Saruman ja hänen iloiset Berserkit
Saruman ja hänen iloiset Berserkit
Saruman 150pts
11* berserk
12 ork warrior 72
-with spear
6* uruk-hai warrior
-with shield
4*uruk-hai
-with pike
total:497
Mulla on ollut uruk-haita erittäin kauan sillä se oli ensinmäinen armeija mitä keräsin, eli joku 2-3 vuotta sitten mutta nyt oon tehny tämmösen uuden listan. Tämä lista ei ole mikään mega hyvä mutta on se ihan hyvin toiminu koti peleissä.
Taktiikkani olisi tämmöinen: Saruman jää taakse taikomaan Effortlssly Immobiliseä vihollisten mättö heroihi ja sen kanssa sinne jää 2 berserkkiä ja 1 örkkikeihäs . En jaksa tätä toista kuviota kirjottaa niin teen sen näin:
B=Berserk
P=pike
W=warrior with shield
O=ork warrior with spear
P OO P
OBB W
OBBOBW
OBB W
OB W
O B W
POO P
Tämä on sitten oikealta katottuna warriorit pitää edestä ettei vihollisten nuolet osu bersuihin ja piket sivuilta. Oletettavasti olen päässyt jo viholliseen kiinni kun warrioirit on kuollut ja persut pääsee riehumaan.
Ja kommentteja tulemaan.
11* berserk
12 ork warrior 72
-with spear
6* uruk-hai warrior
-with shield
4*uruk-hai
-with pike
total:497
Mulla on ollut uruk-haita erittäin kauan sillä se oli ensinmäinen armeija mitä keräsin, eli joku 2-3 vuotta sitten mutta nyt oon tehny tämmösen uuden listan. Tämä lista ei ole mikään mega hyvä mutta on se ihan hyvin toiminu koti peleissä.
Taktiikkani olisi tämmöinen: Saruman jää taakse taikomaan Effortlssly Immobiliseä vihollisten mättö heroihi ja sen kanssa sinne jää 2 berserkkiä ja 1 örkkikeihäs . En jaksa tätä toista kuviota kirjottaa niin teen sen näin:
B=Berserk
P=pike
W=warrior with shield
O=ork warrior with spear
P OO P
OBB W
OBBOBW
OBB W
OB W
O B W
POO P
Tämä on sitten oikealta katottuna warriorit pitää edestä ettei vihollisten nuolet osu bersuihin ja piket sivuilta. Oletettavasti olen päässyt jo viholliseen kiinni kun warrioirit on kuollut ja persut pääsee riehumaan.
Ja kommentteja tulemaan.
Viimeksi muokannut voi, La 05.03.2005 17:19. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Hyvä lista. Ja kerrankin lista jossa on Saruman joka on osoittautunut mukavaksi hepuksi kotipeleissä. Kannattaisi ehkä vaihtaa nuo piket vaikka orkkeihin spearillla. Tai kiilpi urukkeihin sillä ei noista pikeistä varmaan irveesti hyötyy tuu olee. Ne ammutaan alas kuiteski.
Vaihda siis piket orc speareihin näin saisit vaikka 1 bersun enemmän.
Elrondin Fight Paremmaksi!
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
SacC kirjoitti:Hyvä lista. Ja kerrankin lista jossa on Saruman joka on osoittautunut mukavaksi hepuksi kotipeleissä. Kannattaisi ehkä vaihtaa nuo piket vaikka orkkeihin spearillla. Tai kiilpi urukkeihin sillä ei noista pikeistä varmaan irveesti hyötyy tuu olee. Ne ammutaan alas kuiteski.
No toi kyllä olisi hyvä mut kyl piket kin on hyvii mut ei ehkä tossa listassa ku ei oo massaa voisin kyllä vaihtaa ne örkkeihin.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Itse vaihtaisin osan noista berserkeistä pois, sillä ainakaan 50% kuolemien jälkeen saruman pitää porukat kyllä kasassa. Ehdotukseni on seuraavanlainen: vaihdat pois 5 berserkkiä ja otat 7 tavallista urukia pikeillä. Näin ainakin mielestäni saisit toimivamman ja hiukan enemmän massaakin.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Tankki kirjoitti:Itse vaihtaisin osan noista berserkeistä pois, sillä ainakaan 50% kuolemien jälkeen saruman pitää porukat kyllä kasassa. Ehdotukseni on seuraavanlainen: vaihdat pois 5 berserkkiä ja otat 7 tavallista urukia pikeillä. Näin ainakin mielestäni saisit toimivamman ja hiukan enemmän massaakin.
Ei ei ei ei Berserkit on kunkkuja niitä pitää olle PALJON PALJON PALJON
Joo vois kyllä pari ottaa pois.
-
Kellokoneisto
No niin kyllä missään mun peleissä crossbowit ei oo saanu juuri mitään aikaan.Kellokoneisto kirjoitti:Heitä suosiolla noi crossit v...pois... Tää porukka kärsii nimittäin tosi pahasta alivoimasta, kun jotain tulee vastaan... Vaihda ne joko pikeihin tai örkki keihäisiin... Sä saisit tolla hinnalla 12 örkkikeihästä, just sopivasti kaikille Bersuille...