"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb Kingien tyyli

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
hyper_deep

Viesti Kirjoittaja hyper_deep »

Itse olen todennut giantin hyväksi kestävyytensä ja terrorin ansiosta (tykeistä ei sanaakaan;)).Joskus se saattaakin tuhotakkin joitain unitteja,mutta siinä pitää pyytää noppajumalalta apua.Sitoo pieniä unitteja hyvin ja yhd, chargessa musertava.Heavy cavalry on minun listassani aina.Se on aika iso nuolimagneetti mutta siitä saa koht, kestävän unitin banner of the undying legionilla ja kun pääsevät flankkiin (huom,kun) ovat monet uniti siihen lösähtäneet(20 unit strena,flänkki, noin 1-2 tappoa, rankki niin siinä ollaan jo hyvillä vesillä voittoon.
Pancake

Re: Tomb Kingien tyyli

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Illidan kirjoitti: 3:Perus-Lurkkiblokkeja, vaiko ratsuväkeä ja vaunuja? Vaiko kenties molempia? Itse ainakin toteaisin luurangot hand wepalla ja kilvellä hyödyttömämmäksi, kuin jousimiehet, koska nämä saavat hajoitettua vihollisten rivejä jo pidemmän matkan päästä.
Ei ne jousimiehet kyllä ketään jotka omaavat vähänkin paremman saven tapa. Hyödyttömiä ovat sanoisin sillä closiksessa niistä ei mihinkään ole. Itse käytän 16 blokkia hw, shield ja ligth armour yhdistelmällä. siitä saa jo mukavat rankit ja vielä 4+ savekin klosikseen. Jos niitä ampujia kuitenkin omistat niin skirmaajien tappoon voisvat solvetuakin kun aina 5+ osuvat.

Niin ja ota myös kärryjä sekä ligth cavalrya.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”