Ruohomatto? kuinka moni sellasia käyttää?
Kotona ei tule käytettyä, koska pelipöytäkin on vain saranallinen lastulevy. Kun aikanaan pääsen muuttamaan isompaan asuntoo, mihin voi tehdä kunnon pelitilan, niin sitten ruohomatto voi hyvinkin olla hankittavien listalla. Siihen asti Virmasta lainaten "Näillä mennään."
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Helppo ja kustannustehokkaasti (=hienous/hinta) paras vaihtoehto ON matto. Ei kannata enempää energiaa tuhlata kauheisiin styroksi virityksiin. Matto GWstä ja iske se johonkin alustaan kiinni. Itellä toimii, ikinä en oo katunut
plussana vielä se että saa sitä ylimääräistä karisevaa flokkia pelin jälkeen kun kerää talteen
Jep, näin minäkin teen, meikäläisen matostahan tässä puhutaankin.Predatori kirjoitti:Itse käytän kavereitteni kanssa tällä tavalla:
Matto lattialle ja pelaamaan.
Itse kun ei ainakaan huvita mitään pöytiä yms. kehitellä...
Ja se ei pyöristy... Se pysyy suorana..
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Voihan se matto pysyä suorana, mutta entäs selkä? Olen kokeillut lattialla peluuta, ei todellakaan miellyttävä. Meillä on lastulevy leikattu sahalla sopivan kokoisiksi levyiksi ja kun ei ole käytössä=sängyn päätyyn ja lakana päälle, saat sängyllesi "päädyn"
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Eihän lattialla pelaamisessa mikään ole vaikeata. Pitää ottaa mukava roomalainen syömäasento niin ihan varmasti ei käy kunnolle kuinkaan.
Aiheesta; en taida langeta ruohomattoon koskaan, oman maaston rakennuksen tultua ajankohtaiseksi käyttänen vihreää lakanaa ruohona, ruskeaa mutana, valkeaa lumena ja violettia muukalaisplaneetan pintana.
Aiheesta; en taida langeta ruohomattoon koskaan, oman maaston rakennuksen tultua ajankohtaiseksi käyttänen vihreää lakanaa ruohona, ruskeaa mutana, valkeaa lumena ja violettia muukalaisplaneetan pintana.
Re: Ruohomatto? kuinka moni sellasia käyttää?
Tai että on oma varta vasten pelejä varten tehty pöytä joka on valmiiksi vihreäNaldor kirjoitti:Jos on nin siyynä voi olla se:
-että ei raaski tuhlata rahojaan semmoseen vaan ostaa mielummin lisää figuja.
- tai se sotkee liikaa ja on liiaan iso.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ei lattialla pelaamisessa muuta vikaa ole kuin:
1)niska/selkä menee bashaksi kun kykitään
2)maassa pyörii enemmän pölyä joka vaurioittaa figun pintaa (ok, nyt meni kyllä pitjälle)
3)se on pikkuisen noloa verrattuna pöydällä pelaamiseen, mieti jos tyttöystävä tulee ja sit sanot "täs on mun harrastus" (ei siinä silleen mitään, mutta on se kyllä arvokkaampaa pelata pöydällä)
1)niska/selkä menee bashaksi kun kykitään
2)maassa pyörii enemmän pölyä joka vaurioittaa figun pintaa (ok, nyt meni kyllä pitjälle)
3)se on pikkuisen noloa verrattuna pöydällä pelaamiseen, mieti jos tyttöystävä tulee ja sit sanot "täs on mun harrastus" (ei siinä silleen mitään, mutta on se kyllä arvokkaampaa pelata pöydällä)
- Lihamestari
- DJ_Silverpig
- puolisukeltaja
Kannattaa silti muistaa, että GW:n on paras hinta/laatu suhteeltaan ja saatavuudeltaan.DJ_Silverpig kirjoitti:Ainakin GeeWeen maton mitat ovat nämä: 1.20 m x 1.80 m
Totta on, että muualtakin ruohomattoja saa!
Yksi ääni lisää ruohomatolle. En nyt lähiaikoina ole paljoa ehtinyt pelailla, mutta matto odottelee huoneen nurkassa pöydälle liimaamista.