Vinkkiä miten maalata örkkejä
Vinkkiä miten maalata örkkejä
:evil: kertokaa miten voisin maalata örkkini hienommin mitä nyt ovat....?
en osaa maalata kovin hyvin vielä ainenkaa :evil:
`Ere we go! `Ere we go! `Ere we go!
-
bonesripper
Iho vaikka tälleen: pohjalle dark angels green, sen päälle drybrushi miniature paintsin tumman vihreetä ja sen päälle vielä tosi hellästi drybrushi goblin greeniä. Tosta tulee sellanen ihan kohtuullisen näkönen ja on aika nopee maalata.
Vaatteet sitten jotenki aika yhtenäisillä väreillä, ettei näytä että taistelukenttä on täynnä joulukuusen koristeita.
Vaatteet sitten jotenki aika yhtenäisillä väreillä, ettei näytä että taistelukenttä on täynnä joulukuusen koristeita.
Re: Vinkkiä miten maalata örkkejä
noh, en osaa kertoa mitään erityistä tyyliä, miten maalata niitä, mutta voin kertoa, miten itse maalaan ne:warlordi kirjoitti::evil: kertokaa miten voisin maalata örkkini hienommin mitä nyt ovat....?
1.musta pohjamaali
2.iho dark angels greenillä
3.ihon kuivaharjaus snot greenillä ja sen jälkeen ihon kuivaharjaus bleached bone/goblin green-seoksella(1:4)
4.puku joko chaos blackilla tai scorched brownilla
5.aseet boltgun metallilla kuivaharjattuna
6.hampaat kuivaharjattu skull whitellä, sen jälkeen bronzed fleshillä
7.lopuksi kaikki yksityiskohdat hienon näköisiksi
Omnia mors aequat - Death equals all things
Haluatko niistä vihreän värisiä... niin kuin kaikki muut *huoh*
No aluksi olisi varmaan ihan hyvä pohjamaalata figu mustalla
Ja tämän jälkeen maalata ihon osat tumman vihreällä ja tämän jälkeen highlitata ihoa vaaleammalla vihreällä jne.
Tässä ihan hyvä värisarja Citadelilta: Dark angels green sitten goblin green ja viimenen highlittaus bilious greenin ja goblin greenin sekoituksella...
Ainahan maalaamaan aloitellessa tuon voi hoitaa kuivaharjaamallakin mutta mitä vähemmän tätä metodia käyttää sitä siistimpi figusta tulee.
Vaatteet voisit pitää mustana ja hieman higlittailla harmaalla tai sitten vaan vetäistä valkoisella sahalaita kuviota vaatteiden helmoihin.
Toinen vaihtoehto mikä mielestäni örkeille sopisi on maalta vaatteet ensin tumman ruskealla ja siitä siirtyä vaaleampaan ruskeaan.
Siinä taisi sitten olla örkkien maalaamisen perusteet.
No aluksi olisi varmaan ihan hyvä pohjamaalata figu mustalla
Ja tämän jälkeen maalata ihon osat tumman vihreällä ja tämän jälkeen highlitata ihoa vaaleammalla vihreällä jne.
Tässä ihan hyvä värisarja Citadelilta: Dark angels green sitten goblin green ja viimenen highlittaus bilious greenin ja goblin greenin sekoituksella...
Ainahan maalaamaan aloitellessa tuon voi hoitaa kuivaharjaamallakin mutta mitä vähemmän tätä metodia käyttää sitä siistimpi figusta tulee.
Vaatteet voisit pitää mustana ja hieman higlittailla harmaalla tai sitten vaan vetäistä valkoisella sahalaita kuviota vaatteiden helmoihin.
Toinen vaihtoehto mikä mielestäni örkeille sopisi on maalta vaatteet ensin tumman ruskealla ja siitä siirtyä vaaleampaan ruskeaan.
Siinä taisi sitten olla örkkien maalaamisen perusteet.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Niin ja aseet ensin mustalla seuraavaksi boltgun metal kuivaharjaus, sitten
kuivaharjaus chainmaililla.
Tämän jälkeen black wash päälle ja TAAS kuivaharjataan chain maililla. Viimeiseksi kuivaharjaa aseen terä hellästi mithril silverillä.
Noin saat ihan kohtuu miekan örkillesi.
kuivaharjaus chainmaililla.
Tämän jälkeen black wash päälle ja TAAS kuivaharjataan chain maililla. Viimeiseksi kuivaharjaa aseen terä hellästi mithril silverillä.
Noin saat ihan kohtuu miekan örkillesi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mun neuvo olisi sitten tämmönen:
IHO
1)Musta pohjamaali
2)Dark angelgreeniä
3)Drybrushaat ihon goblin greenillä
4)Maalaa vain kohoama kohdat vähän vaaleammalla greenillä sekoita hieman valkoista goblingreenin kanssa vaikka.
Vaatetus
Kaikkein paras on että laitat niille mustat vaatteet ja highlightaat valkoisella penellä määrällä maalia sieltä täältä kohoama kohtia
Aseet
Drybrushaat chainmailia mustan päälle ja sitten mustaa veden kanssa chainmailin päälle
IHO
1)Musta pohjamaali
2)Dark angelgreeniä
3)Drybrushaat ihon goblin greenillä
4)Maalaa vain kohoama kohdat vähän vaaleammalla greenillä sekoita hieman valkoista goblingreenin kanssa vaikka.
Vaatetus
Kaikkein paras on että laitat niille mustat vaatteet ja highlightaat valkoisella penellä määrällä maalia sieltä täältä kohoama kohtia
Aseet
Drybrushaat chainmailia mustan päälle ja sitten mustaa veden kanssa chainmailin päälle
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
1. Musta pohjamaali
2. goblin greenillä iho
3. dark green inkkiä päälle
4. highlightaa kaikki kohoavat kohdat kten posket ja lihakset yms. goblingreenillä
5. highlightaa vielä varmuuden vuoksi snot greenillä.
2. goblin greenillä iho
3. dark green inkkiä päälle
4. highlightaa kaikki kohoavat kohdat kten posket ja lihakset yms. goblingreenillä
5. highlightaa vielä varmuuden vuoksi snot greenillä.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
bonesripper
Mie oon luopunu tosta kuivaharjaamisesta. Vaikka hullulta kuulostaakin nii se tuotti enemmän työtä ku highlaittaaminen. Minun tekemänä kuitenkin drybrushaamiseen meni hirveesti aikaa ja se piti tehä aina ensimmäisenä, koska maalia meni muuallekkin ku ihoalueille.
Nyt maalaan kaikki örkkini ihan erilaisella taktiikalla, jota en kerro. Näätte sitten tuloksia kunhan niitä on vähän isompi kasa maalattuna. No kumminkin käytän nyt highlaittaamista ja se on huomattavasti mukavampaa ja siistimpää ku kuivaharjaaminen. Tosin nio näyttää vähän liian siisteiltä örkeiksi, mutta olen siihen vaan tyytyväinen.
Nyt maalaan kaikki örkkini ihan erilaisella taktiikalla, jota en kerro. Näätte sitten tuloksia kunhan niitä on vähän isompi kasa maalattuna. No kumminkin käytän nyt highlaittaamista ja se on huomattavasti mukavampaa ja siistimpää ku kuivaharjaaminen. Tosin nio näyttää vähän liian siisteiltä örkeiksi, mutta olen siihen vaan tyytyväinen.
Hiphei! Joku on tajunnut ihan itse sen mitä mä olen koittanut täällä toitottaa jo pitkään... :-Dbonesripper kirjoitti:Mie oon luopunu tosta kuivaharjaamisesta. Vaikka hullulta kuulostaakin nii se tuotti enemmän työtä ku highlaittaaminen. Minun tekemänä kuitenkin drybrushaamiseen meni hirveesti aikaa ja se piti tehä aina ensimmäisenä, koska maalia meni muuallekkin ku ihoalueille.
Highlightaus vi vähemmän aikaa, etenkin kun on sen verran kokenut maalari et tietää minne ne highlightinsa pistää, taito sekin...
Mut ihmeessä tuloksia esille. Olen alati kiinnsotunut. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
bonesripper
Olen sellanen ihminen, etten ota neuvosta vaaria, enkä yleensä huomaa hyviä neuvoja. Sitten keksin ne ite sattumalta. Ehkä se on jotai alitajunnassani piilevää tietoa, joka pulppuaa sieltä aika ajoin esiin.Ninnu kirjoitti:Hiphei! Joku on tajunnut ihan itse sen mitä mä olen koittanut täällä toitottaa jo pitkään... :-D
Highlightaus vi vähemmän aikaa, etenkin kun on sen verran kokenut maalari et tietää minne ne highlightinsa pistää, taito sekin...
Mut ihmeessä tuloksia esille. Olen alati kiinnsotunut. :-)
No, mut yks jamopowerin alottama figu (mie maalasin ihot ja muut osat highlaittasin uusiks) on osotteessa http://personal.inet.fi/cool/rale/gallery/wh40k/boy.jpg
Kuhan saan noista 4:stä muusta valmiista skannattua kuvat nii infoon sitten siuta Ninnu vaikka pm:llä.
En todella sanonut pahalla, musta on kiva että ihmiset jaksaa pikkasen miettiä maalaustakin ja kehittää itseään siinä. Se lämmittää maalaritädin sydäntä...bonesripper kirjoitti: Olen sellanen ihminen, etten ota neuvosta vaaria, enkä yleensä huomaa hyviä neuvoja. Sitten keksin ne ite sattumalta. Ehkä se on jotai alitajunnassani piilevää tietoa, joka pulppuaa sieltä aika ajoin esiin.
No, mut yks jamopowerin alottama figu (mie maalasin ihot ja muut osat highlaittasin uusiks) on osotteessa http://personal.inet.fi/cool/rale/gallery/wh40k/boy.jpg
Kuhan saan noista 4:stä muusta valmiista skannattua kuvat nii infoon sitten siuta Ninnu vaikka pm:llä.
Koita muuten ottaa isompia kuvia, noin pienistä on aika vaikea sanoa mitään muuta kuin et näyttää ihan hyvältä... :-)
Jag känner en bot
-
bonesripper
Kiva et jonkun sydäntä lämmittää, et joku jaksaa miettiä maalausasioita. Miulle tästä harrastuksesta pääosa on sitä maalaamista. Sitä voi tehä yksin, millon ja missä haluaa. Siksi se onkin niin hauskaa, ei tartte välittää muistaNinnu kirjoitti:En todella sanonut pahalla, musta on kiva että ihmiset jaksaa pikkasen miettiä maalaustakin ja kehittää itseään siinä. Se lämmittää maalaritädin sydäntä...
Koita muuten ottaa isompia kuvia, noin pienistä on aika vaikea sanoa mitään muuta kuin et näyttää ihan hyvältä... :-)
Joo kyllä sie saat noista varmaan nähä sellasia uber-lähikuvia. Isäni löys jostai sellasen kameran ja kunnon tarkentajan. Sillä ottaa tyranid warriorin päästä kuvan sillee, et se pää täyttää yhden kuvan. No kuhan vielä joku päivä otetaan noista äijistä lähikuvia nii varmana ne tulee heti nettiin. Joo joo, ei pitäis puhua vaa pitäis tehä asialla jotain... :lol: