Jätti borderia..
Jätti borderia..
Eli miten Ogre Kingdom "sopeutuu" Border Patroliin? Borderissahan on Characterin pisteminimi 125 ja Bruiser maksaa ilman mitään lisä-varustusta 130..
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
- Lihamestari
Aivan.. Siis pistemaksimi.. (häpeää nurkassa)
Pitänee tästä helfferin kanssa miettiä.. Häntä Vastaan pitäisi Border pelata..
Re: Jätti borderia..
GW julkaisee (ainakin kuuleman perusteella) errantan jossa mainitaan erikseen sen heron maksimi pistemäärä. Tällä hetkellä virallista tietoa ei ole, mutta kohta on.Grim'Oire kirjoitti:Eli miten Ogre Kingdom "sopeutuu" Border Patroliin? Borderissahan on Characterin pisteminimi 125 ja Bruiser maksaa ilman mitään lisä-varustusta 130..
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Se on 500 pojon peli johon löytyy säännöt täältmeKa kirjoitti:Mikä on Border Patrol?
http://uk.games-workshop.com/warhammer/border-patrol/1/
Viimeksi muokannut Illumina, La 05.03.2005 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Kuten sanoin, mitään virallista kantaa Gwltä ei ole tullut (vielä) tuohon bruiserin ottamiseen pomoksi, joten päätökset siitä on pelaajien tehtävä itse. Jos turnauksen järjestäjä haluaa ogret borderiin, on hänen myös tehtävä asiasta itse päätös. Minun "ratkaisuni" oli vain minun ehdotukseni asiaan, tapelkoot siitä sen tarkemmin ne jotka boring patrolia pelaavat.Lateksimajava kirjoitti:Tuohon Jansonin ratkaisuun en luottaisi missään turnauksessa. Kyse on pienemmistä ongelmista (näkeekö jonkun aidan yli ampua esim, joita kehotetaan ratkaisemaan maalisjärjellä.
Niinkuin warband?Kettu kirjoitti:Se on 500 pojon peli johon löytyy säännöt täältmeKa kirjoitti:Mikä on Border Patrol?
-
Sword of teclis
Ei warbandilla on aika paljon eroa porderiin warbandin sääntöjä en ole tarkaan lukenut mutta muistaakseni joukkojen koko riippuib edellisestä pelistä ja yksikköjen minini koko oli poistettu lähes kokonaan..meKa kirjoitti:Niinkuin warband?Kettu kirjoitti:Se on 500 pojon peli johon löytyy säännöt täältmeKa kirjoitti:Mikä on Border Patrol?
Ruutanalaiset on hulluja!
Tätä hetken tuumailtuani voisin sanoa että ilman taika-esineitä Bruiserin saisi/pitäisi ottaa.. Olisiko tämä järkevä ratkaisu? ( Mutta, kuka ottaisi noin pieneen peliin noin kovalle herolle taika-esineitä ollenkaan?)
-
Vieras
- Lord_Fudginton
on border patrollissa mutta ei tavallisissa peleissäArchibald kirjoitti:Eihän Hierofantilla ole max.pts. rajaa, lukee vain "May cost over 125tps".Janson kirjoitti:Mitään virallista kantaa tuohon ei kait ole. GWhän on neuvonut pelaajia pohtimaan itse näitä bp:n ongelmatilanteita. Varmaan paras ratkaisu olisi panna sama pisteraja kuin hierophantille.
- Druzhina Captain
- Valvoja