"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuva niksejä?

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gmorq

Kuva niksejä?

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Olisko kellään hyvii niksejä kuvien ottamiseen? Olen ottanut muutamia kuvia mutta ne eivät ole niin hyviä kuin pitäisi....
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

http://www.dragon-miniatures.com/tips.p ... =diffusion

eli laitat samalla tavalla kaksi lamppua niinkuin tuossa kuvassa, mutta tuollaista boksia ei tarvitse alkaa väsätä, niin ja statiivin käyttö on enemmän kuin suositeltavaa.
itse käytän tätä ja hyvin tuntuu toimivan.

P.S muista ottaa pari testikuvaa, jos ne ovat ylivalottuneita, niin siirrä lamppuja kauemmas.
äläkä käytä salamaa
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
japo24

Viesti Kirjoittaja japo24 »

itse otan sitten kuvia ja valitsen niistä parhaimmat
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

VJ:n artikkeli aiheesta. Nostetaan nyt omaa häntäämme, kun käyttäjäkunnasta löytyy aktiivisia ihmisiä, jotka viitsivät kirjoittaa artikkeleita.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

japo24 kirjoitti:itse otan sitten kuvia ja valitsen niistä parhaimmat
Tää on IMO joitain kauheimpia tapoja kuvata. Ite oon nyt saanu asetukset sun muut härpäkkeet siihen kuntoon, että otan aina vaan yhen kuvan yhestä kuvakulmasta, ja laitan sen auto levels-toiminnolla ihmisten katsottavaksi.

Kannattaa muuten lukea Sotun artikkeleita, sieltä löytyy ainakin yksi, ehkä kaksi todella hyödyllistä artikkelia, ja vieläpä Suomeksi, eikä englanniksi, joten kaikkien on helppo lukea niitä, ei ainakaan kielimuuri tule eteen.

Ite käytän siis kahta pöytälamppua ja peiliä, jolloin valoa tulee mielestäni erittäin hyvin. Peili on figun edessä/alla, ja lamppu suunnataan siihen peiliin. Näin saa valoa kaiken maailman varjokohtiinkin. Toinen lamppu osoittaa figun ohi, hieman sivulle, jossa taas on rytättyä foliota antamassa heikkoa hajavaloa varjojen pehmittämiseksi. Itse olen melko tyytyväinen jo kuvien lopputulokseen, vaikka ainahan ne voisivat parempiakin olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”