Pitkästä aikaa sain itsekkin jotakin ihan valmiiksi
Tuli sellanen olo, että pitäs vähän sculptata jotain pientä. Noh, tähän sculptasin rengaspanssaria ja nuo basen kivet.
Rengaspanssariin olen ihan suht tyytyväinen, tosin maali peittää aika ikävästi noita reikiä. Päättäkää te, että onko se hiano vai ei
Kivetkin sculptasin itse. Nämä ovat puhdasta Milliputtia, kun taas tuo rengaspanssari on Green Stuffia.
Nämä oli helppo toteuttaa, mutta en tiedä tuliko noista muodoista tarpeeksi kivimäiset. Senkin te saatte päättää
Metalleihin olen tälläkertaa todella tyytyväinen. Erityisesti noihin kulta osiin. Olin katellut noita TK:n figujen metalleja, joista sitten sain idean, miten itse voisin ne toteuttaa.
Pohjalla käytin MP:n kultaa, joka on hiukan vihertävää (hyvää kamaa). Sitä sitten lähdin varjostamaan Burnished Goldin ja Purple Inkin sekoituksella, johon aina asteittain lisäsin Burnished Goldia maun mukaan. Vikat highlightit on mixiin lisätyllä Mithril Silverillä maalattu.
Hopeisetkin osat sain ihan hyvännäköisiksi. Näissä osossa käytin kahta eri inkkiä. Black Inkkiä ja Flesh Washia (Brown Inkkiä ei ollut käsillä).
Paljon tekniikkakokeiluja tässä, mutta silti turhautuminen taitaa näkyä tässä... Risut ja ruusut.
Linkki: http://www.pbase.com/metamorfeemi/whfb
'WishEdit: Kolme (3) uutta kuvaa lisätty, pitäisi olla tarkempia....