"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackham: Wulfen Warrior

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Corgimaster

Rackham: Wulfen Warrior

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

juups, tämän tein confrontation jengiini, ja laitan tämän samalla sotataidon kisaan.
turkin "välikköihin" on tehty tahalteen tumma darklinetys.
nmm oli toinen yritykseni koskaan, joten sekin varmaan tulee toivottavasti paranemaan ajan myötä :)

lisäsin ukon galleriaan
http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=434
Viimeksi muokannut Corgimaster, To 03.03.2005 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

NMM näytti toimivan hyvin, ainakin riittävän hyvin, mutta värimaailma on liian harmaa, se näyttää hieman "köntiltä", iho olisi siis voinut olla erivärinen, silloin miekat olisi tullut esiin paljon paremmilta, sininen on niin ikään mielestäni liian kylmä väri. Otusta elävöittää reippaasti tuo kulta, mutta silti se on mielestäni liian harmaa ja kylmä. Minun tieto-, ja arvomaailmani perusteella itse maalaus on onnistunut tosi hyvin :D
I'm back.
Corgimaster

harmaa ja kylmä, juuri sitä mitä hain.
teemana olisi tuollainen "yöllä saalistus"-meininki, eli sinistä ja harmaata ja mustaa
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Juuh, tämä on sitä tasoa mitä näkee mielellään pelikentällä.

Maalaus on siistiä jälkeä, mutta jotenkin toi jää vähän laimeaksi. Värimaailma on minun makuuni liian harmaa, pitäisin enemmän joko tummemmasta tai vaaleasta. Esim. maalaamalla nuo vaatteet tumman purppuralla parantuisi figu ainakin minun silmissäni.
Iho on tasaisesti ja hyvin maalattu, ainoastaan kiilto häiritsi. Myös kultaosat, harja ja häntä ovat bueno.
NMM on vielä aika muovisen näköistä, mutta eiköhän se tuosta pian parane.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Corgimaster

tuo killto on ihme juttu mun figuissa; kaikki mun citadelin maalit kiiltää...:S
käyn hakemassa varmaan mattalakkaa jos sitä jostain löydän...
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Hyvin maalattu... Silti "elävyys" puuttui koko figusta.En kylla tiedä tusta armeijasta paljon, mutta miten sudet pitävät terä aseistaan huolta?Pitäiskö olla ruostetta. Tuo kiilto oli aika ihme juttu(jos et lakkaa).
japo24

Viesti Kirjoittaja japo24 »

aika harmaa tunnelma kyllä. ihon olisi voinut,kuten ornatkur sanoi,maalata jollain muulla värillä. kultaosat etenkin säväyttivät ja muutenkin hyvin maalattu figu kokonaisuudessa. nmm toimikin hyvin vasta toiseksi kokeiluksi.
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

komia on. poistaisin harmaata tunnelmaa maalaamalla harjan/hiukset ja hännän jollain ihan eri värillä: keltasella, ruskeella... häntä oli muuten ihanan smooth.
turpaan olisin ihan melkeen valkosella brushannu nuo ylähuulet, mitä onkaan. silmät on oikein veikeet, itse en olis noin käärmemäisiä tehny, olisin perus mustat ja valkonen piste yläkulmaan, tai jotain.
kullat onnistunu oikein hyvin. ihan vaan mielenkiinnosta: mitä värejä tollaseen nmm kultaan käytetään?
base on hyvä, mutta jotain isompaa ois voinu laittaa.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Corgimaster

laitoin ukon galleriaan...arvostelkaa siellä jos haluatte
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”