Elladan ja Elrohir + Glorfindel
Elladan ja Elrohir + Glorfindel
siis minulla olisi muutamia juttuja Elladan ja Elrohir :istä (nyt kun omistan ne).
kannataiaisiko minun maalata ne mun väriteeman mukaan (kerään helffelä joten maalaan ne pää osin sinisellä ja kultasella) kun voi näyttää hassulta kultasen paidan kanssa.
lisää juttuja tulee (kunhan keksin).
kannataiaisiko minun maalata ne mun väriteeman mukaan (kerään helffelä joten maalaan ne pää osin sinisellä ja kultasella) kun voi näyttää hassulta kultasen paidan kanssa.
lisää juttuja tulee (kunhan keksin).
Viimeksi muokannut Strider, Ke 23.02.2005 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
LurkkiKapteeni
Näin minä maalasin omani: http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?page=1785
Saat käyttää samaa teemaa jos haluat
EDIT: tässä siis vain Elrohir
Saat käyttää samaa teemaa jos haluat
EDIT: tässä siis vain Elrohir
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
-
Oberon
Yksinkertaista, käytä samoja värejä kuin millä maalasit muut haltiasi, mutta ei niitä tarvitse laittaa samoihin paikkoihin-->sen kullan voi laittaa vaikka koruihin ja muihin, ei välttämättä paitaan
Samat värit riittävät yhdistämään ne kivasti muuhun porukkaan, ei niillä örkeilläkään kaikilla ole sinistä huivia vaikka armeijaa yhdistäisi sininen väri.
nyt kun mä omistan ne figut niin voisko joku kertoo niiden statsit(mitkä nyt onkaan) vai onko se kiellettyä.
jos niitä eisaa paljastaa niin anahan voin kysyä kamulta (hän nääs omistaa S&F).
Musta on aika hasuu et aika monet käyttää niitä helffejen kanssa vaika ne on welffejä.
EDIT: P.S.olen maalannut ne ja aika hassuilta näyttää kun multa puuttuu muutama väri.(mut mämeen perjantaina geeveelle niinpä pääse maalaa maan kunolla)
jos niitä eisaa paljastaa niin anahan voin kysyä kamulta (hän nääs omistaa S&F).
Musta on aika hasuu et aika monet käyttää niitä helffejen kanssa vaika ne on welffejä.
EDIT: P.S.olen maalannut ne ja aika hassuilta näyttää kun multa puuttuu muutama väri.(mut mämeen perjantaina geeveelle niinpä pääse maalaa maan kunolla)
Viimeksi muokannut Strider, To 24.02.2005 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niitä statseja ei kyllä saa täällä kertoa, mutta tuohon hellffi wellffi juttuun voisin sanoa, että niitä pidetään helffeillä, koska ovat Elrondin poikia...
Pieni sukupuu
Galadriel - Celeborn
l
l
l
___Celebrian - Elrond_______
l l l
Elladan & Elrohir Arwen
Eikös se noin mene?
Taidan etsiä Silmarillionin
Edit: Noinhan se meni
Edit2: Eihän tällä voi piirtää sukupuuta :O
Pieni sukupuu
Galadriel - Celeborn
l
l
l
___Celebrian - Elrond_______
l l l
Elladan & Elrohir Arwen
Eikös se noin mene?
Taidan etsiä Silmarillionin
Edit: Noinhan se meni
Edit2: Eihän tällä voi piirtää sukupuuta :O
Ei, eikä tarvitsekaan, kyllä kaikki tuon verran tietävät
.
GW on itse sanonut, että elffien suppeuden takia ne jaotellaan vain kahteen ryhmään. Fluffiteknisesti he ovat (pelin jaottelun) mukaan High Elffejä.
GW kuitenkin halusi heidän hyötyvän Wood Elves in Woods säännöstä.
GW on itse sanonut, että elffien suppeuden takia ne jaotellaan vain kahteen ryhmään. Fluffiteknisesti he ovat (pelin jaottelun) mukaan High Elffejä.
GW kuitenkin halusi heidän hyötyvän Wood Elves in Woods säännöstä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
ennen kun ostin Elladanin ja Elrohirin niin mietin kantsisko ostaa gloro vai veljekset (ja tiedätte jo kumpaan päädyin) mutta myöhemmin rupesin miettimään kuka se gloro oikein on ku ei sitä leffassakaan näytetty.
eli mitä sukua ja kenelle? ja minkä joukkion kanssa se hengailee?(siis gloro jos joku ei tajunnu)
eli mitä sukua ja kenelle? ja minkä joukkion kanssa se hengailee?(siis gloro jos joku ei tajunnu)
Glorfindel on yksi Rivendellin mahtavimmista ruhtinaista, ihan sitä "Elrond" -tasoa. Hänen sukulaisuhteitaan ei taida olla selvitetty.
Kirjassa hän esiintyy Sormuksen Ritareissa siinä kohtaa, kun Frodoa isketty Viimapäällä ja hänet on saatava Rivendelliin. Elokuvassa hänet korvaa Arwen, koska Glorfindel ei liity tarinaan oikeastaan mitenkään muuten kuin tässä yhdessä kohtaa, joten uuden hahmon laittaminen elokuvaan yhden kohtauksen takia ei ole kovin toimiva jottu.
Kirjassa hän esiintyy Sormuksen Ritareissa siinä kohtaa, kun Frodoa isketty Viimapäällä ja hänet on saatava Rivendelliin. Elokuvassa hänet korvaa Arwen, koska Glorfindel ei liity tarinaan oikeastaan mitenkään muuten kuin tässä yhdessä kohtaa, joten uuden hahmon laittaminen elokuvaan yhden kohtauksen takia ei ole kovin toimiva jottu.
Ja Silmarillionissa hän tappoi Balrogin vuoren huipulla(?) mutta tippui itsekkin alas.
Kuva tähän tappeluun:http://photobucket.com/albums/v510/Tele ... findel.jpg Ps. itse en tuota ole piirtänyt.
Kuva tähän tappeluun:http://photobucket.com/albums/v510/Tele ... findel.jpg Ps. itse en tuota ole piirtänyt.
Tuo on hieman epäselvä juttu ja siitä on useita teorioita. Osa uskoo, että kyseessä on kaksi eri Glorfindelia, mutta on myös joukko, joka on yhden Gloron teorian kannalla. Tolkien ei itse koskaan selventänyt tätä, sillä kuoli ennen Silman julkaisua. Tietääkseni haltiat eivät anna lapsilleen nimiä muiden haltioiden mukaan, joten en usko kahteen Gloroon.
Minäkin epäilen kahden Glorfindelin olemassaoloa. Uskon ainoastaan yhteen.Captain Boromir kirjoitti:Tuo on hieman epäselvä juttu ja siitä on useita teorioita. Osa uskoo, että kyseessä on kaksi eri Glorfindelia, mutta on myös joukko, joka on yhden Gloron teorian kannalla. Tolkien ei itse koskaan selventänyt tätä, sillä kuoli ennen Silman julkaisua. Tietääkseni haltiat eivät anna lapsilleen nimiä muiden haltioiden mukaan, joten en usko kahteen Gloroon.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Gandalf The Grey
hengailevat aika paljon pohjoisen samoojien kanssa.Gandalf The Grey kirjoitti:Tää on aika vanha viesti mut aattelinpahan kysyä tässä.....
Nii mitä tiijätte Elladanista ja Elrohirista? Elrond on niitten isä, äiti Celebrian ( oikein kirjotuksesta en oo varma), sisko Arwen ja Galadriel kai mummo.
Oisko mitään muuta mitä tietäsitte, mä en löytäny niistä paljoo mitään tietoo.
Lande kirjoitti:
minäpäs epäilen että gloroja on kaksi.Se gondolin/minkä nyt olikaan glorohan kuoli taisteluss balroggia vastaan, joten ei kai tämä rivendellin gloro ole haamu?Captain Boromir kirjoitti:Tuo on hieman epäselvä juttu ja siitä on useita teorioita. Osa uskoo, että kyseessä on kaksi eri Glorfindelia, mutta on myös joukko, joka on yhden Gloron teorian kannalla. Tolkien ei itse koskaan selventänyt tätä, sillä kuoli ennen Silman julkaisua. Tietääkseni haltiat eivät anna lapsilleen nimiä muiden haltioiden mukaan, joten en usko kahteen Gloroon.
Minäkin epäilen kahden Glorfindelin olemassaoloa. Uskon ainoastaan yhteen.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Yhden teorian mukaan Glorfindelin sielu tms palasi takaisin keskimaahan jostain syystä. Tiedä sitten kuinka pätevä teoria on mutta kun ukko Tolkien ei koskaan tarkentanut vaikea sanoaHeretic kirjoitti:minäpäs epäilen että gloroja on kaksi.Se gondolin/minkä nyt olikaan glorohan kuoli taisteluss balroggia vastaan, joten ei kai tämä rivendellin gloro ole haamu?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi