"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun eka Dark Elffi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kantti

Mun eka Dark Elffi

Viesti Kirjoittaja Kantti »

Joo tosiaankin tää on mun eka DE ja kolmas figu minkä oon koskaan maalannu.

http://personal.inet.fi/private/kantti/ ... /front.jpg
http://personal.inet.fi/private/kantti/kuvia/1/back.jpg
http://personal.inet.fi/private/kantti/kuvia/1/left.jpg
http://personal.inet.fi/private/kantti/ ... /right.jpg

Sanokaapas joitakin kommentteja? Ois mukavaa saada palautetta että vois vaikka kehittyä maalaajana... Ja älkääkä välittäkö keltasista täplistä, mä vaan yritin jotain, joka ei todellakaan toiminut :)
Ja alustan täyttämistä mä alan harjottelemaan sitten kun saan materiaa siihen...
Viimeksi muokannut Kantti, Pe 28.06.2002 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Jos toi on sun kolmas... Wow! Tulet vielä menemään pitkälle!
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ihan jees.

Suosittelisin kuitenkin ihoon vaikkapa chestnut inkkiä tai sitten highlitausta kalpealla iholla tms.
Ei näytä kauheen elävältä.

Mutta hyvä alku. Uskon että regimentti noita näyttää hyvältä.

Niin ja base tietenkin, mutta eiköhön se sulle ollutkin jo selvää :wink:
Kantti

VonCarstein kirjoitti:Ihan jees.

Suosittelisin kuitenkin ihoon vaikkapa chestnut inkkiä tai sitten highlitausta kalpealla iholla tms.
Ei näytä kauheen elävältä.

Mutta hyvä alku. Uskon että regimentti noita näyttää hyvältä.

Niin ja base tietenkin, mutta eiköhön se sulle ollutkin jo selvää :wink:
Tota ihon maalaaminen on mulle viel vaikeeta... Ostin sellasen high detail siveltimen, mutta se on ihan kakka... Sitä vois vielä karsia enemmän ja sais semmosen kunnon detaili siveltimen. Ja ku ottaa tolla meidan digitaalikameralla kuvia nisaa aika pirun hyvä laatusia kuvia eli tarkkoja, jossa näkyy kaikki pienetkin virheet, jotka ei muuten oikein näy... :) Ja käsikin vakaantuu kokoajan harjottelemalla...
Kantti

Ja kysely tuottaa tulosta... =)
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Noup
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 02.04.2006 17:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

juu mull on käyny silleen että mä oon ainoostaan kehittyny inkkien käytössä en missäöän muussa kun mun mielestä mun ekat ukot näyttää yhtä hienoilta kun nykyset oon maalaillu pari vuotta vasta:)
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Kantti

Mukava kuulla että musta saattaa joskus olla johonkin... Nyt pitää tunnustaa et mun isä on kuvaamataidon/teknisen työn opettaja yläasteella et se osaa silleen vaikka neuvoa ja antaa vinkkejä, mut tottakai omatoimisesti teen kaiken!
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

siltä on hyvä kysyy kaikesta varjostuksesta sun muusta esim basejen teosta mun mutsi opiskelee kuvataiteita tai on ainakin jollain kursseilla niin siltä saa hyvii ideoita basejen tekoon:9
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Hienon näkönen. Tollasia ku on koko regimentti täynnä nii hyvältä näyttää.
Kantti

Yritän kuullostaa varmaan liian pätevältä, mut ymmärrän kyll varjostuksien päälle jne. Ainut vaikeus on vaan toteuttaa ne käytännössä :) Maalien sekottelu ja tommonen hienosäätönen maalaus ei vielä oikeen kolmen figurin jälkeen onnistu, mutta toivotaan et paranee koko ajan... Kasvot on vielä ihan utopiaa, mut nyt on vielä pienempi pensseli, et vois vaikka alottaa kokeileen, mut armeija kutsuu...
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Mä oon kehittyn törkeesti maalaajana.

Verrataan niihin mun ensimmäisiin 2n Bretonnia bowmaniin ja nyt vaikkapa mun assasiniin...
teurastaja

öglöböglö

Viesti Kirjoittaja teurastaja »

Joo... ihan siisti, mäkin kerään noita Ulthuan maan pakolaisia. Siis se mun ekä dark elffi oli aivan tavattoman ruma, koko rykmentti on niin kökkö, että en edes käytä sitä peleissäni, tosin mulla oli huonot maalit ja penselit. Millä maalasit tuon hepun vatteet? Mä maalaan ne aina joko kokonaan mustaksi, tai sitten liche purplella ja korostan sitten mustalla.
Ja ton tyypin naama kuuluu naiselle. :)
teurastaja

öglözöglömöglönöglööglöjöglö

Juu, sit mun piti viel kysyy, että miten maalataan hienosti haltian iho?
Itse olen maalannut pari erikoistyyppiäni niin, että laitoin ensin valkoisen pohjan ja korostin sen sitten eräällä revellin pienoismalli maalilla, joka on laimennettu kunnolla tärpätillä, sillä tavalla sain kunnos DROW sävyn...
Mutta kuinka maalataan haltian iho?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Maalaa vaikka miniaturepaintsien ruskealla iholla ja korosta kohti kalpeaa ihoa.
teurastaja

möglözöglö

en raaski ostaa sitä koko höskää, mikä sen maalin nimi on? Siis sen miniaturepaintsetin ruskean?
teurastaja

h

hyi kele, siis vanhat dark elffit on aivan tavattoman rumia! Siis ihan pryrjö tulee niitä mulkoillessa!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Tuo on kyllä ihan tavattoman hieno kolmanneksi figuksi, mutta kehut eivät tee paremmaksi maalariksi.

Ensinnäkin figusta puuttuu kokonaan kirkkaat värit. Kulta (tai oikeastaan pronssi) on ainoa oikeasti silmiinpistävä väri tuossa figussa. Jos maalaisit osan panssarista tai vaikka hameen (eh heh) jollain kirkkaalla värillä, näyttäisi tuo paljon paremmalta pöydällä. Eli IMHO ei kannata maalata koko figua ruskeilla ja mustalla & muilla epähuomiotaherättävillä väreillä.

Toiseksi tekemällä basen pelifigun saa näyttämään paljon hienommalta pienellä vaivalla.

Ihon maalaukseen löytyy ihan kattava topic maalaus osiolta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Black scars

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Mun kolmannella figulla ei voi pelata kun en maalin alta erota mihin suuntaan se katsoo 8O Hyvä alku sulla.

Ja jup, VJ tietää mistä puhuu tuon värin erottumisen ja liian tummuuden suhteen. Samasta syystä omassa dark elf armeijassani on valkoiset mekot kaikilla ja shadow grey panssarin päävärinä. Kilvet ja tunnukset on mustavoittoisia jollain armeijalle syntyy aavistusta high elffejä synkempi yleisilme, kuitenkin niin että 80% pelaajista luulee niitä ensin high elffeiksi, mihin pyrinkin.
*Hu*
Kantti

Basen tekemistä alan harjottelemaan joskus, mut en nyt. Muutenkaan ei oo oikeen aikaa maalata ku oon armeijassa ny. Ja Oma mieltymykseni menee kokonaisvaltaiseen tummaan, vaikka olettekin varmasti oikeessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”