Kumpi Boromireista?
Kumpi Boromireista?
Empä löytänyt tällaista aihetta joten tässä se tulee...
Juu, elikkä ajattelin alkaa keräämään Minasseja ja olen jo vähän aikaa miettinyt että kannattaako ottaa armeijaan Boromir Captain of the White Tower vai fellowshipin Boromir?
CoWT on melko kallis, mutta toisaalta kovempi mättäjä.
Elikkä pyytäisi infoa Boron valintaan, tuoko jommankumman valinta jotain rajoituksia tai "heikkouksia"?
en ole vielä täysin päätänyt minkälainen armeijastani tulee, mutta tässähän se sitten hahmottuu.
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
Juu, elikkä ajattelin alkaa keräämään Minasseja ja olen jo vähän aikaa miettinyt että kannattaako ottaa armeijaan Boromir Captain of the White Tower vai fellowshipin Boromir?
CoWT on melko kallis, mutta toisaalta kovempi mättäjä.
Elikkä pyytäisi infoa Boron valintaan, tuoko jommankumman valinta jotain rajoituksia tai "heikkouksia"?
en ole vielä täysin päätänyt minkälainen armeijastani tulee, mutta tässähän se sitten hahmottuu.
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
Kauas on pitkä matka ja painavaa on raskas kantaa.
mun mielestä sun kannattais ottaa Boromir Captain of the White Tower koska sillä on lippu(ja muistaakseni myäs muutenkin parempi)
mutta jos olisin sinä ostaisin mielummin Aragorn the Kingin tai Beregondin tai Denethorin heroiksi
mutta jos olisin sinä ostaisin mielummin Aragorn the Kingin tai Beregondin tai Denethorin heroiksi
ainakin boromir armorilla on parempi kuin aragorn vaikka maksavat saman verran...ja beregondista en ole varma hyvähän sekin on ja halpa en ole koskaan koittanut...
ja itse asiaan...white towerin boromirin ja fotr:n boromirillä ei ole muuta eroa kuin että CoTW omaa enemmän williä ja fatea ja on saanut banner of minas thirit säännön
itse suosittelen boromiriä valkoisesta tornista
ja itse asiaan...white towerin boromirin ja fotr:n boromirillä ei ole muuta eroa kuin että CoTW omaa enemmän williä ja fatea ja on saanut banner of minas thirit säännön
itse suosittelen boromiriä valkoisesta tornista
big or small,we loot it all.hmph..
... mutta uudempi Boromir maksaa 70 pistettä enemmän kuin vanha... Ja jos haluat sille lipun, se maksaa 50 (vai 60) pistettä, saat todella kalliin paketin. Mielestäni tässä pelissä tärkeintä Heroissa on kustannustehokkuus ja sitä vanhalta Borolta löytyy, tarvitseehan hänen tappaa vain 10 urukkia ja on jo maksanut itsensä takaisin.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Vanhan Boromirin etu on halpuus. Sillä saa helposti pisteensä takaisin, kun sillä voidaan käyttää mahdit taisteluun ja tappaa pisteet takaisin, ja sen jälkeenkin sillä voi olla linjan takana ja huutaa stand fastia. Mahdit kannattaa käyttää taistelujen voittamiseen silloin kun se ei onnistu, sillä 0 fatella ei oteta paljoa iskua vastaan. Elven Cloak on joskus hyvä vaihtoehto, sillä se suojaa nuolille allergista Boromiria.
CotWT on taas järkyttävä taistelija, jopa kovempi jätkä kuin Aragorn. Valkoisen Tornin kapteeni on tunnettu kyvyistään, joilla yleensä vain tapetaan iloisesti kaikki mikä liikkuu. Tälle saa vielä lipun, jolloin Borosta ja hänen kavereistaankin tulee todellisia tappokoneita, mutta ei laatua ilman hintaa; Boromir haukkaa ison osan pisteistäsi. Lisäksi pienemmissä taisteluissa koko pelisi on kiinni tämän hahmon menestyksestä ja Boromirin kuolema sattuu ja merkitseekin yleensä koko armeijan kaatumista.
Kumpikin sopii tiettyyn armeijatyyliin, joten on vaikea sanoa kumpi on parempi. Vanha Boromir tosin saattaa toimia paremmin 500 pisteen peleissä juuri halvan hintansa takia.
CotWT on taas järkyttävä taistelija, jopa kovempi jätkä kuin Aragorn. Valkoisen Tornin kapteeni on tunnettu kyvyistään, joilla yleensä vain tapetaan iloisesti kaikki mikä liikkuu. Tälle saa vielä lipun, jolloin Borosta ja hänen kavereistaankin tulee todellisia tappokoneita, mutta ei laatua ilman hintaa; Boromir haukkaa ison osan pisteistäsi. Lisäksi pienemmissä taisteluissa koko pelisi on kiinni tämän hahmon menestyksestä ja Boromirin kuolema sattuu ja merkitseekin yleensä koko armeijan kaatumista.
Kumpikin sopii tiettyyn armeijatyyliin, joten on vaikea sanoa kumpi on parempi. Vanha Boromir tosin saattaa toimia paremmin 500 pisteen peleissä juuri halvan hintansa takia.
Viimeksi muokannut tartunta, Ke 23.02.2005 16:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ja on aika tappokone...JMM kirjoitti:Jep, vielä kun osais konvertoida sellasen...Sauron kirjoitti:Tosin empä ole nähnyt paljon tehokkaampaa alle 200 pistettä vievää hahmoa, joka niittää porukkaa yhtä tehokkaasti kuin Valkean Tornin Borsku hepalla, Lancella ja kilvellä varustettuna...heh!
Chargessa 4 attackia, horn of gondor, kuusi mahtia, Fight 6, Defence 7; voittaessa knock to the ground ja lance.
Itse suosin enemmän vanhaa Boromiria, sillä saan vielä faramirin raskaalla panssarilla verrattuna valkoisen tornin piste syöppöön. Näin ollen on 9 mahtia, jotka saa paremmin riittämään muuallekkin. Kerran tai kaksi on vanhempi Boromir kaatunut, ja pelejä on pelattu aika monta sen kanssa.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Totta, totta. Itse olen samoilla linjoilla Captain Boromirin kanssa, mutta myös Tankin pointti on tullut huomattua loistavaksi.
Hyvä combinaatio on pitää Wanha Boromir jalkaisin, ja ottaa vaikka Faramir HArmourilla ja lancella muutaman ritarin johtoon. Jos riittää varaa kikkailla nii laittaa ritareille lipun.
Boromir sitte johtaa jalkamiehiä ja kyykyttää kaiken mikä liikkuu ;D.
Hyvä combinaatio on pitää Wanha Boromir jalkaisin, ja ottaa vaikka Faramir HArmourilla ja lancella muutaman ritarin johtoon. Jos riittää varaa kikkailla nii laittaa ritareille lipun.
Boromir sitte johtaa jalkamiehiä ja kyykyttää kaiken mikä liikkuu ;D.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
ota uus boro, ja käytä sitä vanhana! jos se siitä modellin ulkonäöstä on kiinni
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Mutta esim. Uruk-haita vastaan pelatessa 1 will kostautuu pahasti. Saruman taikoo niitä Transfix taikoja (vai mitä olikaan) joka puolelle kenttää. Ja sitten Uruk-hait syövät vanhan Boron, jolla ei ole yhtään fatea.Isotalo kirjoitti:Itse suosin ehdottomasti vanhaa boroa. 500pts peleissä capt. of white tower syö aivan liikaa pisteitä, lippua ei ole taas mitään järkeä ottaa niin pieneen peliin. Tankin mainitsema yhdistelmä on mielestäni hyvä ja on allekirjoittanutkin sitä käyttänyt.
Mutta turnauksissa harvemmin on nykyään Sarumaneja näkynyt. Onhan se niin että willin vähyys haittaa joskus mutta ottaen huomioon ei se kolme williäkään riitä Sarumania vastaan Fanatic 1 minulla oli Saruman eikä Gill Galad päässyt muistaakseni kertaakaan lyömään 3 atackkillään sekä F8:lla.JMM kirjoitti:Mutta esim. Uruk-haita vastaan pelatessa 1 will kostautuu pahasti. Saruman taikoo niitä Transfix taikoja (vai mitä olikaan) joka puolelle kenttää. Ja sitten Uruk-hait syövät vanhan Boron, jolla ei ole yhtään fatea.Isotalo kirjoitti:Itse suosin ehdottomasti vanhaa boroa. 500pts peleissä capt. of white tower syö aivan liikaa pisteitä, lippua ei ole taas mitään järkeä ottaa niin pieneen peliin. Tankin mainitsema yhdistelmä on mielestäni hyvä ja on allekirjoittanutkin sitä käyttänyt.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.