitti: edit\\ Näin, viimein pistin äänestyksen. Kello näyttää 00:22 koneessani 21.2.2005 maanantaina. Toivottavasti Grond ei diskaa minua.
Välitön diskaus!

Tai sitten ei. Grond ei ole tähänkään topiciin päiviin viestitellyt, eli taitaa olla tärkeämpää tekemistä (mutta mikä voisi olla tärkeämpää? ;))

Mutta eipä tässä sinänsä mitään kiirettä, kynnethän tässä vain joutuvat kärsijän osaan.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Das glaubts du doch selbst nicht, du feigling! Was meinst du eigentlich?
Yllä ainoa jonka olen kahden (vai oliko niitä jo kolme?) saksankurssin aikana oppinut. Noh, eiköhän silläkin pärjää... ;)

Hyvä että viimeisetkin(kö) kerkesivät äänestää. Nyt vain odotamme tuomiota.
Rune kirjoitti:Sille lähinnä surkuhupaisalle beastitarinalle jaksoin nauraa kyllä aikani. Niin säälittävää huumoria ettei sille voi olla repeilemättä. Vähän niinkuin kavereiden kanssa kovin kovin väsyneenä.
Aivan totta. Itselläni ihan sama juttu. :D

Mikäköhän auttaisi sormien syhyämiseen?

GromEdit: Kattokaa tänään buusteri (tiedän, paksa ohlelma) neloselta neljän aikaan. Taikkarista juttua. Meikäläistä ette onneksi kuvista voi bongata, mutta minuakin erikoisempaa porukkaa kylläkin.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Deutche ist eine schöne sprache, und übergut kriegessprache, denke ich. Alles IG müssen Deutche sprache, ich sage. oder Russisch. "ruki vehr!" Äänestys on ohi, ja minua ainakin uteloittaa kuka voittaa. En melkovarmasti ole itse se, mutta kun kukaan ei tunnu välittävän asiasta, niin antakaahan suosiolla luovutusvoitto minulle :)
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

En ole ikinä lukenut saksaa, enkä ikinä haluakaan ;)

Grondiksen olisi paras jo pian lähetellä niitä turinoita tänne tai löytää oveltaan vihaisen joukon pesäpallomailoilla varustettuja kirjailijoita, jotka ovat tulleet kostamaan lukuisien ystäviensä kuolemat tylsyyteen. Eli vauhtia! :)

Dalamar, jos ajattelet noin, niin voisin kyllä hieman välittää asiasta.. ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Acoparaptor kirjoitti:
Grondiksen olisi paras jo pian lähetellä niitä turinoita tänne tai löytää oveltaan vihaisen joukon pesäpallomailoilla varustettuja kirjailijoita, jotka ovat tulleet kostamaan lukuisien ystäviensä kuolemat tylsyyteen. Eli vauhtia! :)

)
Kai tarkoitit kynä-ääliöitä ;)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Blackguard kirjoitti:
Acoparaptor kirjoitti:

)
Kai tarkoitit kynä-ääliöitä ;)
Tai "kirjailijoita" ;).
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Mistähän tämä ''kynä-ääliö'' -juttu lähtikään liikkeelle? :) En jaksa nyt muistella, mutta älytön nimitys tuo on, jos yhtään tarkemmin ajattelee :D

Sovitaan siis ''kynä-ääliöitä'' ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
pamp-pu

Acoparaptor kirjoitti:Mistähän tämä ''kynä-ääliö'' -juttu lähtikään liikkeelle?
Joku (olisiko ollut Thelacan?) kirjoitti viestiinsä sanan "kynäilijöitä", ja joku oli lukenut sen "kynä-ääliöitä" - loppu on historiaa.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Nyt alkaa pelottaa. Eilen lähettämäni äänestys-yv on yhä lähtevät-kansiossa.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Chosen kirjoitti:Nyt alkaa pelottaa. Eilen lähettämäni äänestys-yv on yhä lähtevät-kansiossa.
Mikäs nyt siinä kummastuttaa? En ole havainnut Grondia täällä päiviin. Ei ihme, ettei ole viesti mennyt perille.
Toivotaan nyt vaan, että Grond kohtapuoliin taas kuvioihin.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

pamp-pu kirjoitti:
Acoparaptor kirjoitti:Mistähän tämä ''kynä-ääliö'' -juttu lähtikään liikkeelle?
Joku (olisiko ollut Thelacan?) kirjoitti viestiinsä sanan "kynäilijöitä", ja joku oli lukenut sen "kynä-ääliöitä" - loppu on historiaa.
Ei, minä en ollut joka kirjoitti väärin, minä olin se joka kirjoitti lukeneensa sen väärin. Se oli virhe, se oli virhe pojat... Ottakaa opiksi...

;)

Grondiko muka säihkähtäisi kun hänen oven eteen kerääntyisi polven mittaisia wannabe-kääpiöitä jotka heiluttavat tikkua nenänsä edessä ja piipittävät jotain kimeällä äänellä? Grondin varmaan tarvisi vain raottaa ovea vähänkin niin "väkijoukko" lähtisi kirkuen kotiin...
- Kynä-ääliö
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Thelacan kirjoitti: Grondiko muka säihkähtäisi kun hänen oven eteen kerääntyisi polven mittaisia wannabe-kääpiöitä jotka heiluttavat tikkua nenänsä edessä ja piipittävät jotain kimeällä äänellä? Grondin varmaan tarvisi vain raottaa ovea vähänkin niin "väkijoukko" lähtisi kirkuen kotiin...

Aha! Vai tuota mieltä olet kyseisen herran ulkonäöstä. Sillä lailla niin. ;)
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

huussi kirjoitti: Aha! Vai tuota mieltä olet kyseisen herran ulkonäöstä. Sillä lailla niin. ;)
Tarinani ei ole muutenkaan saamassa ääniä... ;)
- Kynä-ääliö
Viikate
Sotavasaran WH40k-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Viikate »

Lienevätköhän kaikki osallistuneet jo äänestäneet? Vai menikö jatkoajalle? Uskaltaako kukaan tunnustaa? Onko kisa jo ohi? Koska tulok... tai antaa olla. ;)
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Grondilla on tainnut olla elämä iskenyt päälle, kun ei ole pariin päivään Sotussa näkynyt.
blaa blaa aargh
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Nyt on muuten historiallinen päivä ollut (itse asiassa jo toissapäivänä...) Vilkaiskaas liittymispäivääni :roll:

Vuosi täynnä. Juhlien paikka! ;)

edit: Jotta tässä viestissä olisi minkäänlaista ideaa topicin aiheesta, pitää sanoa, että Grond ei ole vielä lähettänyt minulle edes linkkiä tuohon sivuun vaikka äänestinkin jo...

*huoh* *naputtelee pöytää sormillaan*
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Mielenkiintoista... Eikös Grond aiemmin puhunut että ehdoton takaraja on 23:59 eilen... noh, ihan sama.

Toivottavasti olen saanut edes yhden äänen...

*by the cheese!* 400 Viestiä! Jee! (Ja vähintään puolet siitä täyttä p***aa)*pomppii*
blaa blaa aargh
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Helkkari cutter, olet kaksikymmentä viestiä minua edellä. Hommaas nyt ircci jo toimimaan :) Aco, jos voitat, olen kiinnostunut ostamaan tagin... pistäs yyveetä, niin aletaan keskustelemaan hinnasta... Veikkaan että huomenna tai ylihuomenna saadaan selville voittajat. Joka en näytä olevan minä, jos yli viikontakaisista tuloksista voimme mitään päätellä.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
M.S.

Viesti Kirjoittaja M.S. »

Cutter kirjoitti:Grondilla on tainnut olla elämä iskenyt päälle, kun ei ole pariin päivään Sotussa näkynyt.
Tarkoitatko figujen maalausta/pelaamista?

Seuraavana vuonna osallistun kyllä tähän kilpailuun.
Viimeksi muokannut M.S., Ti 22.02.2005 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pamp-pu

No nyt tiedän mikä Grondiin on iskenyt, kun ei ole miestä näkynyt: Kliks!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”