"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Siskoni ensimmäinen figu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Corgimaster

Siskoni ensimmäinen figu

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

9-vuotiaan siskoni ensimmäinen figu.
basea, kenkiä ja metallista ruutisarvea(?) ei ole vielä tehty.
pohjana empire cannon crewman, joka oli minun eka figu myös :)
ihmeellinen lapsi toi mun sisko 9-vuotiaaksi, jaksoi väkertää tuota 4 tuntia ja tulee aina kysymään että "voiko maalata?"
tällä hetkellä T.Kousa maalaa usagi yojimboa, siitäkin tulee kuvia sitten aikanaan.
ajattelin laittaa hänet dayn oppiin fantasiapelien maalauskouluun, jos se pyörii vieläkin....

http://photobucket.com/albums/v188/C_Wa ... yrs%20old/

tytöllä on lahjoja....

edit: selitin kaiken mitä pitää tehdä kädestä pitäen, mutta figuun en koskenut

edit2:ruskeat tehty mun hylkäämillä maaleilla, siksi paakkuisuus/maalien paksuus
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Jos tuo sinun 9v. siskosi todella teki tuon niin sehän on jo raikuvien aploodien paikka tuo jopa on parempi kuin itse mitä maalaan!!! Etenkin kaverin pärstä.... Ja todellakin siskosi omaa lahjoja ja paljon tuo on mahtava!
Viimeksi muokannut Illumina, La 05.03.2005 19:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

erittäin hieno! (9-vuotias pikku-tyttö) black lineekin jaksanut vääntää...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Ei juma! Nyt putosi leuka lattiaan. Ihme sälli, ilmeinen tulevaisuuden Golden Daemon voittaja. En malta odottaa figun valmistumista. Good Job. Kaverin pitää saada paremmat maalit!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

<haukkoo henkeään sanattomana>
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Corgimaster

toi on hylätty projekti toi ukkeli, lähinnä tohon on testailtu kaikkia tekniikoita.
kohta saatte nähdä usagin (blending involved), stay tuned!
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Tuohon voi sano vain:

Piäksää meikäläisen empireläiset 11-0, eikä ihan aloittelijoita täällä olla. Pikkusiskosi omaa uskomattoman suuren taipumuksen näihin, ja jos jaksaa vain harjoitella, tulenee varmaan yltämään helposti 'eavy metal-tasolle.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Corgimaster

'eavy metal taso on IMO huonoa... :D
SirKaarlo

No tod. on. offtopikkia jatkaen edelleen ihmettelen miten porukka jaksaa viikosta toiseen, kuukausikaupalla jatkaa noita harhakuvitelmia 'eavy metallin jumaluudesta. Sinne pääsee kuka vain kun jaksaa yrittää tarpeeksi. Kyllä vedestäkin kännit saa, pitää vain juoda enemmän. ;)
Corgimaster

ok, väheemmä 'eavy metalista puhumista nyt :D (kyllä 'eavy metaliin pääsee helposti kunhan jaksaa maalata 100+ keltaista tauta :D )
Avenger
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Avenger »

Toi on aivan sairaan hyvä ensimmäiseksi figuksi. Blendit ja kaikkea. Ja vielä Tiia 9v. tehnyt...
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Ei juma, se on todella nätti. Sata kertaa parempia kun mun figut, ja on sentään tullut noin 2 vuotta maalattua... Ja vieläkään en osaa blendata ;)
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Jos tuo on 9-vuotiaan tekemä niin... star has born. Pidä siskosi mukana figuissa niin saadaan uusi tähti maalaajien taivaalle.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
The Educated Fool

Viesti Kirjoittaja The Educated Fool »

Onko kuinka kädestä pitäen neuvottu? En nyt oikeen voi usko, että ainakaan aivan yksikseen heti on osannut noinkin hyvin tekniikoita. Ja tuon hihna ainakin näyttää siltä, että ei aivan ensikertalaisen tekemä olisi. :roll:
No jos sasnot että on 9v. tekemä niin pakkohan se on uskoa. Nimittäin erittäin hieno on. (9v. tekemäksi).
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

En ymmärrä varmaan jotain... ... onko tämä siis oikeasti niin hienoa jälkeä että kentälle uskaltaisi laittaa ihan itse maalaamanakin. Noh olen aina aliarvioinut kaikkia maalauksia jotka olen livenä nähnyt, paitsi yhtä... (ei, se ei ollut minun maalaama :D)
Salla

Viesti Kirjoittaja Salla »

The Educated Fool kirjoitti:Onko kuinka kädestä pitäen neuvottu? En nyt oikeen voi usko, että ainakaan aivan yksikseen heti on osannut noinkin hyvin tekniikoita.
Usko vaan. Tyttöhän on voinut maalata muuten vaikka miten paljon, ei tuo figujen maalailu eroa muusta maalaamisesta järin merkittävästi. Tai niin, en nyt tiedä kuinka surkeaa esimerkiksi oma jälkeni on, mutta figujen osalta kokemus on onnettoman vähäistä, sen sijaan varsinkin nuorempana tuli akryyli- ja öljyväreillä maalailtua jonkin verran, vielä pienempänä vesiväreillä ja ihan vaan söhräiltyä puuväreillä ym. Värisilmä yms. hahmottaminen kehittyy, ja se kaikki on sovellettavissa myös figupuoleen. Miksi ei.

Mutta niin, tyttö ei selvästikään ole noissa asioissa ollenkaan tunareimmasta päästä, joten kannattaa varmaan jatkossakin kannustaa kehittämään lahjoja. Hieno alku.
A dolly? The surprise is a dolly?
okka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okka »

mitääää?? sun siskos maalaa paremmin ku mää:D
SirKaarlo

Hmmh, pikkusiskoni harrastaa öljyvärimaalausta, pitääpä patistaa häntä maalaamaan yksi figu onko tuo totta. Toki opastan figumaalauksen omissa tekniikoissa, mutta tehkööt itse sellaisen kun siltä tuntuu.
Truuttana

Viesti Kirjoittaja Truuttana »

En usko että tuo niin ihmeellistä on. siskosi varmaankin käytti tuon maalaamiseen paljon aikaa. kuin omaa liukuhihna tekniikkaani. kyllä kai jokainen osaa tuollaisen ajalla väkertää.
Jaa-a onkohan totta?..
Corgimaster

4 tuntia käytti figuun. :|
niin ja en ite koskenu figuun, ja miksi valehtilisin? saavuttaisinko sillä jotain?
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”