Dream, Crow ja Monoski kuvaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
a-l
Viesti:

Dream, Crow ja Monoski kuvaa

Viesti Kirjoittaja a-l »

eli siis oon kavereitten kanssa tehny tälläsen sivun, joka sisältää kuvia meidän figuista. eli jos viittisitte käydä kattoo ja sitte mahdollisesti antaa palutetta...

http://warhgal.cjb.net

(tällä hetkellä sivut omistaa vain 5 figuurin kuvaa ja 1 maaston, mutta pyrimme lisäämään kuvia lähiaikoina)
myydään örkkejä ja gobboja!! jättipaketti!

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 8702#78702
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

en oo ikinä nähny noin rumaa chaos warriorii... eiku oon mä kyl nähny mä oon vissii itte maalannu noin ruman warriorin mut dwarffin pää oli hieno ja nght koppo shamani
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

Kiva shamaani ja joki oli kans melkosen hieno...
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

kiitos... shamaani näyttää likaselta/limaselta kuvassa mut todellisuudessa on hieno. ja jokeen oon lisänny sieniä ja ruohot laitan lähiaikoina... elikkä yritän saada kuvaaki sitte...

ja palautetta ois kiva lukee lissää... :lol:

MonoSKI

Viesti Kirjoittaja MonoSKI »

annoinko luvan laittaa 5 ruminta dwarffii tonne? :twisted:
ne on mun ekat dwarffit mitkä mä oon maalannut
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Dreamin shamaanista: Suurin onglema tuntuu olevan vaaleat värit, ne näyttävät sotkuislta, osasta luista tuntuu jopa musta puhjaväri kuultavan läpi. Ruskeaissa värissä voisi olla lisää kontrastia valojen ja varjojen välillä, eli shadeja ja highlighteja. Myös darklineys auttaisi tekemään figun yleisilmeestä siistimmän. Virhreä väri näyttää nätiltä, samoin punainen staffin siivissä, mutta hatussa saisi olla selkeämmät highlightet hiipassa. Keltaisen kaipaisivat lisää varjostusta, ja siistimistä. Base näyttää jotienkin suttuiselta, mutta tuo reunakuvio on kivaa näpertelyä joka tuo ilmettä figuunkin. :-)

Monoski dwarffit: Figut ovat hieman yksiuloitteisia, etenkin metalliväri ja vaaleat parrat hyötyisivät shadeuksesta (eli inkkauksesta jos se on sinun valitsemasi shade-ase... :-)) Darklineys (värien rajaamista tummalla värillä) auttaisi myös luomaan varjoja. Ja noihin dwarffeihin tulisi ehkä lisää ilmettä jos osa haarniskan yksityiskohdista olisi maalattu muillakin metalliväreillä kuin vain hopealla...

Crowin kaamossoturit: Ensiksikin kannattaisi kiinnittää huomiota siihen että värit pysyvät tarkalleen siellä minne ne on tarkoitettukin. Myös Sinun kannattaisi kokeilla darknileystä (read above) että saisit hieman siistittyä minejäsi.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
crow

joo

kyl noi oikeesti on hienoja noi mun warriorit ja toi heppa se kuva vaa vääristää iha liikaa se myös näyttää et ne värit ois menny vähän muualle ku oli tarkotus.... kuvan vika :oops:
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

jep, dream yllätit postiivisesti varsinki night gobbon suhteen. Joki näytti tälleen kaukaa hienolta, mut voitko ottaa lähempää kuvaa, niin voisin arvostella paremmin
Noi monoskin figut mä olinki jo nähny ja kommentoinkin ja kannattaa kuunnella Ninnua ja kokeilla noita, sillä se jos joku tietää mistä puhuu (löytää virheitä coolminiornotin kuvista, joilla pojoja 9.8). Parrat ottaa kans pikkusen silmään, nii vaik ihan tummal inkil sais niistäki tyylikkäämpiä. Silti tarkasti maalattu ja hienoja on siinä mielessä.
ja sitte crow, kannattaa vähä viel tarkentaa, sul vähä maalit sutiintuu pois paikaltaan, mut harjotus tekee mestarin. Ninnun vihjeistä taas oppia. Ihan jees.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
crow

eikä mä pistin sen yhen jutun väärään mestaan mut voitte käydä kattoo sitä painoin vahingossa new topic mut ninnu mä kaipaan lisää neuvoja
Ninnu
Viesti:

crow kirjoitti:eikä mä pistin sen yhen jutun väärään mestaan mut voitte käydä kattoo sitä painoin vahingossa new topic mut ninnu mä kaipaan lisää neuvoja
Kiitos kehuista crow, mutta minusta sinun aknnattaisi painottaa ensisijaisestia siiteyteen ja huolellisuuten figuissa.

Tämä tarkoittaa kuten edellä sanottu että värit ovat oikeissa paikoissa ja näyttävät siisteiltä.

Esimerkkinä otan kultaiset koristeet chaossoturien haarniskoissa. Ne on maalattu hieman epätasaisesti. Kannattais kiinnittää huomiota siihen että kultainen väri on tasapaiksua, sauraa yksityiskohtia (eli figun muotoja) ja näyttää siistiltä. Nyt näin ei ole, koska viivat ovat vaihtelevan paksuisia ja osasta näkyy mustaa alta.

Toinen esimerkki chaos warrior jolla on nuija kädessä, sen varren ruskea on levinnyt warriorin kädelle. Tämä pitäisi korjata ja käden ja varren väliin maalata inkillä ohut musta viiva (blackline). Viiva kannattaa maalata kaikkien yksityiskohtien ympärille, aittaa siistimään figua ja tuo yksityiskohtia paremmin esiin. Lisäksi varressa näyttää olevan jotian mustia läikkä, eli väri pitäisi tasoittaa. Macen kiinnityspalkit varteen kannattaisi myös linetä (eli se ohut musta inkkiviiva) ja siistä kohdat missä metallia on lipsahtanut varteen.

Viimeinen esmimerkki on samaisen figun sarvet. Niissä on alaosassa niin vähän maalikerroksia että musta pohjaväri näkyy läpi. Tämäkin näyttää epäsiistiltä. Kannattaa värejä maalata niin monta ohutta kerrosta että ne peittävät pohjalla olevan värin kokonaan. Vaaleampien värien kanssa kannattaa käyttää jotain pohjaväriä, esimerkiksi keltaiseksi tulevat osat maalata ensin valkoisella ja sitten vasta keltaisella (etenkin mustan pohjamaalin päälle). Monet vaaleammat värit eivät peitä yhtä hyvin kuin tummemmat.

Mutta nyt sinun kannattaa keskittyä siihen että figut ovat siistejä ja huolellisesti maalattuja. Rakentaa perusteet. Ja muista olla kvoin kärsivällinen... :-)

Vasta sitten kun olet oppinut perusteet kannattaa harjoitella kehittuneempiä tekniikoita. No sen voisin sanoa vielä metalliväreistä yleensä että niitä kannattaa sävyttää tummemiksi inkillä tai washeilla. Kultaa ruskeilla inkeillä ja hopeaa mustilla.
Jag känner en bot
crow

no se nyt et noi kulta jutut menee vähän yli johtuu siitä et se oli semmonen paska kulta se oli niin paksuu ja noita joitai juttui ei aina ees huomaa ku vasta kuvassa... mut kiitos paljon neuvoista sulta voi aina tulla kysyy neuvoo 8)
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

s2pid: kiitos, kiitos :P voin yrittää ottaa lähempää kuvaa heti ku saan kameran käteen... ja NG Shamaanistakin ilmestyy sitten uusia kuvia vähitellen, kunhan vähän parantelen ninnun ohjeiden mukaan. :lol:

azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

night gobbo oli yllättävän hieno ja ne dwarffit oli just komeita varsinkin jos ne ekoja figuja on. siis loistavia ekoiks figuiks .
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

azuuh.. kjiitos. :) .... hmm... tota oisko mahollista jos voisit joku päivä kuvaa noita mun maastoja/figuja? siis sitte ku niitä valmistuu... taitaa nyt ainaki kuukausi mennä viel et se maasto valmistuu kokonaan...

(missä oot ollu, ku koulus ei oo näkyny?)

azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

joo eiköhä järjesty... mul o tetti nii siksen oo skoles...
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Ninnu
Viesti:

crow kirjoitti:no se nyt et noi kulta jutut menee vähän yli johtuu siitä et se oli semmonen paska kulta se oli niin paksuu ja noita joitai juttui ei aina ees huomaa ku vasta kuvassa... mut kiitos paljon neuvoista sulta voi aina tulla kysyy neuvoo 8)
*kumartaa* On kiva välillä kuulla että Ninnun figujen bashaukset on avuksi, lämmittää vanhan kiukkusen akan mieltä. :-D

Kullan kanssa voisit myös kokeilla maalata ensin kullan värisiksi tulevat kohdat jollain pohjavärillä. Itse käytän tummempia metalleja (esim. pronssi) tai tummaa keltaisenruskeaa (esim. GW leprous brown).
Jag känner en bot
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Tai sitten ihan mithril silveriä ennen peittävää kerrosta kultaa. Mithril ei kylläkään voi toimia varjoina figun kullassa, mutta sen etuna on ylivertainen peittävyys gw:n metalleista.
crow

mä maalasin sen yhen warriorin osaks uudestaan tuli hieman hienompi mut ei kyl paljoo mä vosin kyllä joskus pistää tänne kuvii jos azuuh tai monoski viittis vaa ottaa niitä kuvii :P .. hei missäs sä oot tetissä azuuh?
noi oli muuten munki ekat figut jotka maalasin.... sen kyllä huomaa
Ninnu
Viesti:

crow kirjoitti:mä maalasin sen yhen warriorin osaks uudestaan tuli hieman hienompi mut ei kyl paljoo mä vosin kyllä joskus pistää tänne kuvii jos azuuh tai monoski viittis vaa ottaa niitä kuvii :P .. hei missäs sä oot tetissä azuuh?
noi oli muuten munki ekat figut jotka maalasin.... sen kyllä huomaa
Ekat figut? Voi pyhä sylvi... Onneksi olen hukannut oman ensimmäisen figuni, se oli todella hirvittävä ilmestys... Jos löydän sen joskus otan kuvia ja pistän esille... :-D
Jag känner en bot
crow

oon kyl nyt aika tyytyväinen... mä sain just chaos sorcerin se on just siisti pitäis maalata seki joskus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”