Näitä uusia foorumeita tulee nyt kuin sieniä sateella, mutta koettakaa kestää mukanani pieni hetki. Uusien foorumeiden topiceissa lähes kaikki ihmiset ovat sitä mieltä, että sotavasara tarjoaa kattavan foorumin kaikelle miniatyyripelaamiselle Suomessa. Itse olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Mutta. Kuitenkin oli puhetta, että armeijakohtaisille foormeille saattaisi olla käyttöä, jos joku sellaisia jaksaisi perustaa. Siispä, saatuani asialle vastakaikua eräällä toisella foorumilla, päätin tehdä tälläisen nopeahkon foorumin ilmaiselle ForumForFree.com nimiselle sivustolla nähdäkseni olisiko moiselle tosiaan kysyntää. Tuloksena siis DruchiiFinland, lähes kokonaan Dark Elf pelaajille omisitettu suomenkielinen foorumi.
Foorumille pääsee täältä. Toivottavasti viihdyt.
Palautetta kannattaa antaa itse foorumilla, vaikka kyllähän tätäkin ketjua seuraan. Kiitos ajastasi, katsotaan saadaanko jotain käyttäjäkuntaa kasattua.
DruchiiFinland
-
Ihmiskilpi
- Blackguard
- Blackguard
Moderaatio tulee ottamaan piakkoin kantaa foorumien mainontaa. Tällä hetkellä on esillä joko mahdollisuus saada fooruminsa linkkeihin tai yhteen foorumi topicciin, jossa ei muuta keskustelua käytäisi. Tällä hetkellä toivomme, ettei näitä foorumimainoksia postailtaisi sotuun.
Jos joku haluaa allekirjoituksessaan tai profiilitietojensa kotisivuna tuoda esille omaa tai kaverin foorumia, niin se on katsottu sallituksi mainoskanavaksi.
Jos joku haluaa allekirjoituksessaan tai profiilitietojensa kotisivuna tuoda esille omaa tai kaverin foorumia, niin se on katsottu sallituksi mainoskanavaksi.