"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tapaturma

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
NiTessine

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Onnistuin tuossa peri päivää sitten raastamaan etusormeni taipeeseen aika ikävän, repaleisen haavan neulaporalla. Don't ask. Just... don't.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

taas lisää tapaturmia. Onnistuin sitten kaatamaan purkillisen Mithril Silveriä syliini :D Kyllä V****ti
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Tää tapahtu kaverille:

Jätkä meni suihkuun, sillävälin sen pikkubroidi purskautti pikaliimaa puiselle jakkaralle. Kaveri tulee suihkusta kellisiltään ja istahtaa päälle. Pikku veli tulee eteen näyttelemään keskaria, jätkä suuttuu ja ponnistaa eteenpäin käyttäen ks. jakkaraa ponnistuslautana.....kullinkarvat jäi jakkaraan.......

I cant even IMAGINE the pain!

Vai mitä!?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no hyi levetti.. mahto siinä vaiheessa lähteä pikkuveljeltä pää..
Mä onnistuin pyyhkäsemään koko termiittisquadini takan reunalta alas ja oli siinä sitte liimailemista.. ja on edelleen...
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

no ei tässä mitään kummempia kuin pari viiltoa käsiin ja bossi tippunut lattialle ja kaikki osat lähtenyt irti (1 osaa en meinannut löytää millään, mutta lopulta se löytyi eräästä sukasta...). Kerran oli kyllä aika lähellä, että blood redini ei kaatunut armeijani päälle... vain pöydän päällä ollut suoja kärsi...
Omnia mors aequat - Death equals all things
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Shas'o Gue'la Kauyon kirjoitti:Tää tapahtu kaverille:

Jätkä meni suihkuun, sillävälin sen pikkubroidi purskautti pikaliimaa puiselle jakkaralle. Kaveri tulee suihkusta kellisiltään ja istahtaa päälle. Pikku veli tulee eteen näyttelemään keskaria, jätkä suuttuu ja ponnistaa eteenpäin käyttäen ks. jakkaraa ponnistuslautana.....kullinkarvat jäi jakkaraan.......

Auts! täytyi sattua ihan sairaasti.

Ja minulle kävi tänä aamuna näin:

Herättyäni menin jatkamaan necrarch vampire countin maalaamista jota olin viime iltana maalaillut semmoiset kolmisen tuntia. Ja vielä hieman unisena onnistuin kaatamaan miniature paintsin mustaa maalia sen päälle.

Ensimmäiseksi yritin tietysti putsata sitä talous paperilla ja vasta tämän jälkeen tajusin viedä sen hanan alle... Näin siis onnistuin pilaamaan puolivalmiin Vampire counttini ja tällä hetkellä kyseinen figu uiskenteleekin mäntysuovassa :lol:
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Vai mitä!?
Siis ton sun kaverin pikkuveli on niin törkee että :lol: :lol: vuoden kepponen siis ei voisi kuvitella tollaisesta :lol: .

huh :lol:
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

no aijaa että mahto sattuu :lol: tota pitääkin kokeilla :twisted:
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

tr

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Liimailin dark elfejä muovi ja rautaliimoilla(raudalla muistaakseni malusta, muovilla warrioreita) niin kun olin lopettelemassa, niin rupesi oikeen kunnolla huippaamaan. Kaaduin lattialle ja kun äiti tuli kattomaan niin näin sen kolmena.

aika kusista tuo liima. ikkunat ja ovetkin oli auku ja silti meni se liima päähän kun mikäkin..
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Vai mitä!?
Tää on taas niitä juttuja mis pikkuveljen kaverin ukin enon veljen äidin koiran kaverille käy jotain :wink:
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

-Maalia on kaadettu kaverin porukoitten pitkäkarvaiselle matolle. Se oli viel joku überkallis porvarimatto, jossa karvan pituus noin 10cm. Se oli siinä.
-Askarteluveitsellä on vedetty keskisormesta ojentaja poikki. Ei korjaantunut koskaan kunnolla. Vaatisi leikkauksen, mutta ei välttämätöntä.
-Kaverin Skeletonit murjoontui myös joskus aika lahjakkaasti.
-Ja on niistä keihäistä tullut otettua ittekkin joskus damagea.
-Ja suutuksissa on figut lennellyt pitkin huonetta tai ikkunasta kun on ollut erimielisyyksiä säännöistä tai vaikeuksia liimaputkiloitten kanssa. (Yleensä kyllä yhden kaverin toimesta, ei minun :) )

Kaverin naapurin pikkukakarat on kans tehnyt ihan hyvää jälkeä sen figuille. Figuthan on aivan mahtavia hiekkalaatikkoleluja ja pitäähän niitä tietenkin myös maistaa :D
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
The Rain

OneTrueDrunk kirjoitti:

Vai mitä!?
Tää on taas niitä juttuja mis pikkuveljen kaverin ukin enon veljen äidin koiran kaverille käy jotain :wink:
Ettei vaan itselle olisi käynyt :wink:
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Eipä ole mitään ihmeempiä, no kerran on kaatunut inkkipitkin pöytää. Ja kerran putosi aukinainen maalipurkki lattialle. Maalia roiskui ympäri lattiaa. Muuten näitä tavallisia, pudotin taas figun lattialle jne...
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Grottos kirjoitti:
OneTrueDrunk kirjoitti:

Vai mitä!?
Ettei vaan itselle olisi käynyt :wink:
Njaah, tämä tarina kuulostaa kyllä tutulta. Voiko olla semmonen vaeltava "Tämä tapahtui kaverille" tarina?
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Siis se tapahtui ihan oikeasti yhdelle mun kaverille. Mulla ei sitäpaitsi ole pikkuveljeä...

Pikku-veli ajoi haneen fillarilla ja yöpyi ukilla ja vaarilla seuraavan yön :lol:
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

ukilla ja vaarilla? eikös ne ole sama asia? no kyllä mäki tökkäsin kepillä iso veljeä kasseille sen jälkeen pääsin tutkimaan wc- pöntön vettä tosi läheltä :oops: (se muuten ei ollu hauskaa hiukset kastuja ja kaikkee, oon mä kyllä tehny sille kaikkee muutaki kivaa tosin se kostaa ne aina 100*takas :cry: )
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Njaah, tämä tarina kuulostaa kyllä tutulta. Voiko olla semmonen vaeltava "Tämä tapahtui kaverille" tarina?

Viesti Kirjoittaja Tau-setä »

Pahin tähän mennessä sattui just pari tuntia sitten. Broadside Suit yritti paniikissa paeta lähestyviä gauntteja pöydän laidan yli (mokoma ei tajunnut että squadiin joinannut Ethereal teki siitä Fearlessin). Lopputuloksena molemmat nilkat poikki, toinen jalkaterä lisäksi irti basesta, ja tietysti molemmat Railgunit irti (kokosin noi tosi kauan sitten, kun ei vielä ollut poraa pinnaukseen).

Pitäis koittaa saada se taas henkiin varmaan ennen seuraavan viikon liigapeliä...
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

joo mä oon kaatanu ihan uuden blood red syliini ja kerran ku olin kaverilla yötä heitin makuupussiani sii se oli auki eli ei pussissa ja sit ku heitin sitä ylä sänkyyn se ei oikeen menny sinne vaa kaato örkki armeijan( oli siinä jotai transsiApinan figujakin) siitä yläsängyn alla olevalta pöydältä..
The Rain

LoL itselleni minulla oli pikaliimaa vähän näpeissä ja rupesin silittämääm hiuksiani ja ai jouduin vähän leikkelemään hiuksiani :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”