GW:n maaleista.
-
Voodoo Jannu
GW:n maaleista.
Kauankohan GW:n maalit säilyy avattuina?
Ja onkohan myynnissä sellaista pakkausta, että saisi monta maalia, ettei ihan erikseen kaikkia tarvi ostaa, esim. 5 purkkia pakkaus.
Ja onkohan myynnissä sellaista pakkausta, että saisi monta maalia, ettei ihan erikseen kaikkia tarvi ostaa, esim. 5 purkkia pakkaus.
Uudet kotisivuni, käykää tsekkaamassa!
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
-
Stenvall
Tarkoitatko siis, että ilman korkkia? Minulla on jäänyt yönkin yli vahingossa ilman korkkia. Vettä laitoin vaan sekaan ja hyvä tuli.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810 Tuolla näkyy neljä maalipakkausta.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810 Tuolla näkyy neljä maalipakkausta.
Viimeksi muokannut Stenvall, Ti 01.03.2005 18:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulla unohtu kerran blood red yöksi auki, eikä todellakaan kuivunut, ei yhtään. Tosin kavereiden purkkien kautta saadut kokemukset sotivat tätä vastaan; Jäbät laittaa aina purkin kiinni, ja silti maalia on kierteessä ja se kuivuu. Lisäksi noi uudet fliptopit on aivan ...sana... , ja ainakin mulla maalia kuivuu reunoille ja muualle korkkiin.
Suosittelen lämpimästi Vallejon maaleja, sillä vaikka tilaisit Sotataidosta, niin säästäisit 60snt purkilta, ja näinollen perusmaalisetti, eli n. 10 maalia olisi jo kattanut postikulut ja olisit saanut 50ml enemmän maalia, ja vieläpä paremmissa purkeissa. Ja ainahan voit tilata siinä samalla jotain muuta kätevää, joten kannattaa tuotakin harkita.
Suosittelen lämpimästi Vallejon maaleja, sillä vaikka tilaisit Sotataidosta, niin säästäisit 60snt purkilta, ja näinollen perusmaalisetti, eli n. 10 maalia olisi jo kattanut postikulut ja olisit saanut 50ml enemmän maalia, ja vieläpä paremmissa purkeissa. Ja ainahan voit tilata siinä samalla jotain muuta kätevää, joten kannattaa tuotakin harkita.
- Lord_Fudginton
Täytyy vielä sanoa tosta maalien kuivumisesta: Itelläni on kaksi (2) Citadelin maalia, ja mitä niistä voin sanoa, niin ne kuivuvat ainakin nopeammin kuin Vallejon vastaavat. Kyseiset värit ovat Bloody red ja chaos black, joista toisen ostin erehdyksessä ja toinen oli Vallejon valikoimasta silloin loppu. Nykyisin nekin ovat korvaantuneet Vallejon vastaavilla, ja voin sanoa, että vaikka maksoinkin 4/5€ "turhaan", niin en ole joutunut katumaan hetkeäkään. Päin vastoin. Citadelin musta sopii todella hyvin basejen reunoihin
.
Niin, ja enpähän ole minäkään vielä törmännyt kuivuneeseen Vallejo-maaliin [maalipurkkiin], mutta valitettavasti sellasiin olen, joista maalia on myös joutunut kierteisiin. Onneksi Vallejon purkeissa pieni maali kierteissä ei oikeastaan haittaa yhtään, kunhan vain ärsyttää hieman.
Niin, ja enpähän ole minäkään vielä törmännyt kuivuneeseen Vallejo-maaliin [maalipurkkiin], mutta valitettavasti sellasiin olen, joista maalia on myös joutunut kierteisiin. Onneksi Vallejon purkeissa pieni maali kierteissä ei oikeastaan haittaa yhtään, kunhan vain ärsyttää hieman.
hmm itselläni on kyllä suht hyvin gwn maalit säilyneet. Ihan ooteenä muuten ajattelen vielä kysästä että onkos noissa vallejon maaleissa mitään aloittelijan pakkausta? En oikein tiedä mitkä niistä maaleista olisivat kaikista kätevimpiä omistaa enenkuin alan sekoittelemaan. Jos vaikka ihan tommosia normaaleja humanoideja maalailen, niinkuin haltioita.
- ankara halla
- Valvoja
Vanhimmat GW:n maalini ovat yli 15 vuotta vanhoja ja vieläkin ihan vireessä. Säilytän maalejani kansi alaspäin ( => ei pääse ilma vaihtumaan mahdollisen korkin epätiiveyden takia ja näin ollen maali ei pääse kuivumaan. Maalin viskositeetti ei kuitenkaan riitä tulemaan viallisesta korkista läpi josta ilma kuitenkin kulkisi, edes inkkien.) poissa suorista lämpölähteistä (patteri, auringonvalo, tietokone, yms.) ja lisään vettä tarvittaessa. Muistan myös sekottaa ennen käyttöä.
Hyvin näyttää säilyvän.
Hyvin näyttää säilyvän.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"