Statseja
Statseja
Jooh olen aika alottelia tässä hommassa. Olen hankkimassa itelleni noita Fantasy Battle Warhammereita ja maalailla niitä ja pelata todella. Mutta sitten nyt kun olen pelannut noilla kaverin hammereilla ja olen huomannut että statsit elikä kaikki nää tälläsen taulukot on noissa aika vaikeeta tajuta. Niin olisko teilä mitään linkkejä mistä löytyis noita taulukoitten helpottamiseen.
Voisisin vaikka voittaa sinut. Mutta... ei mitn...
- The Captain
- Valvoja
Minkähänlaisia linkkejä kaipaat? Pahoin pelkään, että jos taulukot ovat sinulle liian hankalia, pelin varsinaiset ongelmakohdat, sääntötulkinnat ym. käyvät suorastaan ylipääsemättömiksi. Kannattaa lukea ne säännöt niiden taulukoiden ympäriltä, niin niiden tulkinta helpottuu huomattavasti. Tähän tarkoitukseen siis tarvitaan sääntökirja, pelkkä ilmaiseksi jaettu A4-kokoinen taulukkolärpäke ei riitä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Stenvall
Onko sinulla sääntökirja? Jos ei ole, suosittelen ostamaan sen. Jos sinulla englannin kielen taitoa ja mahdollisesti sanakirja, luultavasti pystyt lukemaan sen. Muussa tapauksessa joudut vain katsomaan muiden pelejä ja yrittää oppia tai jonkun pitää opettaa kädestä pitäen.
Viimeksi muokannut Stenvall, Ma 28.02.2005 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tai, jos joku kaverisi pelaa jo Warhammereilla, niin voit kysyä häneltä sääntökirjaa lainaan, siinä säästyy selvää rahaa (voit myös vaihtoehtoisesti maksaa siitä puolet, jolloin se on molempien omistuksessa). Eli sääntökirjaa hommaamaan. Itsekkin tarvitsin useissa ensimmäisissä peleissä niitä taulukoita, piti skannata ne sivut, tulostaa ne ja leikellä, että kesken pelin ei tarvinnut itse kirjasta niitä etsiä.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
tf
Ei ehkä pysty lukemaan sitä jos on aloittelia ja taulukot on vaikeita.Koska ei warhammereitten ymmärtämiseen pelkkää enkun taitoa tarvita!Siinä pitää ymmärtää kaikki armourit,weaponit,special rulesit jne!Stenvall kirjoitti:Onko sinulla sääntökirja? Jos ei ole, hanki se. Sen pitäisi olla aina se ensimmäinen ostos tässä harrastuksessa. Jos sinulla englannin kielen taitoa ja mahdollisesti sanakirja, luultavasti pystyt lukemaan sen.
- puolisukeltaja
Re: tf
Englannin taito nimenomaan riittää, sillä ne taulukot sun muut selitetään kyllä sääntökirjassa.ile boy kirjoitti:Ei ehkä pysty lukemaan sitä jos on aloittelia ja taulukot on vaikeita.Koska ei warhammereitten ymmärtämiseen pelkkää enkun taitoa tarvita!Siinä pitää ymmärtää kaikki armourit,weaponit,special rulesit jne!
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
To wound etc. taulukot pitäisi löytyä reference sheet-nimellä gw:n sivuilta... Eli kyseessä on lyhennelmä tai oikeastaan muistilappu warhammerin säännöistä. Ehkä siitä on jotain apua...MaklaHalf kirjoitti:Jaa jaa... Noh... Mulla ei oo viellä niitä kirjoja.. Mutta ajattelin vaa jos netistä löytyy jotain synapsissa olevaa tekstiä niin sitä olis lukassu vähäsen ensin... ei se mitään...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Re: tf
Olen 40k-pelaaja, mutta luultavasti FaBan sääntökirjassakin lukee alussa jotain tämän tapaista:ile boy kirjoitti:Ei ehkä pysty lukemaan sitä jos on aloittelia ja taulukot on vaikeita.Koska ei warhammereitten ymmärtämiseen pelkkää enkun taitoa tarvita!Siinä pitää ymmärtää kaikki armourit,weaponit,special rulesit jne!Stenvall kirjoitti:Onko sinulla sääntökirja? Jos ei ole, hanki se. Sen pitäisi olla aina se ensimmäinen ostos tässä harrastuksessa. Jos sinulla englannin kielen taitoa ja mahdollisesti sanakirja, luultavasti pystyt lukemaan sen.
Ja jos on ikinä pelannut laivanupotusta, kyllä ne taulukotkin sujuvat.Älä lue koko kirjaa kerralla, vaan keskity aluksi perussääntöihin. Kun ne ovat hallussa, voit alkaa lisäämään erikoissääntöjä peleihisi.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.