Saisinkos minäkin joskus sen linkin, niin pääsisi katsomaan niitä äänestystuloksia?
Tarinakilpailu, äänestys jne
Kapteeni? Grond ei missään nimessä, sen verta tiedän kuitenkin, mutta... Nääh, turhaanpa valitan, olisi vain ollut huippua jos titteli olisi taasen mennyt jollekulle joka ei osaa oikeasti kirjoittaa.
Epistä kun tuollaiset... tuollaiset osallistuvat. Ei muille jää mitään mahdollisuuksia. Mutta enköhän minä nyt onnittele etukäteen.
...enpäs onnittelekaan. Grond huijaa kuitenkin.
Eli en sano vielä mitään.
...enpäs onnittelekaan. Grond huijaa kuitenkin.
Nonny, nyt kun on paljastukset meneillään niin kerrotaan nyt omakin tarina... Dezzlanigraum, oli se kauhea äpärätuotos joka sormistani syntyi. Kyllä se suomenkieli on niin vaikea
. Mutta, tuli vain yht'äkkiä kiva mielikuva pimeästä katakombista jonka "oven" avattuaan valkoinen valo sokaisisi... Tajuutteko? 
Mutta kumminkin, on siinä mielestäni paljon parannusta verrattuna niihin ensimmäisiin Cadian stooreihin mitä kirjoitin suomeksi. Siltikin, idea ehkä on hyvä mutta kaipaa rälläkällä hiomista niin saadaan ehkä jopa hyvä tarina. Ja tuskin tuosta sain edes ääntäkään, joten ei väliä vaikka minut nyt sitten diskattaisiin... Tosin jos ääneni lähtevät niin sitten pääsee itku
.
Mutta kumminkin, on siinä mielestäni paljon parannusta verrattuna niihin ensimmäisiin Cadian stooreihin mitä kirjoitin suomeksi. Siltikin, idea ehkä on hyvä mutta kaipaa rälläkällä hiomista niin saadaan ehkä jopa hyvä tarina. Ja tuskin tuosta sain edes ääntäkään, joten ei väliä vaikka minut nyt sitten diskattaisiin... Tosin jos ääneni lähtevät niin sitten pääsee itku
- Kynä-ääliö
Odottakaahan vielä dopingtestejä, ne ovat ratkaisseet ennenkin kisoja 
Oma sähellykseni tuolla FB:n puolella oli.. (*rumpujen pärinää*) Sorakuopan tarina!! Otsikosta ei sitten keskustella
Puuttui vain idea siihen.
Tarinan tein niinkuin yleensäkin: Perusideasta kehittelin tarinaa eteenpäin, sain pari ideaa ja toteutin ne, jatkoin perusideaa, sain pari ideaa.. jne. Loppua mietin pitkään ja hartaasti, pitäisiköhän jättää se ääliö vielä henkiin, mutta sen tappamin.Sen tappaminen oli kuin olikin liian hauska kirjoittaa. Jälkeenpäin ajattelin kyllä toisin, kun puolet kirjoittajista teki samalla tavalla
Virheitä jäi, koska oikoluin tarinan vain kerran, mutta voittoon en olisi yltänyt puhtaallakaan tarinalla.. Onnittelut voittajalle, kuka se sitten olikaan 
Oma sähellykseni tuolla FB:n puolella oli.. (*rumpujen pärinää*) Sorakuopan tarina!! Otsikosta ei sitten keskustella
Tarinan tein niinkuin yleensäkin: Perusideasta kehittelin tarinaa eteenpäin, sain pari ideaa ja toteutin ne, jatkoin perusideaa, sain pari ideaa.. jne. Loppua mietin pitkään ja hartaasti, pitäisiköhän jättää se ääliö vielä henkiin, mutta sen tappamin.Sen tappaminen oli kuin olikin liian hauska kirjoittaa. Jälkeenpäin ajattelin kyllä toisin, kun puolet kirjoittajista teki samalla tavalla
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /tulokset/
Kapteeni lienee sitten porukan kovin kynäilijä, FB-puolella voitto ja 40k:ssa kakkossija ei jätä paljoa jossiteltavaa.
Eli onnittelut Kapulle ja pamp-pulle, kumpikin sarja oli kärjen suhteen todella tiukka.
Kapteeni lienee sitten porukan kovin kynäilijä, FB-puolella voitto ja 40k:ssa kakkossija ei jätä paljoa jossiteltavaa.
Eli onnittelut Kapulle ja pamp-pulle, kumpikin sarja oli kärjen suhteen todella tiukka.
Jep, onnittelut Da Kapitaanolle ja Pamp-pulle, loistavat tarinat olivat kumpikin tehneet. Kisa oli tiukka, ja 40k:ssakin meni ihan yhdestä pisteestä kiinni.
Ja Grondis, olet minulle laskenut pisteen liian vähän 40k -puolella (Kapteeni antoi 3, ei 2). Mutta eipä sillä nyt niinkään väliä ole, voittaja ei kumminkaan vaihdu
Itse myös kannattaisin tarinakilpailun järjestämistä kahdesti vuodessa. Kun itse harvemmin tänne olen mitään stooria laittanut, on tämä kilpa aina hyvä potku persuksille, tulee "pakko" kirjoittaa.
-A
Ja Grondis, olet minulle laskenut pisteen liian vähän 40k -puolella (Kapteeni antoi 3, ei 2). Mutta eipä sillä nyt niinkään väliä ole, voittaja ei kumminkaan vaihdu
Itse myös kannattaisin tarinakilpailun järjestämistä kahdesti vuodessa. Kun itse harvemmin tänne olen mitään stooria laittanut, on tämä kilpa aina hyvä potku persuksille, tulee "pakko" kirjoittaa.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Onnittelut voittajille!
Jep, tiukka ja kovatasoinen kisa. Omasta näppäimistöstäni (mitä ihmeen kynä-ääliöitä? Näppis!) lähtöisin olivat 40k-puolella Dark Angel-synkistely "Hylätyt petturit" ja FaBa:ssa komediapsykoilu "Metsän Varjot". Laitan ne tänne luettavaksi jossain vaiheessa päivää, toivottavasti jaksatte kommentoida tarinoita. Olisin kovasti kiitollinen. Vastaavasti jos te laittatte omia tarinoitanne yritän kirjoitella niihin muistiinpanojeni pohjalta jotain rakentavaa kritiikkiä. Huussi taisikin jo ottaa varaslähdön tässä.
Jep, tiukka ja kovatasoinen kisa. Omasta näppäimistöstäni (mitä ihmeen kynä-ääliöitä? Näppis!) lähtöisin olivat 40k-puolella Dark Angel-synkistely "Hylätyt petturit" ja FaBa:ssa komediapsykoilu "Metsän Varjot". Laitan ne tänne luettavaksi jossain vaiheessa päivää, toivottavasti jaksatte kommentoida tarinoita. Olisin kovasti kiitollinen. Vastaavasti jos te laittatte omia tarinoitanne yritän kirjoitella niihin muistiinpanojeni pohjalta jotain rakentavaa kritiikkiä. Huussi taisikin jo ottaa varaslähdön tässä.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Sehän lukee tuolla jo. "Rakastettu viimeiseen asti" oli tuotokseni. Kisaan osallistui liian monta samankaltaista tarinaa, ei ollut tuolla väkerryksellä mahdollisuuksia. Olisi voinut viilaillakin, mutta ideat näissä kisoissa voittavat, ainakin pääasiassa. Kapulle ja Pamp-pulle rispektiä kyllä suunnattomasti.Tapsa kirjoitti:!!!!
No niin, Sotavanki oli siis minun tarinani, näkyy saaneen sijan 8... Riittää minulle. Mutta älkää pitäkö minua jännityksessä, kertokaa kuka kirjoitti minkäkin...! Rune! Mikä oli tarinasi?! Paljasta!!!
Kahdesti vuodessa?!
-
Slingblade
Onnea voittajille. Täytyy sanoa, että oman räpellykseni noinkin korkea sijoitus oli yllätys. Ilmeisesti melkein kymmenen vuoden tauko kirjoittamisesta on tehnyt pelkästään hyvää. Ei tullut allekirjoittaneesta silti uutta Tolkenia tai Jordania, mutta Salvatoren paikalle voisin ehkä jatkossa tähdätä
. Niin, ja kiitos kaunis tarinaani ( mielenhäiriössä ) äänestäneille.
Nojoo, olen kyllä hyvin tyytyväinen sijoituksiini, kun ottaa huomioon, että ne olivat ensimmäiset tarinat mitä olen tänne ikinä kirjoittanut. Siis viipurin pamaus, ja hyvät, pahat ja kaaoksenpalvojat.... Onnittelut voittajille.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Okei, eli onnittelut voittajille!
Ja oma tarinani oli 40K puolelta se ainoa huono, kyllä aivan oikein: Smaragdihaukat. Ainoa tarina, jonka otsikossa oli kirjoitusvirhe
Muutenkin liian nopeasti räpelletty, ja huonosti oikoluettu tarina.
Ja oma tarinani oli 40K puolelta se ainoa huono, kyllä aivan oikein: Smaragdihaukat. Ainoa tarina, jonka otsikossa oli kirjoitusvirhe
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI