Ensi viikko on hiihtoloma - eli todennäköisesti ette saa hetkenkään rauhaa ircissä :o).Blackguard kirjoitti:Näin siinä sitten käy. minä siirryn huomenna poriin vit.. Kirkkoveneeytymään ja iso G palaa ircciin. Kai olet sitten ensi viikolla arkena peeloilemassa lapsukaisten kanssa?
Tarinakilpailu, äänestys jne
Onnitteluni pamp-pulle (kirottu väliviiva) ja The Captainille! Viime kisassa jo odottelinkin Kapun nappaavan jomman kumman tittelin, mutta se tulikin "vasta" nyt. 40K tarinoita en ole lueskellut, mutta ehkäpä luen tuon voittajan tai jopa kolmen kärjen.
pamp-pu olikin sitten jo pienoinen yllätys. Joskus jo luettelin hänet nk. suurien nimien joukkoon ja nyt hän näyttää olevan suurin.
Itse en olisi Pallo Hukassa-pätkää ihan kärkeen sijoittanut, mutta hyvä sekin oli. En kyllä olisi uskonut humoristisen bb-tarinan voittavan kisaa. Mutta syvimmät onnitteluni. Nyt odotamme pamp-pun tietysti lukevan kaikki ilmestyvät fb-tarinat ja olevan esimerkkinä meille tavallisille kirjoittajille, vai pitäisikö minun käyttää tätä uutta trendikästä kynä-ääliöt nimitystä.
Omasta mielestänihän paras oli Tuli ja Lehti, mutta kuten kommentissani mainitsin Metsän Varjot oli aivan ylivoimainen sarallaan. Myös toiseksi sijoittaneeni Sotavanki sai pisteitä. Runekin luovutti tittelinsä arvokkaasti ja olihan hänen tarinansakin hieno.
Sitten tämä surkuhupaisa osuus. Kun tarinoita ensimmäisen kerran silmäilin ajattelin, että tavoitteeni on olla se paremman bb-tarinan kirjoittaja. Noh, ei ihan
. Vaivaiset 21 pistettähän siinä tuli sitten eroa.
Mutta positiivista tässä on että paransin viime kilpailusta yhdellä pisteellä. Tätä vauhtia olen tarinamestari joskus vuonna 2026. Odottakaapa vaan!!! Silloin se Gromppa iskee kaikki laudalta.
Tarinakisa oli antoisa kovatasoinen. Nyt olisi vielä kiva nähdä tuollainen samanlainen tulosilmoitus kuin edellisestä kisasta, että näkee suoraan tarinoiden tekijät.
GromEdit: Siis pamp-pu voitti 40K:ssa ja Kapu FB:ssä?! Luulin ensin että toisinpäin! Siitä johtuen saattaa viestini olla sekava, mutta eipä sillä väliä.
pamp-pu olikin sitten jo pienoinen yllätys. Joskus jo luettelin hänet nk. suurien nimien joukkoon ja nyt hän näyttää olevan suurin.
Itse en olisi Pallo Hukassa-pätkää ihan kärkeen sijoittanut, mutta hyvä sekin oli. En kyllä olisi uskonut humoristisen bb-tarinan voittavan kisaa. Mutta syvimmät onnitteluni. Nyt odotamme pamp-pun tietysti lukevan kaikki ilmestyvät fb-tarinat ja olevan esimerkkinä meille tavallisille kirjoittajille, vai pitäisikö minun käyttää tätä uutta trendikästä kynä-ääliöt nimitystä.
Omasta mielestänihän paras oli Tuli ja Lehti, mutta kuten kommentissani mainitsin Metsän Varjot oli aivan ylivoimainen sarallaan. Myös toiseksi sijoittaneeni Sotavanki sai pisteitä. Runekin luovutti tittelinsä arvokkaasti ja olihan hänen tarinansakin hieno.
Sitten tämä surkuhupaisa osuus. Kun tarinoita ensimmäisen kerran silmäilin ajattelin, että tavoitteeni on olla se paremman bb-tarinan kirjoittaja. Noh, ei ihan
Tarinakisa oli antoisa kovatasoinen. Nyt olisi vielä kiva nähdä tuollainen samanlainen tulosilmoitus kuin edellisestä kisasta, että näkee suoraan tarinoiden tekijät.
GromEdit: Siis pamp-pu voitti 40K:ssa ja Kapu FB:ssä?! Luulin ensin että toisinpäin! Siitä johtuen saattaa viestini olla sekava, mutta eipä sillä väliä.
Viimeksi muokannut Grom, Pe 25.02.2005 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Blackguard
Niin täälläkinGrond kirjoitti:Ensi viikko on hiihtoloma - eli todennäköisesti ette saa hetkenkään rauhaa ircissä :o).Blackguard kirjoitti:Näin siinä sitten käy. minä siirryn huomenna poriin vit.. Kirkkoveneeytymään ja iso G palaa ircciin. Kai olet sitten ensi viikolla arkena peeloilemassa lapsukaisten kanssa?
Pääsee naureskelemaan kun Lunastaja ym, muut ovat koulussa
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
You cursed! Vasta 10 viikolla.... petskules!Blackguard kirjoitti:Niin täälläkinGrond kirjoitti:Ensi viikko on hiihtoloma - eli todennäköisesti ette saa hetkenkään rauhaa ircissä :o).Blackguard kirjoitti:Näin siinä sitten käy. minä siirryn huomenna poriin vit.. Kirkkoveneeytymään ja iso G palaa ircciin. Kai olet sitten ensi viikolla arkena peeloilemassa lapsukaisten kanssa?
Pääsee naureskelemaan kun Lunastaja ym, muut ovat koulussa
*potkii itseään persiiseen*
Mitä?
blaa blaa aargh
- Blackguard
Ai niin, sekin vielä. Noh, pakko se voitto on ansaita :-). Tai no, oikeastaan minun pitäisi lukea kaikki 40k- jutut, mutta kun ei ole fluffi ihan hyvin hallussa niin...Grom kirjoitti:Nyt odotamme pamp-pun tietysti lukevan kaikki ilmestyvät fb-tarinat ja olevan esimerkkinä meille tavallisille kirjoittajille
Muuten, tästä pitää saada äkkiä yleisöäänestys (molemmista sarjoista tietty).
//edit:
En ala kiistelemään asian tiimoilta julkisesti - läheä perustelusi (hyvät sellaiset) YV:llä, niin saatan hyväksyä kantasi.Dalamar kirjoitti:Mutta pamp-pu, voittosi ei muuta sitä, että suikoden. on paska!!
Viimeksi muokannut pamp-pu, Pe 25.02.2005 06:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huijuijui! Viikko poissa lomaelemassa Levin jäätävissä pakkasissa (en ollut viisi-vuotias poika jonka yli juopunut mies laski
). Jyväskylän Fantsusta huonolaatuinen whirla mukaan. Ja kotiin päästessäni huomaan... Fb-tarinani sijoittuneen seitsemänneksi! Järkyttävää, uskoin jääväni täysin pisteittä. Thelacankin musiikkimakuineen oli erehtynyt äänestämään minua...
40k-tarinastani ei sitten puhuta...
Onnea voittajille!
40k-tarinastani ei sitten puhuta...
Onnea voittajille!